Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

чип тунинг мерцедес Е 200


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2009 - 21:43

ЗДР. колеги, от Варна съм и искам да раздвижа малко колата ми като и повиша мощността , мотора Е 200 , 16 клапана 136 конски сили .Въпросът е дали тези чипове, които се предлагат са удачен вариянт за тази цел ? Ако някои има опит в тази насока , моля да сподели или др. вариянти . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!! :flagMB new:
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 февруари 2009 - 23:25

само с чип на тоя мотор, повече от 10коня няма да вдигнеш
  • 0

#3 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 18 февруари 2009 - 23:56

само с чип на тоя мотор, повече от 10коня няма да вдигнеш

За чиповете от 10 до 15 конски сили ги дават до колко е вярна информацията незнам? , интереса ми е по настройките на колата да ли може да се направи нещо и евентуално към кой мога да се обърна ?Аз направих грешка послушах човек от елитен сервиз във Варна и си отстраних катализатора при което ми се струва , че се получава едно бавно набиране на ниските обороти , на вискоките не е така!!!!
И да ли има смисъл от спорни филтри и т.н. ! :flagMB new:
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 февруари 2009 - 00:33

филтри? смисъл ? няма!---ше си издухаш по-бързо дебитомера...

само турбо може да ти помогне, или смяна на колата
  • 0

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2009 - 09:28

Ами на тоя мотор повишава мощноста 14 к.с. и въртящия момент с 14% т.е. от 190 на 216 Nm цената на чипа е 622лв.
Е ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА СИ РЕШАВАШ ТИ?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 февруари 2009 - 10:20

И дали някой ти гарантира че повишения разход на колата ще си заслужава тези 14% също решаваш ти.

Има ли гаранция че не намалява ресурса на мотора?

Оригиналните таблици не случайно са написани по начина по който са написани, и повярвай ми Мерцедес са направили повече проучвания и тестове и то за конкретния модел, отколкото която и да е чип-тунинг компания.

Помисли само - една мега компания хвърля целия си ресурс в разработването на софтуер за едва няколко модела и една малка компания изработва софтуер за много марки и модели. Дали верно от голямата мега-компания са такива балъци.

Ако искаш да си тунинговаш мотора можеш да си поиграеш с фазите на газоразпределение като сложиш нови разпределителни валове с по-голяма продължителност примерно, или по-ранно или по-късно пълнене - по тоя начин ще промениш диапазона на максимум въртящ момент и оттам мощност. Но ако повишиш мощността във високите обороти ще пострада празния ход и ниските обороти. Ако пък искаш сила в ниските и средни обороти, ще пострада мощността във високите обороти.

Съветвам те да си я караш така, и тези пари които мислиш да хвърлиш в тунинг, да ги оползотвориш за поддръжка.
  • 0

#7 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2009 - 14:32

Не се захващай, НЯМА СМИСЪЛ (при твоята кола), няма и 10 коня да вдигнеш. На моя C250TD му сложих чип и разликата е огромна (но имам турбинка). Тия дето ти говорят 600 и кусор лева ги остави. Ако имаш интерес пиши на лични да ти обясня какво и как се прави. Единствено за файловете ще тря да си платиш ~100лв.
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 февруари 2009 - 16:17

фаца, да не мислите да копнете инфото от чип тунинг на обикновенния комп на мерца? щото той май беше с ROM памет и неможете да я пипате
  • 0

#9 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 19 февруари 2009 - 22:41

Не се захващай, НЯМА СМИСЪЛ (при твоята кола), няма и 10 коня да вдигнеш. На моя C250TD му сложих чип и разликата е огромна (но имам турбинка). Тия дето ти говорят 600 и кусор лева ги остави. Ако имаш интерес пиши на лични да ти обясня какво и как се прави. Единствено за файловете ще тря да си платиш ~100лв.

Да знам офертите , на аверчето ми за 200лв на 325тдс му пратиха чипчето и стана супер колата!!!Малко пуши но това е др проблем . :flagMB new: поздрави :Даниел
  • 0

#10 ме4ока

ме4ока

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 20 февруари 2009 - 21:00

ЗДР. колеги, от Варна съм и искам да раздвижа малко колата ми като и повиша мощността , мотора Е 200 , 16 клапана 136 конски сили .Въпросът е дали тези чипове, които се предлагат са удачен вариянт за тази цел ? Ако някои има опит в тази насока , моля да сподели или др. вариянти . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!! :flagMB new:

Колеги , работата се оказа мътна. Днес бях на елкон за да ми свалят газовото , нали ще съживявам колата но , какво се оказа , че целия проблем с вървенето , виския раход и забиването при ниски обороти е от комутатора , излиза така че копма прави грешка на октан детектора и ламбда сондата!Според майстора комутатора дефектирал и поради това колата няма мощност. След като разбрах цените на комутаторите леко изтръпнах , възникана въпроса да ли е възможно при слагане на това газово да са прекъснали или укасили някой кабел и от там да дава такави грешки ?моля дайте съвет !!?Благодаря предварително!!!!!
  • 0

#11 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2009 - 20:24

Да знам офертите , на аверчето ми за 200лв на 325тдс му пратиха чипчето и стана супер колата!!!Малко пуши но това е др проблем . :flagMB new: поздрави :Даниел


Ако твоя компютър от видът като моят няма да стане лесно работата. Пускал съм теми със снимки кое и как сме сваляли, с какви уреди сме чели свалените чипове и така.

ПС: Файловете не ги променям аз, пращам ги и ми ги правят. С каква програма си нямам и на идея
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2009 - 11:48

Колеги , работата се оказа мътна. Днес бях на елкон за да ми свалят газовото , нали ще съживявам колата но , какво се оказа , че целия проблем с вървенето , виския раход и забиването при ниски обороти е от комутатора , излиза така че копма прави грешка на октан детектора и ламбда сондата!Според майстора комутатора дефектирал и поради това колата няма мощност. След като разбрах цените на комутаторите леко изтръпнах , възникана въпроса да ли е възможно при слагане на това газово да са прекъснали или укасили някой кабел и от там да дава такави грешки ?моля дайте съвет !!?Благодаря предварително!!!!!


Погледни темата на колегата си за същия мотор със същия проблем.
http://www.mbclub.bg...showtopic=15902

И двамата сте с газови уредби. Да не става въпрос за една и съща кола?
Ако колата е била с ламбда контрол на газта /или ламбда емулатор/ проверете след махането му, дали сте съединили пак сигналния кабел на ламбда сондата.
  • 0

#13 DeyaN

DeyaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес W201 190E 2.3 16V 89-та год.

Публикувано 23 февруари 2009 - 19:40

сменяй валовете със спортни според мен :)
  • 0
Жена без цици и кола без кардан в къщи неща




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни