Да поговоим за ВДИГАЩИ врати за 124 купе :)ремонт
Started by iv4eff, 18 Feb 2009 - 20:04:45
18 replies to this topic
#1
Posted 18 February 2009 - 20:04
пф нещо наскоро съм почурял за тез вдигащи врати и сърбах малко клипчета, снимки, инфо, коментари и мно0о0 ми се ще живот и здраве като си купя таз машина да си сложа.НО хаха идва едно голямо НО сега съм в малта и тука има доста коли да не кажа сичките са с тунинг.И изкочи българин дето бачка в сервиз където оправят сичко по колите и той напра0о се е шашнал за такива промени в вдигатели и колко пари влагат хората,пък ..... нямат пътища да ги карат.И обявиха ми цена от 400 Евро за пантите точно за мерцедес 124 купе.Но предпочитам да си зема едно JVC с 7 инчов тъч скрйн сякаш поне за момемента де.Четах пак по други форуми има и по 500лв в софия (самоделки) и някои доста ревът и плюят майстора.
Я да кажем . за какво става дума .. дали някой има.. или знай по приемлива цена примерно ! плюсове минуси
Я да кажем . за какво става дума .. дали някой има.. или знай по приемлива цена примерно ! плюсове минуси
#2
Posted 19 February 2009 - 11:20
iv4eff - напълно те разбирам- млад си ,кипи ти кръвта- на твоите години си бях купил 1 Голф (тогава 124 беше наи новия модел и цените бяха....) и аз си мислех че всичко дет хвърчи се яде -както се казва в една БГ поговорка.
Та голфа го направих нов - като го продавах го купи шефа на ФВ сервиза в които тогава работех- ама за Мерц не става так лесно да се преправя това онова.
Ма мерца тва му е достоинството -да се запази оригинален както си е.
Ако наистина ще взимаш купе -ако е онова с метана дет си го споменал в една друга тема - с тия вдигащи се нагоре врати ще стане нещо от сорта - на стар кенеф нова врата.
Моя съвет е да си съсредоточиш енергията в друга посока.
Та голфа го направих нов - като го продавах го купи шефа на ФВ сервиза в които тогава работех- ама за Мерц не става так лесно да се преправя това онова.
Ма мерца тва му е достоинството -да се запази оригинален както си е.
Ако наистина ще взимаш купе -ако е онова с метана дет си го споменал в една друга тема - с тия вдигащи се нагоре врати ще стане нещо от сорта - на стар кенеф нова врата.
Моя съвет е да си съсредоточиш енергията в друга посока.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Posted 19 February 2009 - 12:40
хаха "брпи" Доста си прав на млад съм иии какви ли не мисли ми минават през глвата ииии нали знайш докът не се опариш...... на трудно се отказваш.Се пак благодаря за съвета .Доста скъпо удоволствие си е..
Явно няма мераклии да си поговорим на таз тема малко
Явно няма мераклии да си поговорим на таз тема малко
#4
Posted 19 February 2009 - 15:35
1-свистене при скорост,самия механизъм има луфт които следователно се предава на вратата
2-вибрации заради луфта отново, евентуално ще почне да ти се преебава боята по края на вратата и калника
3-мерцедеса по принцип е с тежки врати(а за купе-сещай се), и с времето ще ти провисват вратите и ще трябва периодичен реглаж на тях
4-забрави за доброто уплътнение
5-тия дет ги слагат в Бг,тепърва се учат-та ако си решил все пак проучи доста добре,кой какво ти предлага,а най-добре да ги монтират извън Бг...
Поздрави Тодоров!!!
2-вибрации заради луфта отново, евентуално ще почне да ти се преебава боята по края на вратата и калника
3-мерцедеса по принцип е с тежки врати(а за купе-сещай се), и с времето ще ти провисват вратите и ще трябва периодичен реглаж на тях
4-забрави за доброто уплътнение
5-тия дет ги слагат в Бг,тепърва се учат-та ако си решил все пак проучи доста добре,кой какво ти предлага,а най-добре да ги монтират извън Бг...
Поздрави Тодоров!!!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Posted 19 February 2009 - 18:03
пфффф ехейййййй доста.... "минуси"" сякаш както разесняваш ..
Но Возил ли си се.. оглеждал ли си такива врати ... няма значение на каква кола.. ,защотот аз съм говорил с 3-4 човека дето имат Такива ОРГИНАЛНИ панти .. и нямат проблем за Сега !
Но Возил ли си се.. оглеждал ли си такива врати ... няма значение на каква кола.. ,защотот аз съм говорил с 3-4 човека дето имат Такива ОРГИНАЛНИ панти .. и нямат проблем за Сега !
#6
Posted 19 February 2009 - 20:13
Явно ти е мн мерак.......драсни я таз тема в тунинг бг......важно е да потърсиш мнение на човек дет го е сложил тва приключение на колата си,иначе наще майстори-ако си платиш и ядрен реактор ще ти сложат в колата,пък после жив и здрав-опрааш се сам...
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Posted 19 February 2009 - 20:36
И 6 сто, като ги хлопнеш петдесетина пъти и аре ....райбер на дръжката и ...катинар на ключалката(ма планката с дупката за катинара, трябва да я завариш за колонката за по-здраво)1-свистене при скорост,самия механизъм има луфт които следователно се предава на вратата
2-вибрации заради луфта отново, евентуално ще почне да ти се преебава боята по края на вратата и калника
3-мерцедеса по принцип е с тежки врати(а за купе-сещай се), и с времето ще ти провисват вратите и ще трябва периодичен реглаж на тях
4-забрави за доброто уплътнение
5-тия дет ги слагат в Бг,тепърва се учат-та ако си решил все пак проучи доста добре,кой какво ти предлага,а най-добре да ги монтират извън Бг...
Поздрави Тодоров!!!
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Posted 19 February 2009 - 21:14
"""ЦИТАТ"""" И 6 сто, като ги хлопнеш петдесетина пъти и аре ....райбер на дръжката и ...катинар на ключалката(ма планката с дупката за катинара, трябва да я завариш за колонката за по-здраво)
Колега извинявай наистина за вапроса.. ама НАИСТИНа тука в МАЛТА съм изпросял и само Назад!!
Я дай разяснение на това което написа !
Колега извинявай наистина за вапроса.. ама НАИСТИНа тука в МАЛТА съм изпросял и само Назад!!
Я дай разяснение на това което написа !
#9
Posted 19 February 2009 - 21:33
Приятел,
Шегата си е шега, но врати със стандартни брави и панти(мислени, премисляни пробвани за якост и качество в развойните на амтомобила се разхлопват след време, а ти искаш някакви сложени допълнително врати с разни измислени и приспособени панти и окачалки с неизпробван и недоказан механизъм, да работят нормално, стабилно и безотказно във времето
Няма да стане
Ще се радваш на тези врати най-много година и после ще си ги отваряш и затваряш с ...отвертка, клещи и лост от тип - кози крак, та ако ще и на Бахамските острови да ти ги сложат
Поздрави
Шегата си е шега, но врати със стандартни брави и панти(мислени, премисляни пробвани за якост и качество в развойните на амтомобила се разхлопват след време, а ти искаш някакви сложени допълнително врати с разни измислени и приспособени панти и окачалки с неизпробван и недоказан механизъм, да работят нормално, стабилно и безотказно във времето
Няма да стане
Ще се радваш на тези врати най-много година и после ще си ги отваряш и затваряш с ...отвертка, клещи и лост от тип - кози крак, та ако ще и на Бахамските острови да ти ги сложат
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Posted 19 February 2009 - 21:34
Колега-ще ти преведа-Владек (които е многоуважаван от Нас във форума)иска да каже ,че след като сложиш такива врати-понеже не са оригинални -i след известна експлоатация -ще се счупят -както повечето колеги ти казаха-вратите на купето са доста тежки ,обтекаемостта на колата е доста по различна от японските тояги дето им слагат такива врати-и следователно ще има проблеми-но както е видно никой от нас не е слагал такива изгъзици по колата си-ако искаш ти може да си първият(пионер) и да ни разкажеш как е всичко и има ли проблеми....не виждам по темата да има някакво реално развитие от твоя страна-хората ти казаха какво мислят-ти беше тоя дето пита...така че ако ще си чешем езиците-имаме си цял раздел за такива неща колега
Поздрави
Поздрави
#11
Posted 19 February 2009 - 21:36
Колега-ще ти преведа-Владек (които е многоуважаван от Нас във форума)иска да каже ,че след като сложиш такива врати-понеже не са оригинални -i след известна експлоатация -ще се счупят -както повечето колеги ти казаха-вратите на купето са доста тежки ,обтекаемостта на колата е доста по различна от японските тояги дето им слагат такива врати-и следователно ще има проблеми-но както е видно никой от нас не е слагал такива изгъзици по колата си-ако искаш ти може да си първият(пионер) и да ни разкажеш как е всичко и има ли проблеми....не виждам по темата да има някакво реално развитие от твоя страна-хората ти казаха какво мислят-ти беше тоя дето пита...така че ако ще си чешем езиците-имаме си цял раздел за такива неща колега
Поздрави
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Posted 19 February 2009 - 22:41
Ивчефф .. Ще ти дам един пример какво видях при един тенекеджия (роднина)
В Бъглгария.. сложили преди година и половина някъде (по думите на собственика) такива врати на един Голф 2 ГТИ.
В началото било - хем *** до края.. хем душата у рая.. Да ама НЕ след няколко месеца се почнало точно това което каза Владек (да подпира прозореца с отверки , почнало да тече вътре) и т.н.
А накрая.. защо се е оказал този Голф при тенекеджията ? Ами.. елементарно Уотрсън... всичко покрай пантите в ражда... барабар и голяма част от вратата.
Ти си реши дали това е към "+" или към "-"
Все пак успех.. ако решиш да го правиш
В Бъглгария.. сложили преди година и половина някъде (по думите на собственика) такива врати на един Голф 2 ГТИ.
В началото било - хем *** до края.. хем душата у рая.. Да ама НЕ след няколко месеца се почнало точно това което каза Владек (да подпира прозореца с отверки , почнало да тече вътре) и т.н.
А накрая.. защо се е оказал този Голф при тенекеджията ? Ами.. елементарно Уотрсън... всичко покрай пантите в ражда... барабар и голяма част от вратата.
Ти си реши дали това е към "+" или към "-"
Все пак успех.. ако решиш да го правиш
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#13
Posted 19 February 2009 - 22:45
добре.. добрее навих се аххах се пак .. аз да питам , нали не съм сгрешил ..... от питанедо ЦАриград се стига , са казали хората. Интересно ми беше и затова. !
Пък щом наистина няма такива мерц. ,ако поработя още в тъпата МАЛТА ... можи да пробвам.. не е казано че трябва да се заварят, ше се монтират ПРактично .. и кът ми писне ше ги продам,
ТОВА Е ..БЛагодаря за КОментарите. ! явно приключихме темата !
Пък щом наистина няма такива мерц. ,ако поработя още в тъпата МАЛТА ... можи да пробвам.. не е казано че трябва да се заварят, ше се монтират ПРактично .. и кът ми писне ше ги продам,
ТОВА Е ..БЛагодаря за КОментарите. ! явно приключихме темата !
#14
Posted 19 February 2009 - 22:51
... можи да пробвам.. не е казано че трябва да се заварят, ше се монтират ПРактично .. и кът ми писне ше ги продам,
Е това е по-невероятно и от идеята да ги монтираш изобщо
#15
Posted 19 February 2009 - 22:53
Разбира се, че можеш да пробваш
Ако се навиеш и направиш някой прототип, прасни некоя снимка, тук у форума
Успех пич!
Поздрави
Ако се навиеш и направиш някой прототип, прасни некоя снимка, тук у форума
Успех пич!
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users