Бренер?Духа въздух от дюзата
Започната от lopotok, 18 фев 2009 - 18:27:00
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2009 - 18:27
Здравейте, да споделя за един проблем които си направих сам. Днеска намокрих двигатела и след като запалих взе да пуфти, отворих и от първата дюза духаше въздух, веднага сервиз и ми казаха, че е бренер ама понеже тука не им вяравам на велинградските майсторите първо да питам Вас колеги за особености и може ли да е друго......?
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
#2
Публикувано 18 февруари 2009 - 21:48
Автосервиз"ЧУДО..."
#3
Публикувано 18 февруари 2009 - 22:08
Той да ми бара колата ли?Автосервиз"ЧУДО..."
Не мерси!
А знаеш ли защо му викат "ЧУДО"?
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
#4
Публикувано 18 февруари 2009 - 22:30
Не си си го направил сам проблема.Просто трябва да се стегне бренера с ключ .За целта се отвива дюзата и се стяга.Нищо сложно.Всеки сервиз би трябвало да има такъв ключ, и повече от 10-20 лв не би трябвало да ти струва.Здравейте, да споделя за един проблем които си направих сам. Днеска намокрих двигатела и след като запалих взе да пуфти, отворих и от първата дюза духаше въздух, веднага сервиз и ми казаха, че е бренер ама понеже тука не им вяравам на велинградските майсторите първо да питам Вас колеги за особености и може ли да е друго......?
#5
Публикувано 19 февруари 2009 - 00:20
Духа,предполагам,оттам,дето дюзата се завитнтва в пръстена на предкамерата...
Махни дюзата(като следиш дали няма да тръгне да се развива и пръстена,че тогава вече ще ти трябва инструмента,за който става дума по-горе) и смени термошайбата(2-4лв.),която уплътнява разпръсквача в предкамерата.Почисти повърхостта,върху която ляга,от нагар и мизерии,доколкото е възможно-заостреният упл.ръб трябва да легне на чисто около отвора в предкамерата,през който минава впр.нафта..Разгледай за пукнатини у горната част на предкамерата,ама едва ли...Шайбата трябва да се сменя при всеки демонтаж на дюзата.Възможно е ,като не е уплътнявала добре,мизерии да са се набили в пространството м/у тялото на разпръсквача и долната част на дюзодържача-сам реши дали да разглобиш и чистиш/смениш разпръсквача+тест и настройка после.Почисти и резбите на пръстена и дюзата. Затегни дюзата с предписания момент!
Шайбата се поставя ,както е дадено положението й вдясно на снимката.
Махни дюзата(като следиш дали няма да тръгне да се развива и пръстена,че тогава вече ще ти трябва инструмента,за който става дума по-горе) и смени термошайбата(2-4лв.),която уплътнява разпръсквача в предкамерата.Почисти повърхостта,върху която ляга,от нагар и мизерии,доколкото е възможно-заостреният упл.ръб трябва да легне на чисто около отвора в предкамерата,през който минава впр.нафта..Разгледай за пукнатини у горната част на предкамерата,ама едва ли...Шайбата трябва да се сменя при всеки демонтаж на дюзата.Възможно е ,като не е уплътнявала добре,мизерии да са се набили в пространството м/у тялото на разпръсквача и долната част на дюзодържача-сам реши дали да разглобиш и чистиш/смениш разпръсквача+тест и настройка после.Почисти и резбите на пръстена и дюзата. Затегни дюзата с предписания момент!
Шайбата се поставя ,както е дадено положението й вдясно на снимката.
#6
Публикувано 19 февруари 2009 - 15:18
Аз за това питам, щото тука като не разбираш ти режат главата, ако бях оставил колата ми бяха взимали 100 лв!
Мерси колеги!
Мерси колеги!
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни