ъъъъ само на мен ли В8 ми харчи 25-42 на сто? (двадесет и пет до четиредесет и две на сто)......... аз ли карам кофти незнам обаче градско дори много лежерно шофиране САМО на темпомат немога да падна под 22 в тия задръствания....
Като карам в задръстване обаче (на място компа показва 40 на сто) и я настъпвам злобно разхода скача над максималното показание 40 на сто и колата съм я засичал 42 на сто......... Говориме много лошо каране де
Чак ми става смешно като чета хората с дизелите как минавали през цяла България със 100лв... Аз лично като сипя 50лв сутринта, след нормално шофиране и няма и 80км вече съм за бензиностанция... Ест градско но не е там работата - карам ес класа то ако човек му пука за разхода да не е взел 2.5 тоннен автомобил с технология от ранните 90г...
В такъв момент бих се запритеснявал че нещо колата харчи много или друго, но като я карам извънградско успях от Търговище (първото ОМВ след Търговище) до София да се прибера със среден разход 10.4 литра ПО компютър (имам го на снимка)...... Естествено съм карал като БАБА с 80-100км, само на темпомат но все пак колата може и разумно да харчи
Сипвайки бензин не съм видял разлика от бензиностанция до бензиностанция нито във вървежа нито в изминатите километри (рядко сипвам пълен резервоар и шанса да ме излъжат с литри е малко по-малък понеже си пълня сам колата, ВИНАГИ а не оставям бензинджията да си сипе 1-2 тубички докато си плащам вътре както се прави масово вече - имах приятел който беше бензинджия)
ОМВ съм забелязал че имат нелошо гориво но все пак предпочитам Лукойл като от "старите мутри" съм чувал че в Лукойл бензина е по-истински...
Лично съм си забелязал че 100те октана на Шел най добре вървят но е изтезание за колата и на ес класата никога не съм сипвал а на 124ката мноого много рядко...
Иначе благодаря за съветите, като засега смятам да послушам основно съвета на Топ - да пробвам добавка за почистване на инжекциона.
Горивния и въздушния филтър, филтъра на хидравликата, както и маслото на двг и на диференциала вече ги смених (370лв)
Промих колата с приста промивно масло, както е по спецификации - на горещ двг източихме маслото и сипахме 8 литра приста промивно, колата работи около 10 минути на място и после източихме и сипахме кастрол 15W40, полусинтетика (мислех пълна синтетика но продавачката прекара 30 минути да ме разубеждава как мотор на 300хил км и на 15 години не е за пълна синтетика и накрая се съгласих да не харча 100 кинта отгоре).
След това източихме хидравличната течност (колкото смукалката позволяваше) и напълнипме с добавка за предпазване от течове и хлабавини по хидравликата.(добавката беше за 1:3, ние сипахме само чиста добавка). Резултата е осезаемо втвърден волан, върти се като гумен (определено без хлабавини и втвърдявания и скърцане на студено както преди).
Моята вчера в задръсването показа 23/100 разход иначе нормално ми харчи около 17-18 градско. За маслото няма проблем да сипваш синтетично, на моята сега съм сипал 5W-40 и нямам никакви проблеми, следващия път отново ще мина на 5W-30.