Днес вместо да си пия вино кротичко се занимавам с моя Мечо.
Както съм написал колата е 94 , 1800 кубика с газ от Италия.
Тъй , като не е от новите уредби от време на време си имах гърмежи. Сложил съм две допълнителни клапи на въздуховода и мисля , че няма проблем.
Преди време след старт студена започна да не работи добре , но това го отдавам на непочистени дюзи , горивен филтър или нещо такова.
Миналата седмица ми изгоря едното бушонче на газовата уреба / слагани са поне при мен допълнително 2 бушончета отпред при електрониката на газта/.
Не можах да открия причината - смених го . Сега установих , че уредбата имитира работа но свършва бензина , за разлика от газта Поне при моята уредба , когато превключи на газ , диодите на ключа почват да светят постоянно и да показват нивото газ и когато спускаш на скорост мигат всичките /незнам защо/. По това винаги съм се ориентирал , че съм на газ. Минах обаче около 250 км и газта не намаля , а бенза свърши.
Сега и лошата новина - в момента се намирам в Германия , колата ми е жизнено необходима и трябва да си я ремонтирам сам. След малко ще ида да проверя отново всички бушони и външен вид на кабели , което едва ли ще помогне , но нали трябва да се прави нещо по въпроса.
П.С. Забравих да спомена , че сега , когато не е загряла поне на 70 градуса , не иска да се изфорсира повече от 4000 оборота - сработва прекъсвача. Като мине малко над 70 градуса и това се оправя , но на газ не бачкаааа.
Много ще съм благодарен ако ми помогнете да го реша , че тук бенза е 1.20 евро , а газта 60 цента. На това нямане е много важна разлика.
Наздраве и на всички , дето го прочетоха , това мое писание до края!
Edited by Faca, 21 February 2009 - 19:53 .