
Ръчна спирачкаC180 1994
Започната от hipo, 15 юли 2006 - 06:45:36
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юли 2006 - 06:45
Вчера спирам на едно място, натискам педалчето за ръчната и няма никой. Просто си влезе, все едно е откачено жилото. Не съм чувал шум от скъсване, което ме навежда на мисълта че се е скъсало, докато ме е нямало, но пък след като се е скъсало, щях да забележа колко леко се вдига педала на спирачката след като издърпам ръчката, а аз не съм забелязъл, но може и да съм пропуснал. Взеха да ме налягат съмнения да не би да се откачило отнякъде? Защото доста силно се връщаше педала, като освобождавах спирачката. После си помислих, как така ще се откачи, просто за да се откачи, трябва да е доста малоумно направено, което едва ли е така. Ходим да разпитам за цените на жилата. Питахаме - жила да, но кое. Жилата са три. В момента като опъна никое от колелата не хваща, та си мисля е предното. Вчера на канал видях че се свързват на доста кофти място. За да стигна до мястото на свръзка трябва да сваля част от ауспуха. И то само за да проверя дали е скъсано. Общо взето кофти ситуация. Ако някой е сменял и знае тънкостите да ги сподели.
Гледам и ALLDATA-та дава съвети
за снимката тук
Но хич не ми хареват как почва с това "Carefully lower transmission with engine carrier"
Съвети?
Гледам и ALLDATA-та дава съвети
за снимката тук
Но хич не ми хареват как почва с това "Carefully lower transmission with engine carrier"
Съвети?
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#2
Публикувано 15 юли 2006 - 09:59
ако се скъса и едното задно пак няма да ти хваща нито едно от колелата,защото са закачени на компенсатор. Причината може и да не е в жилото а в неговата обшивка- разяжда се от вътре и се скъсява.
решението е пълна инспекция на жилата-т.е. разглобяване
решението е пълна инспекция на жилата-т.е. разглобяване
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 15 юли 2006 - 16:02
дано да не се налага да сменяваш жилото с бронята, трябва да сваляш таблото и кутията на парното с радиаторчетата за да го смениш. на пурата ми е така, чух че и на 124 е същото, за 202-незнам,но съм 100% сигурен че същата гняс.
#4
Публикувано 15 юли 2006 - 16:46
нее, май не е така
само си изподираш ръцете
само си изподираш ръцете
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 15 юли 2006 - 20:12
Имах късмет, оказа се че едното жило е излезнало от компенсатора, защото едното жило към едното колело е по дълго от другото. Някой да има идея от къде се регулира, че сега съм хванал двете жила с един биндер, да не излизат от компенсатора.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#6
Публикувано 15 юли 2006 - 23:44
1. при 202 май беше под задната седалка в купето
2. сваляш дисковете и ще видиш механиъзм за натягане
2. сваляш дисковете и ще видиш механиъзм за натягане
#7
Публикувано 15 юли 2006 - 23:46
ааа нее така--а според тебе откъде минава бронята на твоя 124??? за 202 не съмсигуреннее, май не е така
само си изподираш ръцете
тряяя скоро са видиме

#8
Публикувано 18 юли 2006 - 09:49
Може и да не сваля дискове човека бе. Само колелото като свалиш механизма се скива през дупките на болтовете и се регулира с отверка. ТО така е и по добре, щото ако ги пререгулираш много после не мой да сложиш диска обратно (щом го сваляш) Въобще тази ръчна спирачка е гениално творение, но като мине време (клеясване,ръждясване и т.н.) става голяма паца. ИСка зверско търпение и часовникарска точност за да я нагласиш.1. при 202 май беше под задната седалка в купето
2. сваляш дисковете и ще видиш механиъзм за натягане
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни