Vito 108 CDIОтново проблем ..ама какъв и аз не знам.
Started by tapone, 10 Feb 2009 - 19:12:44
8 replies to this topic
#1
Posted 10 February 2009 - 19:12
Здравейте ..Имам Вито 108 CDI ...Сега за проблема - Оборотите се ограничиха до 3000 заковава на 3000 оборота и не мърда повече ..независимо дали съм на първа или на пета ...с което максималната ми скорост е 110 км в час ..
Не знам проблема в турбото ли е или не ..
Не знам проблема в турбото ли е или не ..
#2
Posted 12 February 2009 - 19:13
Вече чух какви ли не .. предположения ...един казжа турбо друг казва дюзи..ама в крайна сметка едно е сигурно когато има такова ограничение на оборотите това се дължи на компютъра който регистрира някакъв проблем и пуска колата на SAFE MODE..май ще трябва диагностика ..
#3
Posted 12 February 2009 - 19:49
EGR според мен, но вместо да гадаем отиди на диагностика.
#4
Posted 28 April 2009 - 18:41
И двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
#5
Posted 13 June 2009 - 21:28
Здрасти приятел аз карам Вито от 5 години-значи -или турбото ти е заминало или ти сее спукал маркуча отдолу- има едно гумено съединение-там има една скоба-като се скъса скобата или разхлаби-почва дасмуче от там въздух и до там-повече от 100-немож вдигна-аз имам 110-2.3 тди-98-върви като самолет-180 на магистрала без проблем-на полвин гас-така трябва да е и при теб-виж си съединението-един голям маркуч до интерколера-виж скобата от долната страна дали е там или данесе е разхлабила-нова скоба и гас-успехИ двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
#6
Posted 17 September 2009 - 21:45
Здравейте, според мен проблема ти е в помпата за високо налягане на горивото. Моя започва да го прави първо на място не иска да се форсира повече от 3000 об. След диагностика се установи чи помпата вече не поддържа 200 бара налягане а 180 което означава че съвсем скоро и аз ще имам твоя проблем. Не е страшно и не ги слушай разни майсторчета да купуваш новал Отивай в Bosh сервиз на стария път за летището. Там ги рециклират.
#7
Posted 07 October 2010 - 14:14
И при мен има подобен проблем.Преди година влизаше в авариен режим и в сервиза са сменили някакъв датчик,който се намира под дясната чистачка под предния капак между дебелия маркуч от въздушния филтър и гуменото уплътнение на капака.Кръгло нещо около 2-3см в диаметър в което е включена букса и маркуч за вакум.Някой знае ли за какво е,че преди два дни на връщане от София пак влезе в авариен и така до Варна.На другия ден всичко си работеше нормално.Трябва ли при авариен режим да свети индикация на таблото?
#8
Posted 07 October 2010 - 19:02
Почти всички датчици управляващи компа предизвикван един и същ дефект.Натрупаните грешки не му пречат.Единственото което може да се направи е да се прочете на диагностика.Иначе само гадаете.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Posted 24 November 2010 - 14:09
Хора ! Не се залъгвайте ! Имахме същия проблем със 112ЦДи, рециклираха турбото, колектора беше спукан - завариха го, но пак си прави проблем от време на време. Цялата гадост представлява това :
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users