Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes-Benz W124 500E/E500ЧОЧОНЕТО


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 08 февруари 2009 - 20:51

Публикувано изображение

http://picasaweb.google.com/alratag

много интересни и хубави снимки на E500 - един от най-истинските, поне за мен, мерцове.

ако имате други интересни фотографии или статии за тази машина, моля да ги споделите тук.
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2009 - 04:33

Здравей колега,

наистина уникална кола, така де се каже мечта, само дето живеем в олигофренска държава и трябва да се плаща кам 14000 лева акциз. Иначе има доста добри екземпляри на разумни цени. Ако искаш във Wikipedia.de има страхотна статия, може да я преведа и да я сло тук, ако искате разбира се. Действително тези автомобили са рядкост в БГ, ни има една доста расова 124- ка. Имал съм честта да и чуя гласа, и да я оглеждам не веднъж, просто дълго време се подвизваше в родния и град. Последно я видях в София, а наскоро се продаде в мобиле.бг за 34000 лева. Говоря за C60 V8 Carrlsson 470 кончета, е 326 не са ми малко, но тзи лилава красавица е наистина страхотна.

http://members.lycos.../pagestart.html

Поздрави
  • 0

#3 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 09 февруари 2009 - 16:13

тук аъщият потребител качва повече снимки
http://www.flickr.com/groups/500ee500/
http://www.flickr.co...ups/741961@N22/
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 13 февруари 2009 - 09:02

Бе мно и се кефите но аз винаги гледам от стран дали аз сам ще мога да сия ремонтирам .......
Леле ако че съм бил в сервиз...124 с 8 мотор е навряно та няма накъде... Случвало ми се е 3-4 пъти да правим по дебелички ремонти -то да се докопаш
до нещо се разглобява полвината кола...

И лично за мене 124 с 3,2 104 мотор е по бърза в ускорението по лека е - осмак е по як от 150 - 160 нагоре -спор няма но реално в Бг няма как да се ползва редовно каде ще караш с таква скорост...
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 W124 230 E

W124 230 E

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 март 2009 - 19:34

Как ще е по-бърза?Е320 достига 100км/ч за 8,3 сек а 500Е за 6,1 да не говорим,какво става след 200км/ч......
  • 0

#6 dido dolara

dido dolara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK 2.3 KOMPRESSOR cabrio w124 3000 24v d 94.....w124 2300CE

Публикувано 14 март 2009 - 23:04

Как ще е по-бърза?Е320 достига 100км/ч за 8,3 сек а 500Е за 6,1 да не говорим,какво става след 200км/ч......




искам такава кола ......помагаите
  • 0

#7 lopotok

lopotok

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гр. Велинград
  • Автомобил:
    W124/300TD

Публикувано 15 март 2009 - 13:45

Здравей колега,

наистина уникална кола, така де се каже мечта, само дето живеем в олигофренска държава и трябва да се плаща кам 14000 лева акциз. Иначе има доста добри екземпляри на разумни цени. Ако искаш във Wikipedia.de има страхотна статия, може да я преведа и да я сло тук, ако искате разбира се. Действително тези автомобили са рядкост в БГ, ни има една доста расова 124- ка. Имал съм честта да и чуя гласа, и да я оглеждам не веднъж, просто дълго време се подвизваше в родния и град. Последно я видях в София, а наскоро се продаде в мобиле.бг за 34000 лева. Говоря за C60 V8 Carrlsson 470 кончета, е 326 не са ми малко, но тзи лилава красавица е наистина страхотна.

http://members.lycos.../pagestart.html

Поздрави

Преди няколко дни я видях в Пловдив тази лилавата Чочонка, ма наистина е страшна, е*ати звера :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио


#8 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2009 - 18:00

Преди няколко дни я видях в Пловдив тази лилавата Чочонка, ма наистина е страшна, е*ати звера :bigemo_harabe_net-110:




Във Троян имаше такава със Руска регистрация... Направо превъртях като я видях :) но нямаше как да я снимам че вътре във нея имаше Слаби момченца без вратове :D
  • 0
Публикувано изображение

#9 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 20 март 2009 - 22:53

уникална кола е такава 124 ка искам
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#10 dido dolara

dido dolara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK 2.3 KOMPRESSOR cabrio w124 3000 24v d 94.....w124 2300CE

Публикувано 21 март 2009 - 00:33

и аз и аз
  • 0

#11 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 21 март 2009 - 19:01

http://www.german-ca...alerie.php#ziel е такъв гараж с такива коли искам
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2010 - 13:17

Ето още малко информация за този незабравим и уникален модел на Мерцедес от времето когато колите са правени така както трябва.

Години на производство: 1991-1995
Държава: Германия
Произведени бройки: 10 479

Между 1991 и 1995 година Мерцедес-Бенц произвежда спортна версия на тогавашната Е-класа (W124). Тя носи обозначение 500E и е разработена съвместно с Порше. Всеки екземпляр 500Е е ръчно произведен от Порше. Автомобилите са транспортирани от фабриката на Мерцедес-Бенц до завода Rossle-Bau на Порше, намиращ се в Цуфенхаузен – за производството на един модел са били необходими 18 пълни дни. Разработката на модела започва през 1989 година и завършва през 1991, а между 1992 и 1995 година са произведени общо 10,479 броя съвместно с Порше. 1505 екземпляра от суперспортния седан са внесени в Щатите между 1992 и 1994 година, което прави около 500 автомобила на година. До 1993 година моделът носи обозначение 500E, а след фейслифта през 1994 година, проведен на цялата гама W124, е преименуван на E500.

500Е разполага с двувалов 32-клапанов 4.973-литров V8 мотор с мощност 326 к.с. и въртящ момент от 480 нютонметра. Двигателят е взет директно от роудстъра 500SL (R129). Спирачките също са от него – предни 300-милиметрови дискове и 4-бутални накладки за моделите от 1992 и началото на 1993. По-късните версии разполагат с подобрени 320-милиметрови от 600SL. Задните спирачки на всички версии са 277-милиметрови от 500SL. На щатския пазар 500E се предлага с всички екстри, единствено се доплаща за CD-чейнджър и интегриран телефон. 500E се произвежда единствено като седан с четири врати, а четирите кожени седалки се доставят от Recaro.

Пресата „лепва” на автомобила прякора „вълк в овча кожа” и това е напълно заслужено, тъй като тестовете изкарват на яве впечатляващи резултати – ускорение от 0 до 100 км/ч. за 5.5 до 6 секунди и четвърт миля за 14.1 секунди с терминална скорост 163 км/ч. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч. и се достига при 6000 об/мин. Разходът е 16.8 литра на 100 км в градски условия и 13.8 на извънградско.

500Е се различава от обикновените W124-ки по по-широката следа (1.5 инча), снижено с 0.9 инча окачване, раздути калници, странични престилки, по-широки предна броня и гуми. Заради външния си вид, лимитираното производство, доброто родословие, ръчната изработка и невероятните си технически характеристики, 500Е се смята за автомобил със статут на класика.

500E/E500 претърпява минимални промени по време на тригодишното си производство. Моделите от 1992 и 1993 са неразличими един от друг. Най-голямата разлика е по-маломощният двигател за моделите от 1993, предлагани в Щатите. През 1994 са направени козметични промени по всички Е-класи – нови фарове, решетка и капак на багажника. Двигателят обаче си остава непроменен в сравнение с този на моделите от 1993.

Често срещани са подобрения, включващи различни джанти и гуми, изпускателни системи и препрограмиране или замяна на ECU-тата, които премахват електронното ограничение на максималната скорост. За да намалят времето за ускорение, някои собственици програмират автоматичната трансмисия да стартира от първа скорост, вместо от нормалната втора.

През 1993 и 1994 дванайсет лимитирани E500 са снабдени с 6-литров M119 V8 мотор от тунера AMG. Тези модели са наречени Е60 AMG и разполагат с 381 к.с., които ускоряват автомобила от 0 до 100 км/ч. за 5.3 секунди (обикновен 500E взима спринта за 6.0). Модификациите включват замяна на оригиналните компоненти с AMG-части, включващи окачване, изпускателна система, централна конзола и 17-цолови джанти. Много от днешните E60 AMG са всъщност 500Е или Е500, изпратени във фабриката на AMG в по-късен период, за да бъдат заменени двигателите им с 6-литровия V8. Оригиналните екземпляри Е60 AMG носят „957 AMG Technology Package” в своя VIN номер.

Технически характеристики:
Двигател: 8-цилиндров V-образен под ъгъл 90 градуса
Разположение: предно, надлъжно разположен
Обем: 4.973 литра
Компресия / степен на сгъстяване: 10.0:1
Клапани: по 4 на цилиндър, двувалов (DOHC)
Пълнене с гориво посредством: горивно впръскване Bosch LH Jetronic
Купе/шаси: стомана
Спирачки: вентилирани дискове на четирите колела
Трансмисия: 4-степенна автоматична
Предаване: задно
Тегло: 1710 кг.
Мощност: 326 к.с. при 5600 об/мин.
Въртящ момент: 480 нютонметра при 3900 об/мин.
Съотношение мощност/обем на двигателя: 65.55 к.с. на литър
Съотношение мощност/тегло: 0.19 к.с. на кг.
Ускорение от 0 до 100 км/ч. за: 6.0 сек.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#13 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2010 - 13:43

Евала Хрис :allhail:
Страшно инфо :icon_welldone:
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#14 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2010 - 17:32

:bigemo_harabe_net-110: Страхотна кола :bigemo_harabe_net-110:

П.С. понеже съм фен на купетата :closed-topic: искам да питам само седаново ли е Чочонето
  • 0

#15 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2010 - 17:51

Фабрично чочоне-то е само четириврато.
Lorinser от форума има много добър екземпляр на купе ,използвал е 5.0л мотор(от пура) и на визия го е докарал (калници и брони) Така ,че неговото е първото купе с изглед на чочо.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни