Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за дюзи А170CDi


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 martinair

martinair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 05 февруари 2009 - 20:14

Здраве да е
Нужна ми е малко помощ,тъи като си вкарах голям авто гол./с желанието си да помогна/
Не мога да изкарам първа и втора дюза на А170CDi (99 година), прочетох темата в http://www.aclassinf...k/mypage.98.htm , и видях приспособлението което трябва да се използва, но щеми е трудно да си го направя, та молбата или въпросът ми е следния:
-има ли някои от вас размери на това приспособление
-или има ли възможност да изкарам дюзите с нещо друго
-продава ли се някъде това приспособление

МБ е на един колега,и пуше много здраво, като е студено гасне и не държи минимални обороти дори.На магистралата върви добре и пропушва здраво само след като го насъпя по рязко.
3,4 дюзи излезноха лесно/колегта е чужденец и е водил в колата по сервизи, но резултатите като гледам дюзите са плачевни/на диагностика излезнаха 3,4 за смяна, сега изкам да тестваме 1,2 дюзи но не можем да ги изкараме.
3,4 са вадени силово с чука и сега са ..........
Благодаря предварително.
Good luck


Ако някои може да сподели и за цени на дюзи ще съм благодарен.
От Пловдив ни предлагат рециклирани - имате ли мние за тези дюзи?
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 февруари 2009 - 22:49

А защо неможете да изкарате 1 и 2-ра дюза, защото сигурно има асфалтова база отгоре?
Дюзена е специален, в домашни условия не те съветвам да ги вадиш, защото ще ти е доста трудно а и може да ти излезе доста солено.
За целна се разглобява цялата предница на колата.....
  • 0

logo-600-1002.png


#3 MERRY

MERRY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes A170 CDi /1999

Публикувано 05 февруари 2009 - 22:53

Здраве да е
Нужна ми е малко помощ,тъи като си вкарах голям авто гол./с желанието си да помогна/
Не мога да изкарам първа и втора дюза на А170CDi (99 година), прочетох темата в http://www.aclassinf...k/mypage.98.htm , и видях приспособлението което трябва да се използва, но щеми е трудно да си го направя, та молбата или въпросът ми е следния:
-има ли някои от вас размери на това приспособление
-или има ли възможност да изкарам дюзите с нещо друго
-продава ли се някъде това приспособление

МБ е на един колега,и пуше много здраво, като е студено гасне и не държи минимални обороти дори.На магистралата върви добре и пропушва здраво само след като го насъпя по рязко.
3,4 дюзи излезноха лесно/колегта е чужденец и е водил в колата по сервизи, но резултатите като гледам дюзите са плачевни/на диагностика излезнаха 3,4 за смяна, сега изкам да тестваме 1,2 дюзи но не можем да ги изкараме.
3,4 са вадени силово с чука и сега са ..........
Благодаря предварително.
Good luck
Ако някои може да сподели и за цени на дюзи ще съм благодарен.
От Пловдив ни предлагат рециклирани - имате ли мние за тези дюзи?



И аз имах същия проблем с дюзите, цената им беше доста висока, но Слава Богу при мен мина безболезнено. :) майсторите на моята кола са с леки и нежни ръце :tongue: . Искрено ти съчувствам и желая късмет.
  • 0

#4 martinair

martinair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 06 февруари 2009 - 13:47

Здраве да е
Благодаря за мненията,
Приспособлението се предлага от Евромаркет и е на фирма Govoni 311 049 000 - с цена 510 лв без ДДС, и 4-5 седмици за доставка.
За мен това е висока цена и не си струва инвестицията, остава някои да даде размери или да сменя само 2 дюзи.
Благодаря все пак за отговорите.
Всичко добро
Good luck
  • 0

#5 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 06 февруари 2009 - 13:59

Здраве да е
Благодаря за мненията,
Приспособлението се предлага от Евромаркет и е на фирма Govoni 311 049 000 - с цена 510 лв без ДДС, и 4-5 седмици за доставка.
За мен това е висока цена и не си струва инвестицията, остава някои да даде размери или да сменя само 2 дюзи.
Благодаря все пак за отговорите.
Всичко добро
Good luck

Не се циганете, отивайте в специализиран сервиз.После пак ще отидете, но ще боли повече. :slap:
  • 0

#6 MERRY

MERRY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes A170 CDi /1999

Публикувано 06 февруари 2009 - 14:37

Не се циганете, отивайте в специализиран сервиз.После пак ще отидете, но ще боли повече. :slap:


Не е само до циганенето, просто специализираните сервизи не обръщат внимание на по-старите коли, а и не мисля че има толкова добри специалисти там. Само да вземат парите и толкова.
Аз имах за смяна ролка и пистов ремък - понеже в сервиза, който ми подържат колата не бяха правили подобен ремонт на А-класа, ме посъветваха да отида в Балкан Стар за по-сигурно /това удоволствие там ми костваше 300лв/. Последствията за мен бяха, че два месеца след ремонта там скъсах пистов ремък и при смяната се установи, че в Балкан Стар са ми сменили само едната ролка, наложи се смяна на цялата конзола с ролките и ремъка, почти на същата стойност като предния безсмислен ремонт в Балкан Стар – с части от тях! /tuning13 подробно е описал смяната тук - http://www.mbclub.bg...showtopic=13865 / Колата ми беше готова за 1 ден /след доставката на частите/, а за да я закарам в Балкан Стар щях да съм в бокса поне месец! Нищо лично против тях, но това си беше отбиване на номер...
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 февруари 2009 - 00:06

такааа
дюзи НОВИ, за мен са около---- 590лв/бр крайна цена.

рециклирани--340лв/бр

с доставка от германия. НО лошото е че не признават гаранция за БГ, заради лошите ни горива.
остава аз да поема гаранция-- 1 месец, колкото да видите че всичко им е в ред.
  • 0

#8 martinair

martinair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 10 февруари 2009 - 10:50

Здраве да е
Благодаря за съдеиствието на всички.
Не прочетох мнението навеме за дюзите и вече поръчах от друго место на доста по високи цени.
Сега за Оторизираните сервизи:
Истина е че в тях има доста техника, но зад техниката трябва да стои и един съвестен и добре квалифициран работник.
Не казвам че няма такива в тези сервизи, но за парите които дават там не се задържат много хора ,повечето предпочитат да работят за себе си, разбираемо е.
Колата е в това състояние след влизане в Бош сервиз.
Поехме риска да сменим само 2 дюзи които излезнаха и на диагностиката че са кофти а и после като ги стендовахме не държаха налягане.Дано другите две които не успяхме да извадим да се окажат читави.Просто парите които се похарчиха по тази кола в реномирани сервизи включително и Балкан стар, потънаха в една дупка без някакъв ефект.
Това за горивата съм съгласен няма контрол , идват и проблемите за нас.
Good luck
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 февруари 2009 - 12:12

нищо за другия път ще знаеш!

все пак сподели цената на която ги взехте?
  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 12 февруари 2009 - 10:44

Преди около 2 месеца сменихме дюзи на С400 ЦДИ и мисля че бяха по 650 лв бройката от Ивайджет!
  • 0

#11 martinair

martinair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 15 февруари 2009 - 17:56

Здраве да е
Сложихме рециклирани на Бош, закупихме ги от Бош в Пазарджик, като цената беше околко 450 лв на броика, и около 120 лв депозит за това че ще върнем нашите за рециклиране.
Както бях написал по рано дюзите бяха вадени силово и не ни ги приеха за рециклиране, но добрата новина е че колата сега работи много добре.
Като цяло по колата се работи трудно без специализиран инструмент, или ако не се свали мотора.
Още веднъж Ви благодаря за съдеиствието.
Good luck
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни