Съвет за дюзи А170CDi
Започната от martinair, 05 фев 2009 - 20:14:14
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 февруари 2009 - 20:14
Здраве да е
Нужна ми е малко помощ,тъи като си вкарах голям авто гол./с желанието си да помогна/
Не мога да изкарам първа и втора дюза на А170CDi (99 година), прочетох темата в http://www.aclassinf...k/mypage.98.htm , и видях приспособлението което трябва да се използва, но щеми е трудно да си го направя, та молбата или въпросът ми е следния:
-има ли някои от вас размери на това приспособление
-или има ли възможност да изкарам дюзите с нещо друго
-продава ли се някъде това приспособление
МБ е на един колега,и пуше много здраво, като е студено гасне и не държи минимални обороти дори.На магистралата върви добре и пропушва здраво само след като го насъпя по рязко.
3,4 дюзи излезноха лесно/колегта е чужденец и е водил в колата по сервизи, но резултатите като гледам дюзите са плачевни/на диагностика излезнаха 3,4 за смяна, сега изкам да тестваме 1,2 дюзи но не можем да ги изкараме.
3,4 са вадени силово с чука и сега са ..........
Благодаря предварително.
Good luck
Ако някои може да сподели и за цени на дюзи ще съм благодарен.
От Пловдив ни предлагат рециклирани - имате ли мние за тези дюзи?
Нужна ми е малко помощ,тъи като си вкарах голям авто гол./с желанието си да помогна/
Не мога да изкарам първа и втора дюза на А170CDi (99 година), прочетох темата в http://www.aclassinf...k/mypage.98.htm , и видях приспособлението което трябва да се използва, но щеми е трудно да си го направя, та молбата или въпросът ми е следния:
-има ли някои от вас размери на това приспособление
-или има ли възможност да изкарам дюзите с нещо друго
-продава ли се някъде това приспособление
МБ е на един колега,и пуше много здраво, като е студено гасне и не държи минимални обороти дори.На магистралата върви добре и пропушва здраво само след като го насъпя по рязко.
3,4 дюзи излезноха лесно/колегта е чужденец и е водил в колата по сервизи, но резултатите като гледам дюзите са плачевни/на диагностика излезнаха 3,4 за смяна, сега изкам да тестваме 1,2 дюзи но не можем да ги изкараме.
3,4 са вадени силово с чука и сега са ..........
Благодаря предварително.
Good luck
Ако някои може да сподели и за цени на дюзи ще съм благодарен.
От Пловдив ни предлагат рециклирани - имате ли мние за тези дюзи?
#2
Публикувано 05 февруари 2009 - 22:49
А защо неможете да изкарате 1 и 2-ра дюза, защото сигурно има асфалтова база отгоре?
Дюзена е специален, в домашни условия не те съветвам да ги вадиш, защото ще ти е доста трудно а и може да ти излезе доста солено.
За целна се разглобява цялата предница на колата.....
Дюзена е специален, в домашни условия не те съветвам да ги вадиш, защото ще ти е доста трудно а и може да ти излезе доста солено.
За целна се разглобява цялата предница на колата.....
#3
Публикувано 05 февруари 2009 - 22:53
Здраве да е
Нужна ми е малко помощ,тъи като си вкарах голям авто гол./с желанието си да помогна/
Не мога да изкарам първа и втора дюза на А170CDi (99 година), прочетох темата в http://www.aclassinf...k/mypage.98.htm , и видях приспособлението което трябва да се използва, но щеми е трудно да си го направя, та молбата или въпросът ми е следния:
-има ли някои от вас размери на това приспособление
-или има ли възможност да изкарам дюзите с нещо друго
-продава ли се някъде това приспособление
МБ е на един колега,и пуше много здраво, като е студено гасне и не държи минимални обороти дори.На магистралата върви добре и пропушва здраво само след като го насъпя по рязко.
3,4 дюзи излезноха лесно/колегта е чужденец и е водил в колата по сервизи, но резултатите като гледам дюзите са плачевни/на диагностика излезнаха 3,4 за смяна, сега изкам да тестваме 1,2 дюзи но не можем да ги изкараме.
3,4 са вадени силово с чука и сега са ..........
Благодаря предварително.
Good luck
Ако някои може да сподели и за цени на дюзи ще съм благодарен.
От Пловдив ни предлагат рециклирани - имате ли мние за тези дюзи?
И аз имах същия проблем с дюзите, цената им беше доста висока, но Слава Богу при мен мина безболезнено. майсторите на моята кола са с леки и нежни ръце . Искрено ти съчувствам и желая късмет.
#4
Публикувано 06 февруари 2009 - 13:47
Здраве да е
Благодаря за мненията,
Приспособлението се предлага от Евромаркет и е на фирма Govoni 311 049 000 - с цена 510 лв без ДДС, и 4-5 седмици за доставка.
За мен това е висока цена и не си струва инвестицията, остава някои да даде размери или да сменя само 2 дюзи.
Благодаря все пак за отговорите.
Всичко добро
Good luck
Благодаря за мненията,
Приспособлението се предлага от Евромаркет и е на фирма Govoni 311 049 000 - с цена 510 лв без ДДС, и 4-5 седмици за доставка.
За мен това е висока цена и не си струва инвестицията, остава някои да даде размери или да сменя само 2 дюзи.
Благодаря все пак за отговорите.
Всичко добро
Good luck
#5
Публикувано 06 февруари 2009 - 13:59
Не се циганете, отивайте в специализиран сервиз.После пак ще отидете, но ще боли повече.Здраве да е
Благодаря за мненията,
Приспособлението се предлага от Евромаркет и е на фирма Govoni 311 049 000 - с цена 510 лв без ДДС, и 4-5 седмици за доставка.
За мен това е висока цена и не си струва инвестицията, остава някои да даде размери или да сменя само 2 дюзи.
Благодаря все пак за отговорите.
Всичко добро
Good luck
#6
Публикувано 06 февруари 2009 - 14:37
Не се циганете, отивайте в специализиран сервиз.После пак ще отидете, но ще боли повече.
Не е само до циганенето, просто специализираните сервизи не обръщат внимание на по-старите коли, а и не мисля че има толкова добри специалисти там. Само да вземат парите и толкова.
Аз имах за смяна ролка и пистов ремък - понеже в сервиза, който ми подържат колата не бяха правили подобен ремонт на А-класа, ме посъветваха да отида в Балкан Стар за по-сигурно /това удоволствие там ми костваше 300лв/. Последствията за мен бяха, че два месеца след ремонта там скъсах пистов ремък и при смяната се установи, че в Балкан Стар са ми сменили само едната ролка, наложи се смяна на цялата конзола с ролките и ремъка, почти на същата стойност като предния безсмислен ремонт в Балкан Стар – с части от тях! /tuning13 подробно е описал смяната тук - http://www.mbclub.bg...showtopic=13865 / Колата ми беше готова за 1 ден /след доставката на частите/, а за да я закарам в Балкан Стар щях да съм в бокса поне месец! Нищо лично против тях, но това си беше отбиване на номер...
#7
Публикувано 07 февруари 2009 - 00:06
такааа
дюзи НОВИ, за мен са около---- 590лв/бр крайна цена.
рециклирани--340лв/бр
с доставка от германия. НО лошото е че не признават гаранция за БГ, заради лошите ни горива.
остава аз да поема гаранция-- 1 месец, колкото да видите че всичко им е в ред.
дюзи НОВИ, за мен са около---- 590лв/бр крайна цена.
рециклирани--340лв/бр
с доставка от германия. НО лошото е че не признават гаранция за БГ, заради лошите ни горива.
остава аз да поема гаранция-- 1 месец, колкото да видите че всичко им е в ред.
#8
Публикувано 10 февруари 2009 - 10:50
Здраве да е
Благодаря за съдеиствието на всички.
Не прочетох мнението навеме за дюзите и вече поръчах от друго место на доста по високи цени.
Сега за Оторизираните сервизи:
Истина е че в тях има доста техника, но зад техниката трябва да стои и един съвестен и добре квалифициран работник.
Не казвам че няма такива в тези сервизи, но за парите които дават там не се задържат много хора ,повечето предпочитат да работят за себе си, разбираемо е.
Колата е в това състояние след влизане в Бош сервиз.
Поехме риска да сменим само 2 дюзи които излезнаха и на диагностиката че са кофти а и после като ги стендовахме не държаха налягане.Дано другите две които не успяхме да извадим да се окажат читави.Просто парите които се похарчиха по тази кола в реномирани сервизи включително и Балкан стар, потънаха в една дупка без някакъв ефект.
Това за горивата съм съгласен няма контрол , идват и проблемите за нас.
Good luck
Благодаря за съдеиствието на всички.
Не прочетох мнението навеме за дюзите и вече поръчах от друго место на доста по високи цени.
Сега за Оторизираните сервизи:
Истина е че в тях има доста техника, но зад техниката трябва да стои и един съвестен и добре квалифициран работник.
Не казвам че няма такива в тези сервизи, но за парите които дават там не се задържат много хора ,повечето предпочитат да работят за себе си, разбираемо е.
Колата е в това състояние след влизане в Бош сервиз.
Поехме риска да сменим само 2 дюзи които излезнаха и на диагностиката че са кофти а и после като ги стендовахме не държаха налягане.Дано другите две които не успяхме да извадим да се окажат читави.Просто парите които се похарчиха по тази кола в реномирани сервизи включително и Балкан стар, потънаха в една дупка без някакъв ефект.
Това за горивата съм съгласен няма контрол , идват и проблемите за нас.
Good luck
#9
Публикувано 10 февруари 2009 - 12:12
нищо за другия път ще знаеш!
все пак сподели цената на която ги взехте?
все пак сподели цената на която ги взехте?
#10
Публикувано 12 февруари 2009 - 10:44
Преди около 2 месеца сменихме дюзи на С400 ЦДИ и мисля че бяха по 650 лв бройката от Ивайджет!
#11
Публикувано 15 февруари 2009 - 17:56
Здраве да е
Сложихме рециклирани на Бош, закупихме ги от Бош в Пазарджик, като цената беше околко 450 лв на броика, и около 120 лв депозит за това че ще върнем нашите за рециклиране.
Както бях написал по рано дюзите бяха вадени силово и не ни ги приеха за рециклиране, но добрата новина е че колата сега работи много добре.
Като цяло по колата се работи трудно без специализиран инструмент, или ако не се свали мотора.
Още веднъж Ви благодаря за съдеиствието.
Good luck
Сложихме рециклирани на Бош, закупихме ги от Бош в Пазарджик, като цената беше околко 450 лв на броика, и около 120 лв депозит за това че ще върнем нашите за рециклиране.
Както бях написал по рано дюзите бяха вадени силово и не ни ги приеха за рециклиране, но добрата новина е че колата сега работи много добре.
Като цяло по колата се работи трудно без специализиран инструмент, или ако не се свали мотора.
Още веднъж Ви благодаря за съдеиствието.
Good luck
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни