Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не иска да запалиW202 C180 94г.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 sims

sims

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C180 93'
    407D 87'
    811D 86'

Публикувано 05 февруари 2009 - 19:35

Колата е C180 sport 94' , днес му стана нещо , не иска да запали. Колата беше загряла спрях за малко и после .......
Измина известно време около 5-10 мин. и запали и вси4ко ок . Тръгнах карах сигурно 100м. и заби муцуна давам газ вместо да се качат оборотите паднаха
Има АГУ ,мъчих я пак ,пак изчаках 5-10мин. ,запалих и обърнах на газ и нямаше проблем.
Значи това го праи само когато е загряла, когато е студена си върви.
Предварително благодаря

Този пост е редактиран от Faca: 06 февруари 2009 - 09:52
Моля да се спазва молбата ми как да изглеждат заглавията на темите!

  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 февруари 2009 - 20:17

Колега на диагностика ходи ли ? Виж там какво ще покаже компа .Провери и датчика на коляновия вал мисля че имаше такава тема . Успех
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 sims

sims

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C180 93'
    407D 87'
    811D 86'

Публикувано 05 февруари 2009 - 20:21

Не не сам ходил , точно там е проблема че нз утре накаде да я карам.
Съмнява ме бенз. помпа ама пък от друга страна когато е студен двигателя- пали и няма никакви проблеми.
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 февруари 2009 - 22:40

Значи проблемите ти могат да бъдат доста, ходи някъде на читав диагностик.
Но аз залагам на блок на мотора, при този случай май ще си е караш на газ.
  • 0

logo-600-1002.png


#5 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 06 февруари 2009 - 11:05

Колега,така както си описал проблема ми мяза на ..... комутатор!??? като истине се оправя,като загрее няма никой!!! Провери първо него!
  • 0

#6 sims

sims

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C180 93'
    407D 87'
    811D 86'

Публикувано 06 февруари 2009 - 11:08

Дано не е това, ей сега ще я карам на диагностика!
Мерси за отговорите.
  • 0

#7 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 07 февруари 2009 - 13:10

Мисля си за смучене на въздух от сондата на резервоара :mellow:
  • 0

#8 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 08 февруари 2009 - 21:07

Да не забравиш да споделиш какъв е бил проблема, като я оправиш? Късмет!
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#9 sims

sims

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C180 93'
    407D 87'
    811D 86'

Публикувано 10 февруари 2009 - 17:18

Значи да споделя какво стана,ходих в петък в един сервиз за диагностика (в центъра),приеха ме почти веднага, обясних какъв е проблема и замериха налягането на бенз. помпа още не беше замерено както трябва и дойде един от работещите там и каза ,че няма смисъл не е от там проблема и отвърза дебитомера или там както се казва. Каза ми че трябвало да работи цял ден по нея за да установи кое не е на ред (не ме е закачал на компютъра) предположи че най-вероятно е от блока.Как и да е разбрахме се във вторник да отида,демек днес .Днес обаче не можеше да ме приеме и отидох в един сервиз в ж.к. Дружба (който един приятел ми го препоръча).Там ме закачиха на компютъра и парелно с това се мереше и налягането на бенз. помпа , всички данни бяха наред дори колата когато загря не правеше никакви проблеми изчакахме няколко минути пак нищо.Загасих я , пак я запалих и после и паднаха оборотите между ~150-300 и "умря" ,като налягането на бенз. помпа значително падна. Диагностикът каза че е за нова помпа, и че всички дани които излизат на монитора са ок!

Та сега се чудя на кой да вярвам ! Щото и двете неща не са от най-евтините за оправяне, някакви съввети или идеи.
  • 0

#10 sims

sims

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C180 93'
    407D 87'
    811D 86'

Публикувано 10 февруари 2009 - 17:22

:dontknow:
  • 0

#11 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2009 - 18:38

Ще ти дам един пример колега.
Преди време работех в един сервиз като помощник.Дойде един Пасат(94-95г.) с проблем горе-долу като твоя.Нямаше АГУ но правеше проблема само студена и с по-празен резервоар.Оставиха колата хората и си тръгнаха .След няколко часа колата изстина и я пробвахме.Нямаше проблем но загря и пак нямаше проблем,но леко придърпваше.Закачихме я за компа и я подкарахме пак.Всичко си беше ок(самия комп не беше нещо особено).Замерихме налягането и си показва че всичко си е по книга така да се каже.Почнахме да вдигаме рамене,но въпреки всичко исках да сменим помпата.Резервоара беше пълен до горе.Нямаше никакъв начин да бъркаме в него през сондата понеже бензина изгаря кожата веднага.Нямаше с какво да източим горивото и го почнахме през помпата,колкото да намали поне на половина.След десет минутно източване на гориво помпата започна да изпомпва на импулси и със забележимо по малък дебит.Сменихме помпата и колата се оправи.
Така че има много голяма вероятност и помпата да е.Преди това провери дали газовата не е вързана така че като работи на газ да не би да спира тока на помпата.Провери релето ако е така и провери и самото реле за помпата(оригиналното)преди да я сменяваш.
Успех.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 10 февруари 2009 - 22:28

Първо си смени горивния филтър и после мерете налягане.
  • 0

logo-600-1002.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни