Мотора глъхне игасне
Започната от Дани65, 04 фев 2009 - 20:59:02
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 февруари 2009 - 20:59
Здравеите Мотора на моя мс е250 20v сутрин пали без никакъв провлем работи безупречно 5 10 мин започва да тресе и гасне Изапочва лудо въртене на стартер докато запали и проблема изчезва до другата сутрин . Горивния филтър е нов пр одухах маркучите от гнпдо резорвара няма течове на гориво видимо всичко е наред Ако някои може да помогне нека да пише
#2
Публикувано 05 февруари 2009 - 01:28
Следващия път като ти го направи пробвай следното.Приготви си едно шише половин литър от минерална вода (сухо) и по-дълъг маркуч като този от магистралата която идва от резервоара до подкачващат помпа.Откачаш маркуча от магистралата и нахлузваш другия като единия му край влиза в шишето и засмукваш през дупката на шишето.Така няма да се нагълташ с нафта (ето ти пиниз как да засмукваш от резервоар).Ако тръгне веднага нафта към бутилката добре,но ако се наложи да смучеш като луд то значи имаш два вариянта.Първо отвори капачката на резервоара и пак пробвай,ако има промяна значи клапана за изравняване на налягането в резервоара се е запушил,намира се отдолу на пода на колата и има странна форма.Ако това не помогне лапаш само маркуча и надуваш и смучеш рязко и на тласъци напред-назад докато започне да бълбука в резервоара.Ако след това протече лесно в бутилката за разлика от първия опит си ясен,ще ти кажа какво да направиш.
Случайно да е заглъхвала при голям баир на дълго с много газ?
Случайно да е заглъхвала при голям баир на дълго с много газ?
#3
Публикувано 05 февруари 2009 - 08:10
Дазаглъхва на дьлаг баир и много газ направо омира .Вера ходих от ВАРНА доДЕВНЯ и на връштане има доста голям баир и там направо умря. Нормално по съштия баир варви 120 .130 км Имам чувство че не стига гориво
#4
Публикувано 05 февруари 2009 - 11:42
Ще черпиш ли една бира ако ти кажа как да я оправиш?
#5
Публикувано 05 февруари 2009 - 13:49
ЕДНА БИРА НЯМА ДА ПОЧЕРПЯ ЦЯЛА КАСАЩе черпиш ли една бира ако ти кажа как да я оправиш?
#6
Публикувано 05 февруари 2009 - 14:18
Да бе,то кой ще пие една каса бира.Една студена Каменица лятото ако ходя на северното черноморие върши работа.
Сега.Работата е елементарна.Предполагам че си ползвал някакъв вид добавки за прочистване на дюзи-мюзи и други.И да не си няма значение.
Това ти го прави от недостиг на гориво.Това му е лесното на по-стария дизел-ако не работи не му стига или въздух или нафта.Въздух си имате във Варна така че остава нафтата.Подкачващата помпа засмуква нафта от резервоара и я подава към филтъра и от там се връща в ГНП-то която чрез дюзите я впръсква в цилиндрите.Ако не впръсква няма и да работи мотора.
Щом неще да запали или глъхне при баир с много газ значи не стига необходимото количество нафта до дюзите,нали така?!
Значи тръгваме отзад напред.Дюзите не впръскват.Защо?Защото ГНП не им подава гориво.Защо?Защото до нея не стига нафта!Защо?Защото ти е запушен филтъра и неможе да мине през него.Но ти си сменил филтъра следователно причината не е в него.Такааааа...Значи до филтъра не стига нафта.Защо?Защото подкачващата помпа не качва.Но при теб си качва защото мотора си пали и работи.Значи нафта до помпата си идва,но понякога,и не колкото трябва.Щом помпата неможе да осигури дебита на нафта тръгваме към задницата на колата.По магистралите няма да имаш проблеми защото са дебели тръби и маркучи и немогат да се запушат защо...защото...ЗАЩОТО нафтата идва от резервоара а на него отдолу има завита една сонда и на нея има една много ситна и финна мрежичка.Значи големите боклуци немогат да преминат през нея а много малките немогат да запушат магистралата и за да не достигнат до ГНП-то се филтрират от горивния филтър.
В тази сонда ти се корени проблема.Предствалява една нежна мрежичка както ти казах и тя е наблъскана с боклуци и с едни такива като сополи.В дизела се развиват някакви микроорганизми колкото и странно да ти звучи.Те са тия сополи.Ако имаш много нафта в резервоара не ти прави проблеми защото в голямото количествао гориво се разнасят като се клати колата и няма проблем,става интересно като намалее горивото,всичко се събира на дъното и запушва сондата.
Решението ти е следното.Най бързо ще стане като ти остане малко нафта да качиш колата на канал и да откачиш маркуча на сондата и да си източиш нафтата въпреки че предполагам няма да тръгне нафта от там понеже цетката е запушена и трудно ще протече.Точиш нафтата,сваляш цетката и я измиваш.След това вземаш на жена ти някой чорап и прецеждаш нафтата обратно в резервоара и си готов.Това ти е лесния вариянт.По- добрия е същия в допълнение обаче да свалиш и измиеш резервоара но си е играчка а и можеш да го направиш на лято за да изсъхне в жегите.
Освен всичко предполагам че и нивомера не ти отчита коректно и той е за чистене като се разглобява ,но до там да стигнеш.
Сега.Работата е елементарна.Предполагам че си ползвал някакъв вид добавки за прочистване на дюзи-мюзи и други.И да не си няма значение.
Това ти го прави от недостиг на гориво.Това му е лесното на по-стария дизел-ако не работи не му стига или въздух или нафта.Въздух си имате във Варна така че остава нафтата.Подкачващата помпа засмуква нафта от резервоара и я подава към филтъра и от там се връща в ГНП-то която чрез дюзите я впръсква в цилиндрите.Ако не впръсква няма и да работи мотора.
Щом неще да запали или глъхне при баир с много газ значи не стига необходимото количество нафта до дюзите,нали така?!
Значи тръгваме отзад напред.Дюзите не впръскват.Защо?Защото ГНП не им подава гориво.Защо?Защото до нея не стига нафта!Защо?Защото ти е запушен филтъра и неможе да мине през него.Но ти си сменил филтъра следователно причината не е в него.Такааааа...Значи до филтъра не стига нафта.Защо?Защото подкачващата помпа не качва.Но при теб си качва защото мотора си пали и работи.Значи нафта до помпата си идва,но понякога,и не колкото трябва.Щом помпата неможе да осигури дебита на нафта тръгваме към задницата на колата.По магистралите няма да имаш проблеми защото са дебели тръби и маркучи и немогат да се запушат защо...защото...ЗАЩОТО нафтата идва от резервоара а на него отдолу има завита една сонда и на нея има една много ситна и финна мрежичка.Значи големите боклуци немогат да преминат през нея а много малките немогат да запушат магистралата и за да не достигнат до ГНП-то се филтрират от горивния филтър.
В тази сонда ти се корени проблема.Предствалява една нежна мрежичка както ти казах и тя е наблъскана с боклуци и с едни такива като сополи.В дизела се развиват някакви микроорганизми колкото и странно да ти звучи.Те са тия сополи.Ако имаш много нафта в резервоара не ти прави проблеми защото в голямото количествао гориво се разнасят като се клати колата и няма проблем,става интересно като намалее горивото,всичко се събира на дъното и запушва сондата.
Решението ти е следното.Най бързо ще стане като ти остане малко нафта да качиш колата на канал и да откачиш маркуча на сондата и да си източиш нафтата въпреки че предполагам няма да тръгне нафта от там понеже цетката е запушена и трудно ще протече.Точиш нафтата,сваляш цетката и я измиваш.След това вземаш на жена ти някой чорап и прецеждаш нафтата обратно в резервоара и си готов.Това ти е лесния вариянт.По- добрия е същия в допълнение обаче да свалиш и измиеш резервоара но си е играчка а и можеш да го направиш на лято за да изсъхне в жегите.
Освен всичко предполагам че и нивомера не ти отчита коректно и той е за чистене като се разглобява ,но до там да стигнеш.
#7
Публикувано 05 февруари 2009 - 22:36
Да бе,то кой ще пие една каса бира.Една студена Каменица лятото ако ходя на северното черноморие върши работа.
Сега.Работата е елементарна.Предполагам че си ползвал някакъв вид добавки за прочистване на дюзи-мюзи и други.И да не си няма значение.
Това ти го прави от недостиг на гориво.Това му е лесното на по-стария дизел-ако не работи не му стига или въздух или нафта.Въздух си имате във Варна така че остава нафтата.Подкачващата помпа засмуква нафта от резервоара и я подава към филтъра и от там се връща в ГНП-то която чрез дюзите я впръсква в цилиндрите.Ако не впръсква няма и да работи мотора.
Щом неще да запали или глъхне при баир с много газ значи не стига необходимото количество нафта до дюзите,нали така?!
Значи тръгваме отзад напред.Дюзите не впръскват.Защо?Защото ГНП не им подава гориво.Защо?Защото до нея не стига нафта!Защо?Защото ти е запушен филтъра и неможе да мине през него.Но ти си сменил филтъра следователно причината не е в него.Такааааа...Значи до филтъра не стига нафта.Защо?Защото подкачващата помпа не качва.Но при теб си качва защото мотора си пали и работи.Значи нафта до помпата си идва,но понякога,и не колкото трябва.Щом помпата неможе да осигури дебита на нафта тръгваме към задницата на колата.По магистралите няма да имаш проблеми защото са дебели тръби и маркучи и немогат да се запушат защо...защото...ЗАЩОТО нафтата идва от резервоара а на него отдолу има завита една сонда и на нея има една много ситна и финна мрежичка.Значи големите боклуци немогат да преминат през нея а много малките немогат да запушат магистралата и за да не достигнат до ГНП-то се филтрират от горивния филтър.
В тази сонда ти се корени проблема.Предствалява една нежна мрежичка както ти казах и тя е наблъскана с боклуци и с едни такива като сополи.В дизела се развиват някакви микроорганизми колкото и странно да ти звучи.Те са тия сополи.Ако имаш много нафта в резервоара не ти прави проблеми защото в голямото количествао гориво се разнасят като се клати колата и няма проблем,става интересно като намалее горивото,всичко се събира на дъното и запушва сондата.
Решението ти е следното.Най бързо ще стане като ти остане малко нафта да качиш колата на канал и да откачиш маркуча на сондата и да си източиш нафтата въпреки че предполагам няма да тръгне нафта от там понеже цетката е запушена и трудно ще протече.Точиш нафтата,сваляш цетката и я измиваш.След това вземаш на жена ти някой чорап и прецеждаш нафтата обратно в резервоара и си готов.Това ти е лесния вариянт.По- добрия е същия в допълнение обаче да свалиш и измиеш резервоара но си е играчка а и можеш да го направиш на лято за да изсъхне в жегите.
Освен всичко предполагам че и нивомера не ти отчита коректно и той е за чистене като се разглобява ,но до там да стигнеш.
#8
Публикувано 05 февруари 2009 - 23:17
Да бе знам какво съм написал,няма смисъл да ме цитираш
#9
Публикувано 05 февруари 2009 - 23:27
Здр W123 много добре винаги изчерпателни отговори даваш. Само така баце
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни