



Публикувано 11 юли 2006 - 19:16
Публикувано 11 юли 2006 - 20:49
Публикувано 11 юли 2006 - 22:37
Публикувано 12 юли 2006 - 08:37
Публикувано 12 юли 2006 - 08:54
Публикувано 12 юли 2006 - 09:02
Публикувано 12 юли 2006 - 11:09
аз си мислех, че маслото от автоматика минава през радиатора на колата за да се загрее и поддържа в работна температура 80-90 градуса или там колкото му трябва, защото логиката ми подсказва, че ако трябва да се охлажда ще бъде с отделен радиатор, както двигателното масло на някои автомобилиДА, скоростната кутия се охлажда от радиатор, интегриран в радиатора на охладителната система.
Маслото се сменя на 30 к км, а не на 60.
Така или иначе, проблема трудно ще си го решиш сам - бягай на "доктор"
смяната на масрото на автоматик не е като при ръчката - ако не си го правил, рискуваш просто да не направиш нищо, като например да не източиш турбината, и оттам нататък да си мислиш, че си сменил масло
Отиди при специалисти
темата беше разисквана преди време в софия се говореше за Недьо и за Gemini
В Пловдив мога да помогна и по-конкретно
Успех
Публикувано 12 юли 2006 - 11:43
Май си препълнил кутията с масло. Когато маслото е твърде много, то почва да се пени, а запени ли се, не може да поддържа налягане и от там почва да не сменя скоростите както трябва.Колеги, много странно
, но от няколко дена ми прави силно впечатление, че при дълго каране из София при преминаване от 2-ра на 3-та лашка та ШЪ ми строши бъбреците, а по-нататък лашкането `почна да се усеща и м/у 3-та и 4-та. Изпаднах в транс
... викам си сигурно става нещо с маслото - я тече, я нещо друго. Спирам, слизам, проверявам маслото и установявам, че се е запенило като веро
- щях да припадна. Въпроса ми е: скоростната кутия вързана ли е към охладителната уредба и възможно ли е запенването да е от много висока температура на маслото? Уточнявам, че когато е студена и не е минала повече от 10-15 км. лашкането го няма
:
Публикувано 12 юли 2006 - 19:20
Публикувано 13 юли 2006 - 09:43
Публикувано 13 юли 2006 - 20:42
Публикувано 17 юли 2006 - 11:54
Публикувано 18 юли 2006 - 18:51
Препоръчай някой добър автоматчик!Я най-добре отиди при някого, който прави само автомати,че от разни разбирачи дето ти "опресняват" и "обясняват" ще си прецакаш колата
Публикувано 19 юли 2006 - 09:52
Публикувано 19 юли 2006 - 18:58
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни