Свети лампата на маслото
Започната от safeman, 31 яну 2009 - 12:38:27
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 януари 2009 - 12:38
Здравейте, вчера ми светна лампата на маслото. 124 Е200 16V 94 г. Масло има, пълна синтетика на 2500 км. Стрелката на манометъра си показва че качва масло, маслото си е на максимума. Като махна капачката за наливане на маслото при работещ двигател пръскат навън капчици масло. Значи масло отива до клапаните. Обикновено се получава и изчезва при завой. Аз имам няколко хипотези:
- маслото си е заминало /марка UNIL 5W40 или 50 - не помня/. Ама 2500 км са нищо за синтетика освен ако не е менте.
- Датчикът за маслото се е повредил
- Кабелът на датчика се е оголил или по закъсал и дава замасяване наякъде.
Моля ви ако някой е имал подобен проблем или има някакво друго обяснение да сподели мнение.
- маслото си е заминало /марка UNIL 5W40 или 50 - не помня/. Ама 2500 км са нищо за синтетика освен ако не е менте.
- Датчикът за маслото се е повредил
- Кабелът на датчика се е оголил или по закъсал и дава замасяване наякъде.
Моля ви ако някой е имал подобен проблем или има някакво друго обяснение да сподели мнение.
#2
Публикувано 31 януари 2009 - 18:35
ако ти свети жълтата лампа за маслото, тя е за нивото.
или кабела ти замасява, или датчика трябва да се смени. представлява поплавък в картера
а това че хвърля масло през капачката--нормално, дори да извадиш маслената помпа! веригата качва маслото и го хвърля през отворената капачка, но това няма отношение с мазането на разпределит вал
или кабела ти замасява, или датчика трябва да се смени. представлява поплавък в картера
а това че хвърля масло през капачката--нормално, дори да извадиш маслената помпа! веригата качва маслото и го хвърля през отворената капачка, но това няма отношение с мазането на разпределит вал
#3
Публикувано 01 февруари 2009 - 00:55
При всички положения ще почна утре от датчика. Нивото на маслото е на максимума както казах и по-горе. Ако е от кабела добре, ама ако е от датчика и се налага да го сменям и да отварям картера направо ще го изолирам. Проверявам си маслото и антифриза редовно, тъй че няма да е голяма загуба.ако ти свети жълтата лампа за маслото, тя е за нивото.
или кабела ти замасява, или датчика трябва да се смени. представлява поплавък в картера
а това че хвърля масло през капачката--нормално, дори да извадиш маслената помпа! веригата качва маслото и го хвърля през отворената капачка, но това няма отношение с мазането на разпределит вал
Благодаря за помощта!
#4
Публикувано 01 февруари 2009 - 13:00
не се сваля картера.
намира се отстрани, отляво, и е хванат с болтове
намира се отстрани, отляво, и е хванат с болтове
#5
Публикувано 01 февруари 2009 - 13:01
Когато наближи време за смяна на масло и вискозитета му отиде по дяволите ми се случва и на мен да ми присветне лампата като поизрежа колата.
#6
Публикувано 01 февруари 2009 - 19:31
Благодаря!Имам наблюдения върху такъв датчик, който се е++ва...
Работейки нормално, при по-продължително натоварване на двигателя запалва жълтата лампа...
след консултация с братските мерсоводи отовора бе еднозначен - смени маслото, ако не се оправи - датчика.
Промивка и почистване не водят до траен резултат
Смяната на маслото не доведе до добри вести - градско - без проблеми
магистрала, или малко из балкана - и ламБата светва
Не помня цената на датчика, някаква цена от 30 -40 EUR ми се мота в главата....
в момента колегата продължава да си кара така
Проверката на маслото си е нещо, което никаква ламБа не може да замести..
ама след като маслото е на 2500 км....
Ако нямаш кори отдолу, операцията иска само канал и ключе 10 ( или 12 ) не помня...
УСпех!!
#7
Публикувано 02 февруари 2009 - 16:31
Имам същият проблем с W210 карам с shell 5w40 пълна синтетика щеката ми показва между min и max мотора не е изцапан с масло и на мен ми мига от време на време казаха ми да сменя маслото с минерално защото пълната синтетика била за неразработни мотори до 120000 km.
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#8
Публикувано 02 февруари 2009 - 17:05
Имам същият проблем с W210 карам с shell 5w40 пълна синтетика щеката ми показва между min и max мотора не е изцапан с масло и на мен ми мига от време на време казаха ми да сменя маслото с минерално защото пълната синтетика била за неразработни мотори до 120000 km.
За пореден път вредното изказване на някой доморасъл "специалист"! Не слушай повече този,който ти го е казал това!
Пълната синтетика винаги е най-доброто за мотора-ако ще и на 1000 000км. да е.Износения мотор ще я "яде",докато загрее,но после вискозитета на минерално 15/40 е като на пълна синтетика 5/40,нали?За такива мотори има синтетика 5/50.Въпрос на мерак,пари и...неизкривена информация!
П.С. И м/у другото синтетиката на Шел 5/40 никак не е лоша!Ако някой не вярва да ми подари 6,5л и я сипвам пред него!
#10
Публикувано 10 февруари 2009 - 18:55
За пореден път вредното изказване на някой доморасъл "специалист"! Не слушай повече този,който ти го е казал това!
Пълната синтетика винаги е най-доброто за мотора-ако ще и на 1000 000км. да е.Износения мотор ще я "яде",докато загрее,но после вискозитета на минерално 15/40 е като на пълна синтетика 5/40,нали?За такива мотори има синтетика 5/50.Въпрос на мерак,пари и...неизкривена информация!
П.С. И м/у другото синтетиката на Шел 5/40 никак не е лоша!Ако някой не вярва да ми подари 6,5л и я сипвам пред него!
Привет! напълно те подкрепям за маслото -моята е на 170000 км шестак -дизел слагам му 0w50 три корони made holland и всичко свети ! пали като жигула!
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни