Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Свети лампата на маслото


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 31 January 2009 - 12:38

Здравейте, вчера ми светна лампата на маслото. 124 Е200 16V 94 г. Масло има, пълна синтетика на 2500 км. Стрелката на манометъра си показва че качва масло, маслото си е на максимума. Като махна капачката за наливане на маслото при работещ двигател пръскат навън капчици масло. Значи масло отива до клапаните. Обикновено се получава и изчезва при завой. Аз имам няколко хипотези:
- маслото си е заминало /марка UNIL 5W40 или 50 - не помня/. Ама 2500 км са нищо за синтетика освен ако не е менте.
- Датчикът за маслото се е повредил
- Кабелът на датчика се е оголил или по закъсал и дава замасяване наякъде.

Моля ви ако някой е имал подобен проблем или има някакво друго обяснение да сподели мнение.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 31 January 2009 - 18:35

ако ти свети жълтата лампа за маслото, тя е за нивото.
или кабела ти замасява, или датчика трябва да се смени. представлява поплавък в картера

а това че хвърля масло през капачката--нормално, дори да извадиш маслената помпа! веригата качва маслото и го хвърля през отворената капачка, но това няма отношение с мазането на разпределит вал
  • 0

#3 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 01 February 2009 - 00:55

ако ти свети жълтата лампа за маслото, тя е за нивото.
или кабела ти замасява, или датчика трябва да се смени. представлява поплавък в картера

а това че хвърля масло през капачката--нормално, дори да извадиш маслената помпа! веригата качва маслото и го хвърля през отворената капачка, но това няма отношение с мазането на разпределит вал

При всички положения ще почна утре от датчика. Нивото на маслото е на максимума както казах и по-горе. Ако е от кабела добре, ама ако е от датчика и се налага да го сменям и да отварям картера направо ще го изолирам. Проверявам си маслото и антифриза редовно, тъй че няма да е голяма загуба.
Благодаря за помощта! :allhail:
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 01 February 2009 - 13:00

не се сваля картера.
намира се отстрани, отляво, и е хванат с болтове
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 01 February 2009 - 13:01

Когато наближи време за смяна на масло и вискозитета му отиде по дяволите ми се случва и на мен да ми присветне лампата като поизрежа колата.
  • 0

#6 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 01 February 2009 - 19:31

Имам наблюдения върху такъв датчик, който се е++ва...
Работейки нормално, при по-продължително натоварване на двигателя запалва жълтата лампа...

след консултация с братските мерсоводи отовора бе еднозначен - смени маслото, ако не се оправи - датчика.
Промивка и почистване не водят до траен резултат

Смяната на маслото не доведе до добри вести - градско - без проблеми
магистрала, или малко из балкана - и ламБата светва
Не помня цената на датчика, някаква цена от 30 -40 EUR ми се мота в главата....

в момента колегата продължава да си кара така

Проверката на маслото си е нещо, което никаква ламБа не може да замести..

ама след като маслото е на 2500 км....

Ако нямаш кори отдолу, операцията иска само канал и ключе 10 ( или 12 ) не помня...


УСпех!!

Благодаря!
  • 0

#7 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Posted 02 February 2009 - 16:31

Имам същият проблем с W210 карам с shell 5w40 пълна синтетика щеката ми показва между min и max мотора не е изцапан с масло и на мен ми мига от време на време казаха ми да сменя маслото с минерално защото пълната синтетика била за неразработни мотори до 120000 km.
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 02 February 2009 - 17:05

Имам същият проблем с W210 карам с shell 5w40 пълна синтетика щеката ми показва между min и max мотора не е изцапан с масло и на мен ми мига от време на време казаха ми да сменя маслото с минерално защото пълната синтетика била за неразработни мотори до 120000 km.



За пореден път вредното изказване на някой доморасъл "специалист"! :kill_myself: Не слушай повече този,който ти го е казал това!
Пълната синтетика винаги е най-доброто за мотора-ако ще и на 1000 000км. да е.Износения мотор ще я "яде",докато загрее,но после вискозитета на минерално 15/40 е като на пълна синтетика 5/40,нали?За такива мотори има синтетика 5/50.Въпрос на мерак,пари и...неизкривена информация! ;)

П.С. И м/у другото синтетиката на Шел 5/40 никак не е лоша!Ако някой не вярва да ми подари 6,5л и я сипвам пред него! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 kleemann

kleemann

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:МОТОKРОС
  • Автомобил:
    W210 ;E230
    W202 ;C200
    W210 ;E220
    W220 :S320
    W124 :200E
    W211 :E320
    W212 :E220

Posted 02 February 2009 - 18:11

вярвайте на mbenz,
aз съм го признал относно
маслата........
  • 0
KLEEMANN...!!!...МОЛЯ,СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛЯЗА!!!
Публикувано изображение

#10 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Posted 10 February 2009 - 18:55

За пореден път вредното изказване на някой доморасъл "специалист"! :kill_myself: Не слушай повече този,който ти го е казал това!
Пълната синтетика винаги е най-доброто за мотора-ако ще и на 1000 000км. да е.Износения мотор ще я "яде",докато загрее,но после вискозитета на минерално 15/40 е като на пълна синтетика 5/40,нали?За такива мотори има синтетика 5/50.Въпрос на мерак,пари и...неизкривена информация! ;)

П.С. И м/у другото синтетиката на Шел 5/40 никак не е лоша!Ако някой не вярва да ми подари 6,5л и я сипвам пред него! :tongue:



Привет! напълно те подкрепям за маслото -моята е на 170000 км шестак -дизел слагам му 0w50 три корони made holland и всичко свети ! пали като жигула! :0_yahoo:
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users