Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изведнъж парното /вентилатора/ спря да духа124 Е200 coupe '95 климатроник


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 11:42

Здравейте Колеги,
Пиша ви със следния проблем.
Тази сутрин, пътувайки за работа парното или по-скоро вентилатора спря да духа ;(
Вероятно се дължи на изгорял бушон, но дори да е така незнам къде да го търся.
Моля помогнете.
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 януари 2009 - 11:54

отпред вляво са бушоните
този за вент може да е изнесе отстрани в малка черна кутиика.
  • 0

#3 HanSolo288

HanSolo288

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 28 януари 2009 - 12:10

Здравейте Колеги,
Пиша ви със следния проблем.
Тази сутрин, пътувайки за работа парното или по-скоро вентилатора спря да духа ;(
Вероятно се дължи на изгорял бушон, но дори да е така незнам къде да го търся.
Моля помогнете.

За съжаление ще трябва да те разочаровам.....най-вероятно не е бушон :kill_myself:
Имам същата кола,година и модел.Онзи ден приключих дългата борба с въпросния вентилатор,така че още ми е прясно в главата.
В този форум има подробно описани процедурите по разглабяне и сваляне на вентилатора,най-вероятно са свършили четките или,на самият вентилатор втулките са запекли до такава степен,че трудно завърта.Самият оригинален ел.мотор според мен трудно подлежи на рециклиране,така че аз си взех нов от Bosch за 200 лв.Проблема е,че идва без перките,които трябва да се свалят от стария и да се монтират на новия,не е кой знае колко сложна операция като се има впредвид че само се надяват на оста.Единственото което изисква повече търпение е изваждането на самите перки от старата ос,защото са крехки и лесно могат да се счупят и после щеш,нещеш отиваш на 600лв за нов с минимум една седмица за доставка.Другия вариант е резистора които контролира работата на вентилатора да е заминал,но при тези коли на по 14-15 г,по-скоро проблема е механичен.Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем.Това са вариантите,ако мога да ти помогна с още някаква информация.....насреща съм.Успех!
  • 0

#4 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 14:39

"Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем"
Благодаря колеги за бързите отговори, защото наистина в тази влага проблема се оказва сериозен.
Хан Соло, досега никога не е спирал, затова може би е бушон. Ще проверя и ще пиша.
"отпред вляво са бушоните" В купето?
  • 0

#5 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 28 януари 2009 - 16:33

"Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем"
Благодаря колеги за бързите отговори, защото наистина в тази влага проблема се оказва сериозен.
Хан Соло, досега никога не е спирал, затова може би е бушон. Ще проверя и ще пиша.
"отпред вляво са бушоните" В купето?


Не са в купето. Отпред вляво, като вдигнеш капака на мотора. Всъщност като вдигнеш капака са в дъното в дясно - продълговата черна кутия ...
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс

#6 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2009 - 17:33

Благодаря
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 януари 2009 - 17:41

може да е така наречения "таралеж" който командва вентилатора, а може да е просто от плочката на контактния ключ.

При палене контакнтия ключ е така направен че при палене прекъсва захранването към вентилатора и прочие. Пробвай да върнеш ключа от запалено положение една идея назад без да гасиш за да видиш дали няма да тръгне. Или пък ако вентилатора работи докато колата е само на контакт пак е от това.
  • 0

#8 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2009 - 09:17

Имаме си игра с вентилатора.
Вчера вечер паля, колата е студена, пускам към стъклото и работи. Покарах издуха, натискам ЕС на слаба степен и край.
Сутринта студ и пот. Кошмар.
Моля помогнете. Каде да потърся сервиз. Снощи огледах колата и по всичко личи, че се сваля трудно, май и чистачката.
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2009 - 12:22

чистачка, пластмаси, кори, уплътнения...
  • 0

#10 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 29 януари 2009 - 12:33

и при мен има подобен проблем значи като натисна ЕС на най силна струя си духа на най-слаба си духа но като натисна ауто и спира,обаче ако натисна другите копчета за да се включи компресора ауто-то си работи само в режим на ЕС не работи
  • 0

#11 jordank

jordank

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СТАРА ЗАГОРА
  • Автомобил:
    124 kype;1996 godina

Публикувано 26 февруари 2009 - 17:40

Здравейте,имах същия проблем,спряха вентилаторите,и се оказа резистора/реле ли бе/което се намира под чистачката ,тя трябва да се свали.А моя проблем е ,че отляво в краката ми духа топъл въздух а от дясно хладен,колата ми е 124 купе 16 клапана 2000 кубика.
  • 0

#12 Iordan929

Iordan929

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Ловеч

Публикувано 21 ноември 2018 - 23:31

Зрдавеите колеги имам пороблем с парното никаква функция няма от какво може дае и незнам точнно каде стои релето ??
Моля за някакав одговор
А170 сди
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни