Изведнъж парното /вентилатора/ спря да духа124 Е200 coupe '95 климатроник
Започната от garsha, 28 яну 2009 - 11:42:30
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 януари 2009 - 11:42
Здравейте Колеги,
Пиша ви със следния проблем.
Тази сутрин, пътувайки за работа парното или по-скоро вентилатора спря да духа ;(
Вероятно се дължи на изгорял бушон, но дори да е така незнам къде да го търся.
Моля помогнете.
Пиша ви със следния проблем.
Тази сутрин, пътувайки за работа парното или по-скоро вентилатора спря да духа ;(
Вероятно се дължи на изгорял бушон, но дори да е така незнам къде да го търся.
Моля помогнете.
#2
Публикувано 28 януари 2009 - 11:54
отпред вляво са бушоните
този за вент може да е изнесе отстрани в малка черна кутиика.
този за вент може да е изнесе отстрани в малка черна кутиика.
#3
Публикувано 28 януари 2009 - 12:10
За съжаление ще трябва да те разочаровам.....най-вероятно не е бушонЗдравейте Колеги,
Пиша ви със следния проблем.
Тази сутрин, пътувайки за работа парното или по-скоро вентилатора спря да духа ;(
Вероятно се дължи на изгорял бушон, но дори да е така незнам къде да го търся.
Моля помогнете.
Имам същата кола,година и модел.Онзи ден приключих дългата борба с въпросния вентилатор,така че още ми е прясно в главата.
В този форум има подробно описани процедурите по разглабяне и сваляне на вентилатора,най-вероятно са свършили четките или,на самият вентилатор втулките са запекли до такава степен,че трудно завърта.Самият оригинален ел.мотор според мен трудно подлежи на рециклиране,така че аз си взех нов от Bosch за 200 лв.Проблема е,че идва без перките,които трябва да се свалят от стария и да се монтират на новия,не е кой знае колко сложна операция като се има впредвид че само се надяват на оста.Единственото което изисква повече търпение е изваждането на самите перки от старата ос,защото са крехки и лесно могат да се счупят и после щеш,нещеш отиваш на 600лв за нов с минимум една седмица за доставка.Другия вариант е резистора които контролира работата на вентилатора да е заминал,но при тези коли на по 14-15 г,по-скоро проблема е механичен.Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем.Това са вариантите,ако мога да ти помогна с още някаква информация.....насреща съм.Успех!
#4
Публикувано 28 януари 2009 - 14:39
"Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем"
Благодаря колеги за бързите отговори, защото наистина в тази влага проблема се оказва сериозен.
Хан Соло, досега никога не е спирал, затова може би е бушон. Ще проверя и ще пиша.
"отпред вляво са бушоните" В купето?
Благодаря колеги за бързите отговори, защото наистина в тази влага проблема се оказва сериозен.
Хан Соло, досега никога не е спирал, затова може би е бушон. Ще проверя и ще пиша.
"отпред вляво са бушоните" В купето?
#5
Публикувано 28 януари 2009 - 16:33
"Ще тръгва и ще спира докато накрая не спре съвсем"
Благодаря колеги за бързите отговори, защото наистина в тази влага проблема се оказва сериозен.
Хан Соло, досега никога не е спирал, затова може би е бушон. Ще проверя и ще пиша.
"отпред вляво са бушоните" В купето?
Не са в купето. Отпред вляво, като вдигнеш капака на мотора. Всъщност като вдигнеш капака са в дъното в дясно - продълговата черна кутия ...
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#6
Публикувано 28 януари 2009 - 17:33
Благодаря
#7
Публикувано 28 януари 2009 - 17:41
може да е така наречения "таралеж" който командва вентилатора, а може да е просто от плочката на контактния ключ.
При палене контакнтия ключ е така направен че при палене прекъсва захранването към вентилатора и прочие. Пробвай да върнеш ключа от запалено положение една идея назад без да гасиш за да видиш дали няма да тръгне. Или пък ако вентилатора работи докато колата е само на контакт пак е от това.
При палене контакнтия ключ е така направен че при палене прекъсва захранването към вентилатора и прочие. Пробвай да върнеш ключа от запалено положение една идея назад без да гасиш за да видиш дали няма да тръгне. Или пък ако вентилатора работи докато колата е само на контакт пак е от това.
#8
Публикувано 29 януари 2009 - 09:17
Имаме си игра с вентилатора.
Вчера вечер паля, колата е студена, пускам към стъклото и работи. Покарах издуха, натискам ЕС на слаба степен и край.
Сутринта студ и пот. Кошмар.
Моля помогнете. Каде да потърся сервиз. Снощи огледах колата и по всичко личи, че се сваля трудно, май и чистачката.
Вчера вечер паля, колата е студена, пускам към стъклото и работи. Покарах издуха, натискам ЕС на слаба степен и край.
Сутринта студ и пот. Кошмар.
Моля помогнете. Каде да потърся сервиз. Снощи огледах колата и по всичко личи, че се сваля трудно, май и чистачката.
#9
Публикувано 29 януари 2009 - 12:22
чистачка, пластмаси, кори, уплътнения...
#10
Публикувано 29 януари 2009 - 12:33
и при мен има подобен проблем значи като натисна ЕС на най силна струя си духа на най-слаба си духа но като натисна ауто и спира,обаче ако натисна другите копчета за да се включи компресора ауто-то си работи само в режим на ЕС не работи
#11
Публикувано 26 февруари 2009 - 17:40
Здравейте,имах същия проблем,спряха вентилаторите,и се оказа резистора/реле ли бе/което се намира под чистачката ,тя трябва да се свали.А моя проблем е ,че отляво в краката ми духа топъл въздух а от дясно хладен,колата ми е 124 купе 16 клапана 2000 кубика.
#12
Публикувано 21 ноември 2018 - 23:31
Зрдавеите колеги имам пороблем с парното никаква функция няма от какво може дае и незнам точнно каде стои релето ??
Моля за някакав одговор
А170 сди
Моля за някакав одговор
А170 сди
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни