
Промяна обороти при завиване в крайно положениеНормално ли е?
Започната от 200E-16V, 23 яну 2009 - 20:44:01
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 януари 2009 - 20:44
Нормално ли е когато волана е завартян в крайно положение да падат оборотите все едно съм включил компресора на климатика и да се чува свирене???
#2
Публикувано 23 януари 2009 - 20:58
Може леко да паднат.Но чак пък свирене...Има си едно специфично съскане.
#3
Публикувано 23 януари 2009 - 21:07
има свирене ако системата не е обезвъздушена цялата
ако сменяш маслото-като напълниш казанчето палиш колата и бързо до крайно дясно ...после бързо до крайно ляво и наливаш още масло
ако сменяш маслото-като напълниш казанчето палиш колата и бързо до крайно дясно ...после бързо до крайно ляво и наливаш още масло
#5
Публикувано 23 януари 2009 - 22:40
падане на обороти с макс 100об/мин--нормално
ако се чува свирене-НЕ е нормално. това означава че ти приплъзва ремъкът. Но не означава че е изхабен, може и обтегачът да се е уморил и скъсал.
ако само съска--всичко е ок, това е предпазният клапан
ако се чува свирене-НЕ е нормално. това означава че ти приплъзва ремъкът. Но не означава че е изхабен, може и обтегачът да се е уморил и скъсал.
ако само съска--всичко е ок, това е предпазният клапан
#6
Публикувано 23 януари 2009 - 23:17
Редактирах заглавието на темата, защото едва ли някой с подобен проблем, ще се досети да напише "нормално ли е" в търсачката.
#7
Публикувано 24 януари 2009 - 02:58
Благодаря много понеже имам колата от няколко месеца и не сам много запознат

#8
Публикувано 24 януари 2009 - 03:03
След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??
#9
Публикувано 24 януари 2009 - 13:26
Колега, струва ми се че се вманиячаваш прекалено с тази кола. Нормално е да има шум от нещо което се движи и работи. Със сигурност маслото на хидравликата не се сменя на 10000 а на много повече. Повечето коли нов внос са си с оригиналното хидравлично масло от завода и нищо не им е станало. Ако си такъв мераклия, отиди в Балкан Стар, купи си оригинално масло, купи си филтър за хидравликата и си ги смени, да се успокоиш. Но да знаеш че пак няма да е безшумно като навъртиш пълен волан и задържиш пак ще има звуци. Така е устроена с-мата просто.След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??

#10
Публикувано 24 януари 2009 - 15:56
Маслото се сменя на 80 000км.Може да си отвиеш капачката и да погледнеш нивото-разграфено е за студен и топъл двигател.Маслото трябва да е с светло жълт,кехлибарен цвят.Има нагледни теми,чети!
#11
Публикувано 24 януари 2009 - 16:16
След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??
Най-вероятно маслото не е,каквото трябва по спецификация на МБ,а каквото е решил "майсторо"!


#12
Публикувано 25 януари 2009 - 00:08
абе шум не трябва да има там, където не е предвидено.
съскането е свръх налягане, което минава през предпазен клапан в помпата.
скърцането сигнализира проблем
маслото трябва да се сменява, за да не се сменява помпата на 200хил км
съскането е свръх налягане, което минава през предпазен клапан в помпата.
скърцането сигнализира проблем
маслото трябва да се сменява, за да не се сменява помпата на 200хил км
#13
Публикувано 04 юни 2009 - 17:49
Нормално е ако не подаваш "газ" да ти паднат оборотите със 60-70 до 100.
Трябва да се чува и свистящо скърцане от защитния винтил.
Трябва да се чува и свистящо скърцане от защитния винтил.

Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#14
Публикувано 04 юни 2009 - 19:15
Аз пък съм чувал,че не трябва да се навива докрай воланът,когато автомобилът има хидравлика.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#15
Публикувано 04 юни 2009 - 22:11
Чул си грешно колега, има си гумени ограничители на колелата и предпазни вентили.Аз пък съм чувал,че не трябва да се навива докрай воланът,когато автомобилът има хидравлика.
Падане на оборотите е нормално и според мен. Свирене и съскане в различните уши звучат по различен начин. На текущата ми кола нито съска нито свири, защо, не мога да кажа, нямам идея каква е помпата и системата, само разбрах че е на рейка, ане на секторна кутия. На 190-то, 1.8 бензин, ми съскако-свиреше при напънат, навит до края волан. Маслото не беше кехлибарен цвят, а червено и аз лично съм доливал АТФ по съвет на моя майстор. Колата още си върви и няма прблем с хидравликата на волана(поне 5 години откак съм доливал), не е доливано повече(аз да съм сипал 100-150 мл.). Все пак като купих колата беше на повече от 10 години, доливал съм и антфриз веднъж, после Петко смени водната помпа, след като се разтече зверски и не съм доливал нищо повече(освен бензин в големи количества).
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни