Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Промяна обороти при завиване в крайно положениеНормално ли е?


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2009 - 20:44

Нормално ли е когато волана е завартян в крайно положение да падат оборотите все едно съм включил компресора на климатика и да се чува свирене???
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 януари 2009 - 20:58

Може леко да паднат.Но чак пък свирене...Има си едно специфично съскане.
  • 0

#3 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 януари 2009 - 21:07

има свирене ако системата не е обезвъздушена цялата
ако сменяш маслото-като напълниш казанчето палиш колата и бързо до крайно дясно ...после бързо до крайно ляво и наливаш още масло
  • 0

#4 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 214 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2009 - 21:10

Нормално е защото се натоварва хидравличната помпа и затова се чува и съскане или свистене ако ти е износен ремъка който задижва помпата на хидравликата на волана
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 23 януари 2009 - 22:40

падане на обороти с макс 100об/мин--нормално
ако се чува свирене-НЕ е нормално. това означава че ти приплъзва ремъкът. Но не означава че е изхабен, може и обтегачът да се е уморил и скъсал.

ако само съска--всичко е ок, това е предпазният клапан
  • 0

#6 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 януари 2009 - 23:17

Редактирах заглавието на темата, защото едва ли някой с подобен проблем, ще се досети да напише "нормално ли е" в търсачката.
  • 0

#7 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2009 - 02:58

Благодаря много понеже имам колата от няколко месеца и не сам много запознат :icon_welldone:
  • 0

#8 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2009 - 03:03

След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??
  • 0

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2009 - 13:26

След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??

Колега, струва ми се че се вманиячаваш прекалено с тази кола. Нормално е да има шум от нещо което се движи и работи. Със сигурност маслото на хидравликата не се сменя на 10000 а на много повече. Повечето коли нов внос са си с оригиналното хидравлично масло от завода и нищо не им е станало. Ако си такъв мераклия, отиди в Балкан Стар, купи си оригинално масло, купи си филтър за хидравликата и си ги смени, да се успокоиш. Но да знаеш че пак няма да е безшумно като навъртиш пълен волан и задържиш пак ще има звуци. Така е устроена с-мата просто. :icon_coolgrin:
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2009 - 15:56

Маслото се сменя на 80 000км.Може да си отвиеш капачката и да погледнеш нивото-разграфено е за студен и топъл двигател.Маслото трябва да е с светло жълт,кехлибарен цвят.Има нагледни теми,чети!
  • 0

#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 24 януари 2009 - 16:16

След съскането се чува нещо като леко виене ама много леко.А като си въртя волана не издава звуци.Предния собственик ми каза че сменял маслото и е на не повече от 10000км.То по принцип на колко километра се сменя ??



Най-вероятно маслото не е,каквото трябва по спецификация на МБ,а каквото е решил "майсторо"! :kill_myself: Може и да се вманиачавам,ама на твое място го сменявам с оригинално-30лв./литъра-толкова ти и трябва.Хидравлика си е това,и ако се скапе...! :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 25 януари 2009 - 00:08

абе шум не трябва да има там, където не е предвидено.
съскането е свръх налягане, което минава през предпазен клапан в помпата.
скърцането сигнализира проблем

маслото трябва да се сменява, за да не се сменява помпата на 200хил км
  • 0

#13 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 04 юни 2009 - 17:49

Нормално е ако не подаваш "газ" да ти паднат оборотите със 60-70 до 100.
Трябва да се чува и свистящо скърцане от защитния винтил.
:beer:
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#14 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2009 - 19:15

Аз пък съм чувал,че не трябва да се навива докрай воланът,когато автомобилът има хидравлика.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 юни 2009 - 22:11

Аз пък съм чувал,че не трябва да се навива докрай воланът,когато автомобилът има хидравлика.

Чул си грешно колега, има си гумени ограничители на колелата и предпазни вентили.
Падане на оборотите е нормално и според мен. Свирене и съскане в различните уши звучат по различен начин. На текущата ми кола нито съска нито свири, защо, не мога да кажа, нямам идея каква е помпата и системата, само разбрах че е на рейка, ане на секторна кутия. На 190-то, 1.8 бензин, ми съскако-свиреше при напънат, навит до края волан. Маслото не беше кехлибарен цвят, а червено и аз лично съм доливал АТФ по съвет на моя майстор. Колата още си върви и няма прблем с хидравликата на волана(поне 5 години откак съм доливал), не е доливано повече(аз да съм сипал 100-150 мл.). Все пак като купих колата беше на повече от 10 години, доливал съм и антфриз веднъж, после Петко смени водната помпа, след като се разтече зверски и не съм доливал нищо повече(освен бензин в големи количества).
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни