McLaren-Mercedes MP4-24: За шампиониПредставяне на болида
Started by mrferdo, 16 Jan 2009 - 15:02:01
9 replies to this topic
#1
Posted 16 January 2009 - 15:02
#2
Posted 16 January 2009 - 18:07
Тия от ФИА направо се изгавриха с външния вид на болидите!Малоумници
#3
Posted 16 January 2009 - 22:08
Тия от ФИА направо се изгавриха с външния вид на болидите!Малоумници
Хехе, малко странно изглеждат наистина, но се надявам конструкторите и инженерите да са изпипали нещата.
На мен ми е интересна тази система KERS за регенериране на енергията. Излгежда от Williams използват електрическа такава, а на McLaren като че ли е предимно механична.
Срещнах някакви мъгляви обяснения на авто-журналисти, ама изглежда и те не знаят конкретно за какво става дума.
#4
Posted 21 January 2009 - 22:13
Точно обратното КЕРС на Макларън е електрическа, на Уилямс е механична.Излгежда от Williams използват електрическа такава, а на McLaren като че ли е предимно механична.
Впрочем доста прибързано някои сметнаха болидите за много грозни.
Не знам за другите дали ви харесват, но MP4-24 e най-големия красавец!
#5
Posted 21 January 2009 - 22:29
Цетка, добре завърнал се
#6
Posted 21 January 2009 - 22:37
Личи си съвсем новият монокок, който в предната си част е доста повдигнат, а най-отпред се снишава дългият, тумбест нос. Той от своя страна доста наподобява този на болида на Рено R28. Носа играе ролята да намалява напрежението и да увеличава притискащата сила под целият елемент.
Предното крило се е запазило същото каквото беше при тестовете и е 2елементно. Интересното тук е, че само горният елемент се движи, заради правилата този сезон. Той се контролира от бутон на волана. Обикновен дефлектор е монтиран , а въздухозаборника има хитро измислена T-образна форма, компенсираща за част от загубите заради новите правила. Истинската разлика с всеки друг болид обаче се крие в така наречените сайдподи. Макларън са решили те да бъдат дълги и тясни. Това оползотворява мястото до задните колела, за да може да се позволи по-добро охлаждане. Ауспуховите тръби се вият по крайната задна част на колата и завършват високо. На този етап подменящите се панели нямат термична защита, но това със сигурност ще се промени, когато колата започне да се тества в по-топло време. Скоростната кутия подпомага притока на въздух от сайдподите към дифузьора . Тя е с V-образна форма и завихря въздуха. Задното крило също е почерпало вдъхновение от предшественика си. Новост са трите нареза, чиято цел е да намалят съпротивлението от въздуха, което вече ще е доста по-голямо, заради малкото и в същото време доста остро задно крило.
Двигателят е същият, който Макларън ползва и миналата година с единствената разлика, че този е направен да отговаря на новите наредби на ФИА. КЕРС също е налице заела традиционното място на масления резервоар. Акумулаторите за КЕРС са настанени в сайдподите.
Макларън са толкова напред в разработката си, че представеното шаси бе 2рото произведено, тъй като 1вото вече е в Португалия за тестове. Макларън ще направят 5 шасита, тъй като има ограничения в тестовете и 6тото се оказва ненужно.
презентация MP4-24
#8
Posted 22 January 2009 - 13:16
Впрочем доста прибързано някои сметнаха болидите за много грозни.
Изобщо не е прибързано,не ми харесва и това е!
Изобщо не е прибързано,не ми харесва и това е!
#9
Posted 20 February 2009 - 16:16
Аз пък мисля че от всички тук показани Макларена е най-чинав, говорим за визия
#10
Posted 21 February 2009 - 12:06
Болида и като визия,и като техника е най-добрия от показаните според мен!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users