Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със запалването


  • Заключена тема Тази тема е заключена
8 мнения по тази тема

#1 karoto84

karoto84

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan
  • Автомобил:
    MERCEDES E200
    08. 1997 - data na proizvodstvo

Публикувано 15 януари 2009 - 16:12

Здравейте ! Много ще се радвам да ми обърнете внимание и да ми помогнете с проблема, който ще споделя с Вас. Става въпрос за Мерцедес Е200 бензинов 1997 производство. Когато е студен двигателя пали след 4 - 5 път, а когато загрее пали от първия път. Колата е докарана от Англия, а там не ми е правила този проблем. Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол. Това нормално ли е ? А от скоро изобщо не иска да запали. Какъв може да е проблема?
  • 0

#2 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 януари 2009 - 18:39

Съвсем нормално е ,на едно мицубиши лансер се случи същото,пали когато си иска,и след това отказа съвсем,смениха го въпросния датчик и всичко заспа.Цената му по памет мисля че беше около 200лв.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#3 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2009 - 20:20

Колега ако на диагностиката е показало датчик на хол , тогава не се чуди а го сменявай. Успех
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#4 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2009 - 08:41

Здравейте ! Много ще се радвам да ми обърнете внимание и да ми помогнете с проблема, който ще споделя с Вас. Става въпрос за Мерцедес Е200 бензинов 1997 производство. Когато е студен двигателя пали след 4 - 5 път, а когато загрее пали от първия път. Колата е докарана от Англия, а там не ми е правила този проблем. Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол. Това нормално ли е ? А от скоро изобщо не иска да запали. Какъв може да е проблема?



Колега при Васил Дуковски ходил ли си ???
  • 0
Публикувано изображение

#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 януари 2009 - 09:17

...Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол.

...Какъв може да е проблема?


Ами проблема е във въпросния датчик,или в диагностиката.Но след кат о няколко пъти са ти го казали какво му мислиш.

Тези коли по-новите вече така се разгадават,с диагностики.Отмина времето на Лада,Волга и Москвич когато при въпрос за палене се отговаряше да се провери делкото или карбуратора и след час си разглобил всичко и си готов.Тук не става с "врътни малко делкото" или "чукни електрода на свещите на ОКО" или "огъни малко пласината на поплавъка" или "пилни чукчето и наковалнята с пилата" и ще се оправи.
  • 0

#6 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 16 януари 2009 - 14:46

http://www.mbclub.bg...showtopic=15025
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 16 януари 2009 - 14:51

Скоро съфорумец имаше същия проблем..
датчик на коляновия вал излезе. незнам дали и твоите механици са имали същото на ум, като са ти казали датчик на Хол. защото датчика на коляновия вал е магнитоиндуктивен.

Възможно е да са говорили и за датчика на разпределителния вал

опа, колегата zuhen ти е дал линк
  • 0

#8 karoto84

karoto84

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan
  • Автомобил:
    MERCEDES E200
    08. 1997 - data na proizvodstvo

Публикувано 16 януари 2009 - 20:21

Скоро съфорумец имаше същия проблем..
датчик на коляновия вал излезе. незнам дали и твоите механици са имали същото на ум, като са ти казали датчик на Хол. защото датчика на коляновия вал е магнитоиндуктивен.

Възможно е да са говорили и за датчика на разпределителния вал

опа, колегата zuhen ти е дал линк


a kude se namira dat4ika na razpredelitelnia val ?
  • 0

#9 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 17 януари 2009 - 11:29

От преде на разпред. вал смукателния отстрани ьгьла до ванусчето.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни