Проблем със запалването
Започната от karoto84, 15 яну 2009 - 16:12:48
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 януари 2009 - 16:12
Здравейте ! Много ще се радвам да ми обърнете внимание и да ми помогнете с проблема, който ще споделя с Вас. Става въпрос за Мерцедес Е200 бензинов 1997 производство. Когато е студен двигателя пали след 4 - 5 път, а когато загрее пали от първия път. Колата е докарана от Англия, а там не ми е правила този проблем. Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол. Това нормално ли е ? А от скоро изобщо не иска да запали. Какъв може да е проблема?
#4
Публикувано 16 януари 2009 - 08:41
Здравейте ! Много ще се радвам да ми обърнете внимание и да ми помогнете с проблема, който ще споделя с Вас. Става въпрос за Мерцедес Е200 бензинов 1997 производство. Когато е студен двигателя пали след 4 - 5 път, а когато загрее пали от първия път. Колата е докарана от Англия, а там не ми е правила този проблем. Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол. Това нормално ли е ? А от скоро изобщо не иска да запали. Какъв може да е проблема?
Колега при Васил Дуковски ходил ли си ???
#5
Публикувано 16 януари 2009 - 09:17
...Ходих на диагностика на двигателя няколко пъти и ми казаха че е от датчика на Хол.
...Какъв може да е проблема?
Ами проблема е във въпросния датчик,или в диагностиката.Но след кат о няколко пъти са ти го казали какво му мислиш.
Тези коли по-новите вече така се разгадават,с диагностики.Отмина времето на Лада,Волга и Москвич когато при въпрос за палене се отговаряше да се провери делкото или карбуратора и след час си разглобил всичко и си готов.Тук не става с "врътни малко делкото" или "чукни електрода на свещите на ОКО" или "огъни малко пласината на поплавъка" или "пилни чукчето и наковалнята с пилата" и ще се оправи.
#7
Публикувано 16 януари 2009 - 14:51
Скоро съфорумец имаше същия проблем..
датчик на коляновия вал излезе. незнам дали и твоите механици са имали същото на ум, като са ти казали датчик на Хол. защото датчика на коляновия вал е магнитоиндуктивен.
Възможно е да са говорили и за датчика на разпределителния вал
опа, колегата zuhen ти е дал линк
датчик на коляновия вал излезе. незнам дали и твоите механици са имали същото на ум, като са ти казали датчик на Хол. защото датчика на коляновия вал е магнитоиндуктивен.
Възможно е да са говорили и за датчика на разпределителния вал
опа, колегата zuhen ти е дал линк
#8
Публикувано 16 януари 2009 - 20:21
Скоро съфорумец имаше същия проблем..
датчик на коляновия вал излезе. незнам дали и твоите механици са имали същото на ум, като са ти казали датчик на Хол. защото датчика на коляновия вал е магнитоиндуктивен.
Възможно е да са говорили и за датчика на разпределителния вал
опа, колегата zuhen ти е дал линк
a kude se namira dat4ika na razpredelitelnia val ?
#9
Публикувано 17 януари 2009 - 11:29
От преде на разпред. вал смукателния отстрани ьгьла до ванусчето.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни