Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Студ парноW203 C200 CDI


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 madjo.71

madjo.71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes benc c-200 cdi 2000g

Публикувано 10 януари 2009 - 20:14

ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ . ЩЕ СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО МИ ПОМОГНИТЕ ОТ 6 МЕСЕЦА ИМАМ Ц200ЦДИ 203 ОТ КАКТО ЗАСТУДЯ МНОГО ТРУДНО СТОПЛЯМ КУПЕТО ЗА ОКОЛО 25-30 МИНУТИ ИМА ДОСТА ИНФОРМАЦИЯ В ФОРУМА НО НИЩО НЕ ХВАЩАМ . ИМАМ ЛИ ПЕЧКА КАК ДА ПРОВЕРЯ ДАЛИ РАБОТИ КАК СЕ ПУЩА ИНАСТРОИВА ИМАМ ЛИ ПАРНО КАК СЕ ПУЩАСАМО ТО ИЛИ САМО С КЛИМА ДА СЕ ТОПЛЯ ДВИГАТЕЛЯТ ЗАГРЯВА ДО75-80ГР ДО СЕГА ОСВЕН SRS КОИТО ЧИСТИХ 3 ПЪТИ НЕ САМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ НО ТОЯ СТУД НА КЪСИ РАСТОЯНИЯ ЩЕ МЕ УБИЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО








МОД.Не сме глухи,няма смисъл да викаш,пиши с нормални букви а не с главни.


Този пост е редактиран от Faca: 29 януари 2009 - 20:59
преместена от общ форум за МБ

  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 януари 2009 - 20:26

А може би въпроса ти трябва да бъде:
"И аз ли трябва да сменям термостата на ЦДИ-то".
  • 0

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2009 - 20:47

Термостат...
Печка може и да имаш, ама да не работи, при тия температури щеше да се включва автоматично...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 madjo.71

madjo.71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes benc c-200 cdi 2000g

Публикувано 10 януари 2009 - 20:49

ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ . ЩЕ СЪМ ВИ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО МИ ПОМОГНИТЕ ОТ 6 МЕСЕЦА ИМАМ Ц200ЦДИ 203 ОТ КАКТО ЗАСТУДЯ МНОГО ТРУДНО СТОПЛЯМ КУПЕТО ЗА ОКОЛО 25-30 МИНУТИ ИМА ДОСТА ИНФОРМАЦИЯ В ФОРУМА НО НИЩО НЕ ХВАЩАМ . ИМАМ ЛИ ПЕЧКА КАК ДА ПРОВЕРЯ ДАЛИ РАБОТИ КАК СЕ ПУЩА ИНАСТРОИВА ИМАМ ЛИ ПАРНО КАК СЕ ПУЩАСАМО ТО ИЛИ САМО С КЛИМА ДА СЕ ТОПЛЯ ДВИГАТЕЛЯТ ЗАГРЯВА ДО75-80ГР ДО СЕГА ОСВЕН SRS КОИТО ЧИСТИХ 3 ПЪТИ НЕ САМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ НО ТОЯ СТУД НА КЪСИ РАСТОЯНИЯ ЩЕ МЕ УБИЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

МОД.Не сме глухи,няма смисъл да викаш,пиши с нормални букви а не с главни.

Извинете господа зле съм с комп и със настроиките на коиата си
  • 0

#5 madjo.71

madjo.71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes benc c-200 cdi 2000g

Публикувано 10 януари 2009 - 20:53

Все пак някои ще ме светне ли как да проверя
  • 0

#6 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 януари 2009 - 21:03

Кое да провериш?Дали работи коректно термостата или дали имаш печка и дали работи тя самата?
  • 0

#7 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 10 януари 2009 - 21:04

смени си термостата и ше се оправи
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 януари 2009 - 13:01

ако ползваш климатик за отопление, трудно ше се стоплиш--той не е инверторен--духа само студ
  • 0

#9 madjo.71

madjo.71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes benc c-200 cdi 2000g

Публикувано 12 януари 2009 - 09:11

Tермостата работи . Радиатора е студен при 50гр. двигател. Как да разбера дали работи печката икак да пусна само парното топля се с климатроника
  • 0

#10 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3754 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2009 - 12:24

Нама да е от термостата - трудно загряват тия двигатели. и аз съм със същия и понеже ми държеше към 75 градуса (зима-лете), а параметрите на термостата казват че трябва да отваря при 87 и се метнах и го смених. и тая зима отново същата работа - твърдо 75 гр.(градско) и стопля доста по-бавно от 190-ката .

сега да не скочат разбирачите ще уточня - термостата работи идеално т.е. единствения начин да да дигне и поддържа 85-90гр. е на магистралата при натоварен мотор - скорост 120-140(при тая скорост с неработещ термостат трудно се поддържат и 50 градуса). отпуснеш ли малко веднага закотвя 75-80.

Градското е твърдо 75, дори оня ден при загрял мотор го оставих да работи 10-15 минути на място и пак не загря. Другеят вяреант е комп-а да не се разбира добра с датчика и да показва по-малко от нормалното. Иначе като загрее над 50-60 градуса Парното си е ОК. :cool:

Виж за печката и на мен не ми е ясно - май нямам, поне не излиза по ВИН (колкото и да е странно), а и не се усеща. Ще си радвам някой ако метне снимка или схема къде физически трябва да се намира, че да проверя. :blush:
  • 0

#11 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 януари 2009 - 20:26

Виж за печката и на мен не ми е ясно - май нямам, поне не излиза по ВИН (колкото и да е странно), а и не се усеща. Ще си радвам някой ако метне снимка или схема къде физически трябва да се намира, че да проверя. :blush:
[/quote]
Печката се намира под предния десен калник/ако я има/.Ако нямаш дисплей или копче за пускане/ако я има/ работи само при запален двигател/не на контакт а запален защото взима информация от генератора/.Ако има дисплей или копче за пуск е по-лесно-при загасен двигател я запускаш и се чува характерен шум под калника.Ако пък вземи и тръгне леко ще замирише./от вън до калника разбирасе/ :icon_coolgrin:
p.s. Между другото има много писано във форума за тези печки...
  • 0

#12 LAN_Selot

LAN_Selot

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 януари 2009 - 22:06

Здрасти,

Аз с мерцедеса нямам такива проблеми, но с другата кола - форд фиеста, ми се случи сега откакто почнаха студовете нещо подобно. Оказа се,че при предишен ремонт на спукан радиатор (било е лятото), майсторите са наляли само вода, вместо антифриз и като паднаха температурите, си замръзваше. Така колата си работеше, все пак при -5, -10 градуса много трудно ще прегрее, дори и да не се охлажда. Просто показваше, че загрява, а всъщност парното духаше студ. Налях антифриз и сега си е на 6. Не се пиша разбирач, но все пак нещо толкова обикновено също може да е причина, та дори и не в конкретния случай. :flagMB new:
  • 0
'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Trying to make ends meet
You're a slave to money then you die
Публикувано изображение

#13 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 12 януари 2009 - 23:25

Че имаш печка е сигурно.Не съм виждал CDI без печка.Ако не ти работи печката колата ти няма да загрее повече от 40гр.Същото се отнася и за термостата.На тези мотори той често дефектира и се сменя/около100лв/,аз и на двете си коли го смених и сега си загряват и държат 80гр. и в най-големите студове/-16гр./.Дали ти е наред термостата се разбира много лесно.Ако при температура на двигателя около 40-50гр. са ти толи всички маркучи по двигателя/водните/,то значи,че термостата е за смяна,з-то е блокирал отворен и върти водата в големия кръг сиреч минава през радиатора при студен мотор,а не трябва.Термостата ти е комплект с термодатчик и тяло,датчика обикновено е здрав и не е в него проблема.На лесно място е и бързо се сменя,държи се с 3 болта и не е нужно дори да се източва антифриза/ако не си го сменял го смени/.
За печката-ако не работи колата пак няма да загрее повече от 50гр.Имаш най-вероятно копче около лоста за скоростите около копчетата за ел стъклата със символ приличащ на този за подгряване на седалките.Като изкл.печката копчето от едната страна светва червено диодче.Та при работеща печка се включва при температура на въздуха под +6гр/вързана е с датчика за външния термометър на таблото/Като запалиш колата сутрин печката започва да работи след около минута и се чува доста странен свистящ звук като прахосмукачка от десния/пасажерския калник/.Самата печка/WEBASTO има доста теми из форума/се намира под бронята в предната дясна част на колата в кухината под предния ти фар,но не се вижда от никъде тъй като е покрита с кори от всякъде.Отдолу в предния подкалник под бронята е ауспуха на печката.Той е алуминиево гофре с диаметър около 2.5-3см.Като запалиш колата виж дали пуши от там и се ослушай за бученето на печката.Като изгасиш колата печката продължава да работи още около20-30сек и ако слезеш от колата веднага,ще я чуеш/вътре не се чува/.
Успех и дано съм ти помогнал!!
  • 0

#14 madjo.71

madjo.71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes benc c-200 cdi 2000g

Публикувано 13 януари 2009 - 08:56

Благодаря ви колеги за отзивчивоста но да опитаме пак. Термостата работи за печката чужам бръмчене пушек не виждам дали я има не знам . С кои бутон да пусна само парното да пробвам с него как е защото сега използвам климатроника може би това е пречината.
  • 0

#15 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3754 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2009 - 11:14

Благодаря ви колеги за отзивчивоста но да опитаме пак. Термостата работи за печката чужам бръмчене пушек не виждам дали я има не знам . С кои бутон да пусна само парното да пробвам с него как е защото сега използвам климатроника може би това е пречината.


с бутона ACoff - изключваш компресора и оставаш само с топлина от двигателя и студено от вънка
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни