Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Студен проблем - хелп!190 Е Sport line.


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 10 януари 2009 - 17:38

За мноо години на всички. Проблема е следния значи при студен двигател предимно сутрин колата пали от ряз но след 5 10 сек. гасне и така паля тя гасня и така 10 15 пати докато се стопли малко и се пооправя малко но докато не дигне 50 градуса подам ли по ряско гас гасне или патка в въздушмоя филтар, и така с всеки висок градус се поизчиства но работи идеално чак като загрее на 80 градуса тогава няма промлеми направо ще излети. Почетох темите тук из форума доло горе ми стана ясно че може би е от дебитомера или някав датчик на дебитомера но все пак много ще сам ви благодарен ако ми постнете малко снимки на дебитомера каде точно се намира както и този датчик или да ми поясните с тези симптоми от какво може да е този студен проблем. За МАлко инфо ви моля че тези мерцедеси не са ми ясни не е като досегашните ми коли Ровер форд пежо пет пати по сложно и испипано е и затои и иска повече внимание. БЛАГОДАРЯ! ПФФ колата е 190 Е 2.0л 122пс мисля че е 8 вентила.
  • 0

#2 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 10 януари 2009 - 19:00

Първо мога да те насоча да си провериш всички гумени маркучи и маншона под инжекциона да няма напукано или дупка някъде и да смуче въздух.После тука има момчета които разбират от този инжекцион и ще те насочат-изчакай тях.И си напиши вин номера на колата ,по лесно ще им е.
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 януари 2009 - 19:05

На топло моторче му отвори капачката за маслото и виж дали се променят обороти.
  • 0
.

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 10 януари 2009 - 19:12

даа и ще стане масло навсякъде...
М102 не пръска, а направо фърля, че веригата е под капачката.

почвай проверка на маркучите под тавата за възд филтър. всички! ако много са се удървили-при вадене ще се пукат! сменяш с нови!
ясно е че пусковата дюза работи, но като спре работа--гасне, почти сигурно е че смуче въздух отнякъде.

говорим само на бензин нали? без газови истории?
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 януари 2009 - 19:26

Лекичко бе бате,не да си сложи капачката в джоба. :0_yahoo:
  • 0
.

#6 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 11 януари 2009 - 00:27

Дам само бензин без газови глупости! Няма да и отива на тази кола икономията !
  • 0

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2009 - 01:34

Температурен сензор,....или електрохидравличен регулатор!
Аможе и да е кофти настроена въздушна клапа/обедняване/...
Но една диагностика ще е по- точна от всички нас,..
  • 0

#8 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 12 януари 2009 - 22:48

ДНес колата направо спря да варви несам виждал такова нещо до сега от самосебеси да се развали!!Но благодаря се пак
  • 0

#9 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 януари 2009 - 22:53

Те по-често от самосебе си се повреждат,.....отколкото по желание на водача!
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 януари 2009 - 11:50

ДНес колата направо спря да варви несам виждал такова нещо до сега от самосебеси да се развали!!Но благодаря се пак

...Вода в бензина... :dontknow:
а може да е изгоряла е помпата...или пък се е откачил някой маркуч за празния ход (следствие на слаб обратен удар/гърмеж от бедната смес).

Махни капачката на делкото и хубаво бръкни под смукателните колектори и опипай дъното на дебитомера, ако не напипаш един маркуч около 18-20мм който тръгва назад в посока към купето, значи е паднал.
  • 0

#11 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 14 януари 2009 - 19:46

Sub, я обясни малко повече за този маркуч???? Дето влиза в гумата на инжекциона ли???? :huh:
  • 0

#12 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Публикувано 17 януари 2009 - 18:32

Проблема е решен !! Проблема беше в реглажа на клапата за ваздух под въздушния филтер, решението е по следния начин има едно болче шестограм в средата на кутията на въздушния филтер от там се реголира бензино въздушната смес. >>Болчето се върти много прецизно и бавно колата<<<
  • 0

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 януари 2009 - 13:58

Sub, я обясни малко повече за този маркуч???? Дето влиза в гумата на инжекциона ли???? :huh:


Да, оттам минава въздуха за празния ход. Като пуснеш педала, дросел клапата се затваря плътно и необходимия за празния ход въздух минава през този маркуч.

На 190-ките без електронно регулиране на оборотите на този маркуч има разклонение. Едната част минава през вентил, които се регулира с винт, и влиза в колектора. Другото разклонение минава през моторчето за допълнителен въздух, което се отваря при всяко стартиране и се командва от би-метален прекъсвач. И пак в колектора.

Ако има и климатик, разклоненията са три.

При тези с електронно регулиране на оборотите няма разклонения. Тръгва от дебитомера, минава през моторчето за празен ход и влиза в колектора, там където се захваща колектора за главата, по средата между 2-ри и 3-ти цилиндър.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни