
Студен проблем - хелп!190 Е Sport line.
Започната от FERFAKS, 10 яну 2009 - 17:38:57
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 януари 2009 - 17:38
За мноо години на всички. Проблема е следния значи при студен двигател предимно сутрин колата пали от ряз но след 5 10 сек. гасне и така паля тя гасня и така 10 15 пати докато се стопли малко и се пооправя малко но докато не дигне 50 градуса подам ли по ряско гас гасне или патка в въздушмоя филтар, и така с всеки висок градус се поизчиства но работи идеално чак като загрее на 80 градуса тогава няма промлеми направо ще излети. Почетох темите тук из форума доло горе ми стана ясно че може би е от дебитомера или някав датчик на дебитомера но все пак много ще сам ви благодарен ако ми постнете малко снимки на дебитомера каде точно се намира както и този датчик или да ми поясните с тези симптоми от какво може да е този студен проблем. За МАлко инфо ви моля че тези мерцедеси не са ми ясни не е като досегашните ми коли Ровер форд пежо пет пати по сложно и испипано е и затои и иска повече внимание. БЛАГОДАРЯ! ПФФ колата е 190 Е 2.0л 122пс мисля че е 8 вентила.
#2
Публикувано 10 януари 2009 - 19:00
Първо мога да те насоча да си провериш всички гумени маркучи и маншона под инжекциона да няма напукано или дупка някъде и да смуче въздух.После тука има момчета които разбират от този инжекцион и ще те насочат-изчакай тях.И си напиши вин номера на колата ,по лесно ще им е.
#3
Публикувано 10 януари 2009 - 19:05
На топло моторче му отвори капачката за маслото и виж дали се променят обороти.
.
#4
Публикувано 10 януари 2009 - 19:12
даа и ще стане масло навсякъде...
М102 не пръска, а направо фърля, че веригата е под капачката.
почвай проверка на маркучите под тавата за възд филтър. всички! ако много са се удървили-при вадене ще се пукат! сменяш с нови!
ясно е че пусковата дюза работи, но като спре работа--гасне, почти сигурно е че смуче въздух отнякъде.
говорим само на бензин нали? без газови истории?
М102 не пръска, а направо фърля, че веригата е под капачката.
почвай проверка на маркучите под тавата за възд филтър. всички! ако много са се удървили-при вадене ще се пукат! сменяш с нови!
ясно е че пусковата дюза работи, но като спре работа--гасне, почти сигурно е че смуче въздух отнякъде.
говорим само на бензин нали? без газови истории?
#5
Публикувано 10 януари 2009 - 19:26
Лекичко бе бате,не да си сложи капачката в джоба.

.
#6
Публикувано 11 януари 2009 - 00:27
Дам само бензин без газови глупости! Няма да и отива на тази кола икономията !
#7
Публикувано 11 януари 2009 - 01:34
Температурен сензор,....или електрохидравличен регулатор!
Аможе и да е кофти настроена въздушна клапа/обедняване/...
Но една диагностика ще е по- точна от всички нас,..
Аможе и да е кофти настроена въздушна клапа/обедняване/...
Но една диагностика ще е по- точна от всички нас,..
#8
Публикувано 12 януари 2009 - 22:48
ДНес колата направо спря да варви несам виждал такова нещо до сега от самосебеси да се развали!!Но благодаря се пак
#9
Публикувано 12 януари 2009 - 22:53
Те по-често от самосебе си се повреждат,.....отколкото по желание на водача!
#10
Публикувано 13 януари 2009 - 11:50
...Вода в бензина...ДНес колата направо спря да варви несам виждал такова нещо до сега от самосебеси да се развали!!Но благодаря се пак

а може да е изгоряла е помпата...или пък се е откачил някой маркуч за празния ход (следствие на слаб обратен удар/гърмеж от бедната смес).
Махни капачката на делкото и хубаво бръкни под смукателните колектори и опипай дъното на дебитомера, ако не напипаш един маркуч около 18-20мм който тръгва назад в посока към купето, значи е паднал.
#11
Публикувано 14 януари 2009 - 19:46
Sub, я обясни малко повече за този маркуч???? Дето влиза в гумата на инжекциона ли????

#12
Публикувано 17 януари 2009 - 18:32
Проблема е решен !! Проблема беше в реглажа на клапата за ваздух под въздушния филтер, решението е по следния начин има едно болче шестограм в средата на кутията на въздушния филтер от там се реголира бензино въздушната смес. >>Болчето се върти много прецизно и бавно колата<<<
#13
Публикувано 21 януари 2009 - 13:58
Sub, я обясни малко повече за този маркуч???? Дето влиза в гумата на инжекциона ли????
Да, оттам минава въздуха за празния ход. Като пуснеш педала, дросел клапата се затваря плътно и необходимия за празния ход въздух минава през този маркуч.
На 190-ките без електронно регулиране на оборотите на този маркуч има разклонение. Едната част минава през вентил, които се регулира с винт, и влиза в колектора. Другото разклонение минава през моторчето за допълнителен въздух, което се отваря при всяко стартиране и се командва от би-метален прекъсвач. И пак в колектора.
Ако има и климатик, разклоненията са три.
При тези с електронно регулиране на оборотите няма разклонения. Тръгва от дебитомера, минава през моторчето за празен ход и влиза в колектора, там където се захваща колектора за главата, по средата между 2-ри и 3-ти цилиндър.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни