Алтернатора зарежда със 18 волта
Започната от нико-дим, 07 яну 2009 - 20:41:43
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2009 - 20:41
акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?
#2
Публикувано 07 януари 2009 - 20:44
акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?
Провери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#4
Публикувано 07 януари 2009 - 20:49
вчера згафих със кабелите за подаване на ток .леко се докоснахаПровери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"
#6
Публикувано 07 януари 2009 - 20:56
Мери с друг уред и тогава взимай кардинално решение
Поздрави
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Публикувано 07 януари 2009 - 21:31
Волтмера ти е преебан,....или не мериш правилно!
#8
Публикувано 08 януари 2009 - 10:20
опаааа,реленце.размина ми се със 50таче.Вече зарежда 13.6 волта.
Б Л А Г О Д А Р Я Колеги.
Е това 190 Д е голяма работа!!!!!
Б Л А Г О Д А Р Я Колеги.
Е това 190 Д е голяма работа!!!!!
#9
Публикувано 08 януари 2009 - 10:39
Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
#10
Публикувано 08 януари 2009 - 11:15
М ДА РАБОТЕШЕ СИ КОЛАТА ДОБРЕ че не бях със Е класата че сега щях да ти пища плачешком.!Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
#11
Публикувано 08 януари 2009 - 12:13
Сега това да ти е обица на ухото.
Ток не се подава при запален мотор.Имаше една такава дискусия тук преди време и лагерите бяха два-тези според които нищо му няма на генератора и дугата страна която са си патили или имат познат който е имал проблеми.
Няма смисъл като се подава ток колата да работи понеже акумулатора си има достатъчно голям капацитет да прехвърли ток през два метра кабели.На много от новите модели акумулатора е в багажника така че там инсталацията е повече отколкото да подадеш ток с кабел и колите си палят безпроблемно.
Сега друг е въпроса дали кабелите са хубави.В повечето случаи са ментарляци и става много весело като подаваш ток на дизелак па особенно на старите като моя с големите стартери без редуктор.
Ток не се подава при запален мотор.Имаше една такава дискусия тук преди време и лагерите бяха два-тези според които нищо му няма на генератора и дугата страна която са си патили или имат познат който е имал проблеми.
Няма смисъл като се подава ток колата да работи понеже акумулатора си има достатъчно голям капацитет да прехвърли ток през два метра кабели.На много от новите модели акумулатора е в багажника така че там инсталацията е повече отколкото да подадеш ток с кабел и колите си палят безпроблемно.
Сега друг е въпроса дали кабелите са хубави.В повечето случаи са ментарляци и става много весело като подаваш ток на дизелак па особенно на старите като моя с големите стартери без редуктор.
#12
Публикувано 08 януари 2009 - 14:26
Аз за да съм сигурен, първо закачам единия кабел и към двата акумулатора, и после другия. Разкачам по обратен ред, като държа само по един кабел в ръка, а не и двата .
#13
Публикувано 09 януари 2009 - 22:39
на новите коли, с по-арна електроника, реленцето като се скапе по ред причини и даде 18-30V напрежение на компютрите--става по-финансово ...
да не говорим, ако се изфорсира мотора до 5000об/мин и даде над 120V ..
да не говорим, ако се изфорсира мотора до 5000об/мин и даде над 120V ..
#15
Публикувано 10 януари 2009 - 07:18
Малко ОФФтопик, модераторите да ме извинят
Колко волта е нормалното зарежданв на W124 250d turbo?
Колко волта е нормалното зарежданв на W124 250d turbo?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни