Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Алтернатора зарежда със 18 волта


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 нико-дим

нико-дим

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София-Хисар
  • Автомобил:
    E220CDI

Публикувано 07 януари 2009 - 20:41

акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?
  • 0

#2 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 07 януари 2009 - 20:44

акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?


Провери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 януари 2009 - 20:45

или алтернатора,или уреда,с който мериш! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 нико-дим

нико-дим

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София-Хисар
  • Автомобил:
    E220CDI

Публикувано 07 януари 2009 - 20:49

Провери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"

вчера згафих със кабелите за подаване на ток .леко се докоснаха
  • 0

#5 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 януари 2009 - 20:51

вчера згафих със кабелите за подаване на ток .леко се докоснаха



с това да беше започнал....! :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#6 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 07 януари 2009 - 20:56

Мери с друг уред и тогава взимай кардинално решение

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 07 януари 2009 - 21:31

Волтмера ти е преебан,....или не мериш правилно!
  • 0

#8 нико-дим

нико-дим

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София-Хисар
  • Автомобил:
    E220CDI

Публикувано 08 януари 2009 - 10:20

опаааа,реленце.размина ми се със 50таче.Вече зарежда 13.6 волта.
Б Л А Г О Д А Р Я Колеги.
Е това 190 Д е голяма работа!!!!!
  • 0

#9 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 януари 2009 - 10:39

Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.

Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
  • 0

#10 нико-дим

нико-дим

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София-Хисар
  • Автомобил:
    E220CDI

Публикувано 08 януари 2009 - 11:15

Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.

Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?

М ДА РАБОТЕШЕ СИ КОЛАТА ДОБРЕ че не бях със Е класата че сега щях да ти пища плачешком.!
  • 0

#11 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 януари 2009 - 12:13

Сега това да ти е обица на ухото.
Ток не се подава при запален мотор.Имаше една такава дискусия тук преди време и лагерите бяха два-тези според които нищо му няма на генератора и дугата страна която са си патили или имат познат който е имал проблеми.
Няма смисъл като се подава ток колата да работи понеже акумулатора си има достатъчно голям капацитет да прехвърли ток през два метра кабели.На много от новите модели акумулатора е в багажника така че там инсталацията е повече отколкото да подадеш ток с кабел и колите си палят безпроблемно.
Сега друг е въпроса дали кабелите са хубави.В повечето случаи са ментарляци и става много весело като подаваш ток на дизелак па особенно на старите като моя с големите стартери без редуктор.
  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 януари 2009 - 14:26

Аз за да съм сигурен, първо закачам единия кабел и към двата акумулатора, и после другия. Разкачам по обратен ред, като държа само по един кабел в ръка, а не и двата :).
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 януари 2009 - 22:39

на новите коли, с по-арна електроника, реленцето като се скапе по ред причини и даде 18-30V напрежение на компютрите--става по-финансово ...
да не говорим, ако се изфорсира мотора до 5000об/мин и даде над 120V .. :)
  • 0

#14 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 09 януари 2009 - 22:51

Ток не се подава при запален мотор.



Златно правило!

Онзи ден пред офиса една цетка след подаване на ток по "другия" начин взе да гасне и да свети EDC...
Предполагам изгуби някой бушон, но собственика се закле "Никога повече!".
  • 0

879897.png


#15 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2009 - 07:18

Малко ОФФтопик, модераторите да ме извинят :(
Колко волта е нормалното зарежданв на W124 250d turbo?
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни