Алтернатора зарежда със 18 волта
Started by нико-дим, 07 Jan 2009 - 20:41:43
28 replies to this topic
#1
Posted 07 January 2009 - 20:41
акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?
#2
Posted 07 January 2009 - 20:44
акомулатора ми показва 18 волта.алтернатора ли е виновен?
Провери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#4
Posted 07 January 2009 - 20:49
вчера згафих със кабелите за подаване на ток .леко се докоснахаПровери релето за зареждане и си припомни дали скоро си "давал" ток на някой, защото при неправилно боравене релето си "заминава"
#6
Posted 07 January 2009 - 20:56
Мери с друг уред и тогава взимай кардинално решение
Поздрави
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Posted 07 January 2009 - 21:31
Волтмера ти е преебан,....или не мериш правилно!
#8
Posted 08 January 2009 - 10:20
опаааа,реленце.размина ми се със 50таче.Вече зарежда 13.6 волта.
Б Л А Г О Д А Р Я Колеги.
Е това 190 Д е голяма работа!!!!!
Б Л А Г О Д А Р Я Колеги.
Е това 190 Д е голяма работа!!!!!
#9
Posted 08 January 2009 - 10:39
Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
#10
Posted 08 January 2009 - 11:15
М ДА РАБОТЕШЕ СИ КОЛАТА ДОБРЕ че не бях със Е класата че сега щях да ти пища плачешком.!Голяма работа понеже са му ефтини чаркалъците ли?!Ми така е с по-старите колички,доста са по-достъпни за подръжка.
Следващия път пак се замисли като даваш ток.Нека позная,направил си го на запален мотор понеже така си чувал че се прави,нали?
#11
Posted 08 January 2009 - 12:13
Сега това да ти е обица на ухото.
Ток не се подава при запален мотор.Имаше една такава дискусия тук преди време и лагерите бяха два-тези според които нищо му няма на генератора и дугата страна която са си патили или имат познат който е имал проблеми.
Няма смисъл като се подава ток колата да работи понеже акумулатора си има достатъчно голям капацитет да прехвърли ток през два метра кабели.На много от новите модели акумулатора е в багажника така че там инсталацията е повече отколкото да подадеш ток с кабел и колите си палят безпроблемно.
Сега друг е въпроса дали кабелите са хубави.В повечето случаи са ментарляци и става много весело като подаваш ток на дизелак па особенно на старите като моя с големите стартери без редуктор.
Ток не се подава при запален мотор.Имаше една такава дискусия тук преди време и лагерите бяха два-тези според които нищо му няма на генератора и дугата страна която са си патили или имат познат който е имал проблеми.
Няма смисъл като се подава ток колата да работи понеже акумулатора си има достатъчно голям капацитет да прехвърли ток през два метра кабели.На много от новите модели акумулатора е в багажника така че там инсталацията е повече отколкото да подадеш ток с кабел и колите си палят безпроблемно.
Сега друг е въпроса дали кабелите са хубави.В повечето случаи са ментарляци и става много весело като подаваш ток на дизелак па особенно на старите като моя с големите стартери без редуктор.
#12
Posted 08 January 2009 - 14:26
Аз за да съм сигурен, първо закачам единия кабел и към двата акумулатора, и после другия. Разкачам по обратен ред, като държа само по един кабел в ръка, а не и двата .
#13
Posted 09 January 2009 - 22:39
на новите коли, с по-арна електроника, реленцето като се скапе по ред причини и даде 18-30V напрежение на компютрите--става по-финансово ...
да не говорим, ако се изфорсира мотора до 5000об/мин и даде над 120V ..
да не говорим, ако се изфорсира мотора до 5000об/мин и даде над 120V ..
#15
Posted 10 January 2009 - 07:18
Малко ОФФтопик, модераторите да ме извинят
Колко волта е нормалното зарежданв на W124 250d turbo?
Колко волта е нормалното зарежданв на W124 250d turbo?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users