колко трябва да показва стрелката на загрял автомобил.моята седи малко пред 80 градуса.това ли е нормалното полужение на стрелката.
предварително благодаря колеги.карам ц200 цди.
темперетура на водата....
Започната от toronto1, 06 яну 2009 - 17:40:27
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 януари 2009 - 17:40
#2
Публикувано 06 януари 2009 - 17:55
Дизельные двигатели
Включение/выключение 1-й ступени
Цитирам ти ръководство на потребителя за W203, аз карам 220 CDI a моторите на 220 и 200 са едно към едно, просто чипа е различен мисля, че си наясно
Ето ти и самото много полезно ръководство ЦЪКНИ ТУК
Дано четеш руски
С две думи - няма такава температура 80 градуса... Или е адски студ и летиш бързо , но поне като спреш би следвало да стигнеш до нормалните 92-95 градуса.
Виж си термостата, че така не стига мотора оптималната температура и най-малкото ти гори повече, да не говорим, че има и по-сериозни последствия..
Успех!
- Начало открытия
92°±2°С
- Полное открытие
102°
Термовыключатель вентилятораВключение/выключение 1-й ступени
92-97/84-91°С
Включение/выключение 2-й ступени99-105/91-98°С
Ето , братушлите са казали...Цитирам ти ръководство на потребителя за W203, аз карам 220 CDI a моторите на 220 и 200 са едно към едно, просто чипа е различен мисля, че си наясно
Ето ти и самото много полезно ръководство ЦЪКНИ ТУК
Дано четеш руски
С две думи - няма такава температура 80 градуса... Или е адски студ и летиш бързо , но поне като спреш би следвало да стигнеш до нормалните 92-95 градуса.
Виж си термостата, че така не стига мотора оптималната температура и най-малкото ти гори повече, да не говорим, че има и по-сериозни последствия..
Успех!
#3
Публикувано 06 януари 2009 - 18:04
Колега, всъщност ти говориш за стрелка, а на 203-ката не е стрелка а електронен дисплей, да не питаш за 202?? Щото аз ти давам ръководство за Ц класата след 2000-та година, W203 заводски индекс.
Ако е така, нека ти кажат хората с такива коли, имам спомен, че нямаше особена разлика в двигателите на последната версия на W202, преди излизането на W203, но не съм се ровил и не съм сигурен, да не те подведа.
Не си казал коя година е колата... Нали има правила там, че е добре да се дава модел, година или ВИН най-добре, от него всичко излиза..
Сори, ако съм те подвел, но пак ми се струва ниско 80 градуса за ЦДИ....
Ако е така, нека ти кажат хората с такива коли, имам спомен, че нямаше особена разлика в двигателите на последната версия на W202, преди излизането на W203, но не съм се ровил и не съм сигурен, да не те подведа.
Не си казал коя година е колата... Нали има правила там, че е добре да се дава модел, година или ВИН най-добре, от него всичко излиза..
Сори, ако съм те подвел, но пак ми се струва ниско 80 градуса за ЦДИ....
#4
Публикувано 07 януари 2009 - 14:38
Колеги и моята температура не мърда над 80 градуса. Аз съм с C 220 D. Нормално ли е това? Или да сменям термостат.
Mercedes-Benz C 220 Diesel / W202T
#5
Публикувано 07 януари 2009 - 16:29
Моят качва една идея над 80 градуса
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#6
Публикувано 07 януари 2009 - 17:01
CDI моторите работят при по-ниска температура заради по-добрия КПД. Включете печките!!! Копчето се намира на панела на скоростния лост дето са и копчетата за пенджурите (когато свети червеното диодче печката е OFF -изключена)
По-старите дизели работят при около 90 С или стрелката е между 80 и следващата чертичка
По-старите дизели работят при около 90 С или стрелката е между 80 и следващата чертичка
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни