Бъдещата S-класа само като хибрид
Started by mrferdo, 06 Jan 2009 - 14:33:25
9 replies to this topic
#1
Posted 06 January 2009 - 14:33
Daimler работи на пълни обороти по новата си моделна стратегия, в която темата за опазване на околната среда ще бъде по-сериозно застъпена.
виж повече на ams.bg
виж повече на ams.bg
#2
Posted 06 January 2009 - 14:50
Бъдещата S-класа само като хибрид
Целта ще бъде преследвана от швабите посредством инсталирането на по-малолитражни двигатели и чрез повсеместно въвеждане на хибридни модули. Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид - комбинация от ДВГ и електромотор
ДГД тия с техните изгьзици
Целта ще бъде преследвана от швабите посредством инсталирането на по-малолитражни двигатели и чрез повсеместно въвеждане на хибридни модули. Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид - комбинация от ДВГ и електромотор
ДГД тия с техните изгьзици
.
#3
Posted 06 January 2009 - 17:43
Е как бе, ще бъде ебаси гъзарята - S180 ще бъде флагман с най-големия мотор!Бъдещата S-класа само като хибрид
Целта ще бъде преследвана от швабите посредством инсталирането на по-малолитражни двигатели и чрез повсеместно въвеждане на хибридни модули. Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид - комбинация от ДВГ и електромотор
ДГД тия с техните изгьзици
Мани ти простотии, тия с електромоторите ускоряват като тролеи.
И имат еднакъв въртящ момен през цялото ускорение...
Токът си е блага история!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 06 January 2009 - 17:57
Е как бе, ще бъде ебаси гъзарята - S180 ще бъде флагман с най-големия мотор!
Мани ти простотии, тия с електромоторите ускоряват като тролеи.
И имат еднакъв въртящ момен през цялото ускорение...
Токът си е блага история!
Да,гледам тука разни Хонди електрички,но да си му отварял капака на това или да си говорил с механик кое ка се поправя???И що ми се струва,че като технология е добро,но е малко рано ИЗЦЯЛО С КЛАСА НА МЕРЦЕДЕС да е тролей???
Да вкарат такьв модел,но да има и НОРМАЛНИ коли щото няма да обяснявам как една подобна идея се превьрна в ебаси ташака - генератор,големи батерии и 2 ел. мотора на лодка.6 месеца мька и от тогава като чуя за електрика и ми настрьхва косьма.
Правят Кадилак Ескалейд така,Фордове разни..................ма що ли си предпочитам като ще е С КЛАСА да има и нормален мотор в гамата.
.
#5
Posted 06 January 2009 - 18:00
Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид
Е те тва ми е мисьлта,нищо против който и каквотоиска да кара,но да ти вьржат рьцете или тролей Мерцедес или Баварец Седмица с нормален мотор и...............ше плаче майката пак ма а да видим.
Е те тва ми е мисьлта,нищо против който и каквотоиска да кара,но да ти вьржат рьцете или тролей Мерцедес или Баварец Седмица с нормален мотор и...............ше плаче майката пак ма а да видим.
.
#6
Posted 06 January 2009 - 20:00
Карах голям Лекус Хибрид до 50 км в час си е тролеиче нагоре вече си е Лексус
#7
Posted 06 January 2009 - 22:10
Аааа, не съвсем, я виж Тесла Роадстер.Мани ти простотии, тия с електромоторите ускоряват като тролеи.
И имат еднакъв въртящ момен през цялото ускорение...
Двигател: full eлектро, само ток
Мощност: 250 к.с.
Въртящ момент: 380 Нм
0-100 км/ч: 3,8 сек!
Максимална скорост: 210 км/ч
Пробег с едно зареждане: 365км - това е най големия недостатък, тъй като после едно пълно зареждане е 3,5 часа!
Цена: 117 810 Евро - направо без пари
http://www.teslamotors.com/
http://en.wikipedia..../Tesla_Roadster
Е, има какво още да се развива и желае, но все пак серийното производство е факт!
Поздрави на всички!
П.С.
Само ще препиша част от началото на статията за въпросния автомобил в Ауто Билд бр. No.25 от Декември 2008:
"Един необикновен автомобил? Първото пречатление: Мистериозен. Причината за това е че той изглежда като един нормален автомобил, или най-малкото като един Lotus Elise със спартански кокпит и атмосфера на спортен автомобил. Дотук приликите свършват. Следват странните неща. Ключ за запалване, който не запалва нищо, педал за газта, с който не се дава газ. Вместо познатото ръмжене имаме мъртвешка тишина.
Преместваме селектора в положение D, натискаме десния педал и Tesla безшумно потегля. Зяпачите са стреснати, феновете които наблюдават роудстъра се отдръпват назад. Призрак? Натискаме педала още и подозренията се усилват. Роудстъра би трябвало поне да издава леко свирещи звуци, но дори и това не се случва. Тихо е като във високопланински санаториум.
И най-после излизаме на свободдна отсечка. Шанс да пришпорим всичките киловати. Реакцията е незабавна. Чувствам се като футболна топка, ритната от точката за 11-метров наказателен удар, и въпреки това нито звък откъм моторния отсек. Чува се само шумът на насрещния вятър. За 3,8 сек Tesla набира 100 км/ч - не се усъмних в това нито за секунда."
#8
Posted 06 January 2009 - 23:22
Не е чак толкова лоша идеята да са хибридни новите S класи. Все от някъде трябва да се почне с внедряването на такива технологии, доколкото знам при мерцедес всички нови технологии (ABS, Airbag, ESP и др...) първо са ги пуснали при S класите, после при останалите и са ги усъвършенствали през годините а другите производители години по късно. Гледал съм клипчета на електромобили много ме кефи GM EV1 жалко че са ги унижтожили, звука е готин при набиране, бих карал такова тролейче
#9
Posted 06 January 2009 - 23:44
От нас до офиса върви тролей...
Ако може S класата да си я закача с две щеки и да си джиткам, ще е турбо селска гъзария
Ако може S класата да си я закача с две щеки и да си джиткам, ще е турбо селска гъзария
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10
Posted 07 January 2009 - 02:13
Аз поне сьм назадничьв / не в тоя смисьл бе / сьм на мнение,че пьрво щеше да е добре да пуснат Цедки да речем за градско и после пьлната гама С клас хибрид.Така малко става на изуй гащи - серийно аз поне тук не сьм виждал Мерцедес хибрид,а те скачат с С класа и то до една на хибридно задвижване.
А има и друго - колко от хората които си купуват С класа са карали хибрид преди това???Колко от тях са недоволни от моща на осмак или дванайстак?Колко от тях им пука колко харчи говедцето / то и не харчи много ма това е друг вьпрос /?Ами ако пуснат хибрид и такива назадничеви като мене им теглят по една майна и не ги купуват???
Едно е АБС,вьздушни вьзглавници,ЕСП и там каквото са внедрили нащи, и сьвсем друго е електромотор под капака.Да пуснат МЛ хибрид,да пуснат А класичка мотокарче,да пуснат Ц класа за градско с хибрид ма те една на улицата нямат и откриват сезона с пьлна гама С класи с тролейно задвижване.Е те тва не го разбирам.
И колко от вас ще предпочетат да кешат 150 000 % за хубрид от новите пред това да се вземат сегашния модел с осмак и глезотийки???Аз сьм за осмака па ако ще и дизел да е.
А има и друго - колко от хората които си купуват С класа са карали хибрид преди това???Колко от тях са недоволни от моща на осмак или дванайстак?Колко от тях им пука колко харчи говедцето / то и не харчи много ма това е друг вьпрос /?Ами ако пуснат хибрид и такива назадничеви като мене им теглят по една майна и не ги купуват???
Едно е АБС,вьздушни вьзглавници,ЕСП и там каквото са внедрили нащи, и сьвсем друго е електромотор под капака.Да пуснат МЛ хибрид,да пуснат А класичка мотокарче,да пуснат Ц класа за градско с хибрид ма те една на улицата нямат и откриват сезона с пьлна гама С класи с тролейно задвижване.Е те тва не го разбирам.
И колко от вас ще предпочетат да кешат 150 000 % за хубрид от новите пред това да се вземат сегашния модел с осмак и глезотийки???Аз сьм за осмака па ако ще и дизел да е.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users