![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3416.gif?_r=0)
Управление вентилатор отопление MBБългарски аналог на добра цена
Започната от a_atanasov, 05 яну 2009 - 18:54:38
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 януари 2009 - 18:54
Универсално управление за оборотите на вентилатор отопление на Mercedes. Напълно функционален заместител на оригиналното електронно управление. Размерите (62х51х22мм.) и монтажните отвори позволяват бърз и лесен монтаж, директно на мястото на оригиналното управление.
Доколкото знам тази част, т.нар. "таралеж" е доста чувствителна, а ремонта труден. Ето защо ви давам този линк с надеждата да съм полезен на колегите.
Източник
Доколкото знам тази част, т.нар. "таралеж" е доста чувствителна, а ремонта труден. Ето защо ви давам този линк с надеждата да съм полезен на колегите.
Източник
#2
Публикувано 05 януари 2009 - 19:23
За това ли става въпрос
![Публикувано изображение](http://adiasys.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/86d3bf83107c316a31cf0d76d9c1c36f.jpg)
Дали става за всички модели (имам впредвид максималният ток, които може да пусне през вентилатора)
Поздрави
![Публикувано изображение](http://adiasys.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/86d3bf83107c316a31cf0d76d9c1c36f.jpg)
Дали става за всички модели (имам впредвид максималният ток, които може да пусне през вентилатора)
Поздрави
![:4036:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/4036.png)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/0975/008205158.jpg)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 05 януари 2009 - 19:34
На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
#4
Публикувано 05 януари 2009 - 19:46
Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касатаНа една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти
Поздрави
![:4036:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/4036.png)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/0975/008205158.jpg)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 05 януари 2009 - 20:58
Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касата
![]()
Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти
Поздрави
Помня темата ти и затова предпочетох тоя вариант с по ниската цена, въпреки че не обичам побългаряването, но човека изглеждаше интелигентен и засега регулатора работи перфектно.
#6
Публикувано 05 януари 2009 - 20:59
Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
http://www.importecw...de=MB1408218351
![Публикувано изображение](http://www.importecwarehouse.com/v/vspfiles/photos/MB1408218351-3.jpg)
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
http://www.importecw...de=MB1408218351
![Публикувано изображение](http://www.importecwarehouse.com/v/vspfiles/photos/MB1408218351-3.jpg)
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
.
#7
Публикувано 05 януари 2009 - 21:27
Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.
#8
Публикувано 05 януари 2009 - 21:36
Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.
Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.
Коя година е тая 210?
.
#9
Публикувано 05 януари 2009 - 21:38
Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.
Коя година е тая 210?
1995г. от най първите и най бъгави модели според мен.
#11
Публикувано 19 януари 2009 - 16:58
Същата малка, черна гад с четири телчетаВладек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
http://www.importecw...de=MB1408218351
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
Поздрави
![:4036:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/4036.png)
![Публикувано изображение](http://media.snimka.bg/0975/008205158.jpg)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Публикувано 19 януари 2009 - 18:00
На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!
#13
Публикувано 19 януари 2009 - 20:25
"top", имам подобен проблем с регулатора на вентилатора, можеш ли да дадеш координати на човека ремонтиращ такива устройства.
Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!
Телефона не мога да му го намеря в момента, но знам къде се намира. Адреса му е срещу КАТ-София, от бул. "Драган Цанков" се влиза в уличката и от дясно се пада една бензиностанция Лукойл, направо има гумаджииница, завива се на ляво и после пак на ляво където е първия вход на блока, на картинката съм отбелязъл с стрелка къде се намира човека:
![Публикувано изображение](http://evromedia.bg/drugi/jichkadjia.jpg)
Там незнам на кой етаж се намира, но може би ако се пита ще го познават, един леко възрастен с брада
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#15
Публикувано 19 януари 2009 - 21:49
Благодаря много, 'top'! Дано, да се окаже, че съседите му го познават или поне някой от гаражите на блока е негов и му служи и за работилница, че иначе трябва да го издирвам по описание по етажите.
Утре ще се опитам да потърся жичкаджията който ми даде телефона на тоя човек и ще ти го дам. Не мога точно да ти кажа къде се намира защото когато съм ходил при него (няколко пъти защото ми е разкодирал и касетофони за различни коли) винаги съм му звънял когато съм долу и той е слизал, но така и не си записах името и телефона му.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни