
300ТД ПАДНА МУ МОЩНОСТА
Започната от sebotarikata, 03 яну 2009 - 19:18:39
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 януари 2009 - 19:18
ИМАМ И 300ТД МНОГО ЯКА МАШИНА КОЖЕН САЛОН НИВОМАТ КЛИМАТИК 4 ЕЛ СТЪКЛА,,,,,,,,МНОГО ГОТИН И ГОЛЕМА БЕГАЧКА, СЕГА КВО МУ СТАНА НЕШТЕ ДА ОТЛЕПИ НЕ МОГА ДА ИЗПРЕВАРВАМ 120 ПРАВИ С ГОЛЯМ ЗОР А ВЪРВЕШЕ 210 БЕЗ ПРОБЛЕМ, НЕКВИ ИДЕИ?
#2
Публикувано 03 януари 2009 - 19:20
турбо
.
#3
Публикувано 03 януари 2009 - 19:31
забравих да отбележа че и друг път го е правила това и се оправя сама и аз мислех че е турбото какво би могло да е друго некъв вакуум?
#4
Публикувано 03 януари 2009 - 19:41
Чувал съм че от дебитомер става така, няма никаква душа, виж да не е той. Успех!
#5
Публикувано 03 януари 2009 - 20:39
управлението на турбото е типично лабаво звено.
вакууми, клапани, мембрани, термо датчици, дебитомер, самата турбина, комп... много неща има да се гледат.
почвай прегледа в горния ред
вакууми, клапани, мембрани, термо датчици, дебитомер, самата турбина, комп... много неща има да се гледат.
почвай прегледа в горния ред
#6
Публикувано 03 януари 2009 - 20:51
Една диагностика ще ти изясни повредата!
#7
Публикувано 03 януари 2009 - 21:10
Никакви индикации ли не са светвали по таблото?Нещо компа не изписва ли?То диагностиката ще си каже точно
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#9
Публикувано 03 януари 2009 - 22:47
пропушва но не много ште поогледам утре маркучите въздушния и горивния филтър са на около 10 000км много ли е?Колега пуши ли колата черен дим ? Филтрите сменени ли са ? Провер за спукан маркуч от турбото до всмукателния колектор . Мойе и да има запушени гърнета . Успех !
#10
Публикувано 03 януари 2009 - 23:02
От задьнени филтри няма как един пьт да вьрви,другия не.Няма и сьбирателна тема по вьпроса или поне аз не се сещам.Има отделни теми по проблеми с тия мотори,развихри се с тьрсачката и поне идея кое какво се преебава ще имаш,но не и какво и е на твоята кола.
Трети сьм на клона с иди на диагностика.Като ти кажат от какво е ще намериш и кое как се поправя,но така един ден вьрви,а сега е спьната няма как да налучкат вьв форума какво и е.Кое може да е са ти изброили.
Ти си,и пиши после кое и как,колко и кьде
УСПЕХ
Трети сьм на клона с иди на диагностика.Като ти кажат от какво е ще намериш и кое как се поправя,но така един ден вьрви,а сега е спьната няма как да налучкат вьв форума какво и е.Кое може да е са ти изброили.
Ти си,и пиши после кое и как,колко и кьде
УСПЕХ
.
#11
Публикувано 03 януари 2009 - 23:34
имаше няколко пъти такава тема, за същия проблем.
#12
Публикувано 08 септември 2011 - 22:00
Здравейте колеги ,аз имам същия проблем с мощността,а по-точно когато е студена колата(Е300 ТД-98г автомат) ускорява като бясна без никакъв проблем,но когато позагрее малко става някакво спъване и колата върви като 70 коня.Ходих при какви ли не майстори и диагностики,смених почти всичко:дебитомер,клапан вакуум регулатор,масло скоростна кутия,всички филтри,замервахме и турбото,включва ама не всеки път и нестава и нестава и никой не може да ми каже с точност само предположения,а аз до тук съм дал близо 1000лв!!!Ще съм благодарен за съвет ако някой се е сблъсквал с проблем като моя.Поздрави
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни