Голям проблем колеги ако може да помогне хякой предварително благодаря.Буса е sprinter413CDI2003 година падне ли под 5 градуса не пали компютара му не покаэва грешки сменихме регулатора на налягането една дюэа эащото връщаше повече гориво горивен филтар нов и пак същата работа.Рмонта ни струваше 1000лв.но уви няма реэултат.Ако някой може да помогне .

sprinter413CDI не пали при по малко от 5 градуса
Started by skodera, 03 Jan 2009 - 16:11:18
1 reply to this topic
#1
Posted 03 January 2009 - 16:11
#2
Posted 03 January 2009 - 16:28
За Много години!
Започнете от основните неща,...защото по начина по който процедирате,..доста излишни пари ще поохарчиш!
Първо измерете компресията
Следва да се измери батерията
След това подгревателните свещи и релето
После пътя на горивото,въздух в системата,....
След това -синхрон между датчиците за оборотите
Неплътна дюза,...или умрела помпа за високо налягане
Айде започнете по този ред,...и ще има решение!
Успех!
Започнете от основните неща,...защото по начина по който процедирате,..доста излишни пари ще поохарчиш!
Първо измерете компресията
Следва да се измери батерията
След това подгревателните свещи и релето
После пътя на горивото,въздух в системата,....
След това -синхрон между датчиците за оборотите
Неплътна дюза,...или умрела помпа за високо налягане
Айде започнете по този ред,...и ще има решение!
Успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users