Здравеите колеги,взех си бус Мерцедес 407 и ме интересуват 2 неща:с какъв акумулатор се кара този модел,и как мога да проверя дали му работят подг.свещи.

помощ за 407
Started by boby1444, 01 Jan 2009 - 19:40:53
3 replies to this topic
#1
Posted 01 January 2009 - 19:40
Death Metal Fan
#2
Posted 02 January 2009 - 13:40
Първо,Честито.Моят бус с акумолатор 94 ампера не щеше да запали за това взех 100 ампера и нямам проблеми.Трябва си як акумолатор.Свещите само майстор трябва да ги погледне и да ги замери с едно уредче,та да види коя бачка и коя не.А то по принцип си личи сутрин като пали дали има някоя свещ,която е изгоряла.Успех и със здраве да си го караш

#3
Posted 02 January 2009 - 14:37



Death Metal Fan
#4
Posted 04 January 2009 - 03:23
А,взе го значи..честито!
При последователно свързаните свещи(с дебелите резисторни връзки помежду и керамичните изолиращи капачки) една да изгори,никоя не черпи ток-няма палене зимата.Иначе-0,7-1,2 волта(мериш краищата на 2 съседни връзки близо до свещта).
Паралелно свързаните най-добре се мерят ,като се свали свещта(омметровият тест-под 1 ом съпр./@20 Целзий околна темп. често лъже).Пускаш ток директно и гледаш как/къде нагрява.
Преди да решиш да сваляш,мериш дали ходи ток изобщо до първата свещ(кабел прекъснат,изгорял бушон..).
При последователно свързаните свещи(с дебелите резисторни връзки помежду и керамичните изолиращи капачки) една да изгори,никоя не черпи ток-няма палене зимата.Иначе-0,7-1,2 волта(мериш краищата на 2 съседни връзки близо до свещта).
Паралелно свързаните най-добре се мерят ,като се свали свещта(омметровият тест-под 1 ом съпр./@20 Целзий околна темп. често лъже).Пускаш ток директно и гледаш как/къде нагрява.
Преди да решиш да сваляш,мериш дали ходи ток изобщо до първата свещ(кабел прекъснат,изгорял бушон..).
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users