Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с EGR


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Bobi T.

Bobi T.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    ML270CDI 2005г.

Публикувано 27 декември 2008 - 13:26

Здравейте,
имам следния проблем който искам да споделя и да получа съвет:
ML 163 на около 56000 км. 2005 г. започна да харчи без видима причина около 16/100л. градско.
След прверка в БС казаха всичко е ок.
Но на практика не е, след което разглобих въздуховода при клапана за рецирколация на отработените газове - там всичко беше запушено от сажди и масло.
След като почистих всичко разхода се нормализира до 12-13/100 л. граско.
И така 1 седмица след което всичко пак се затлачва.
Та въпросът ми е има ли начин да се изключи този клапан за рецирколаци при положение. че като изключа буксата за него колата минава в авариен режим и достига само 2000 оборота.
Мога ли да запуша маркуча за вакум след уравляващия клапан и дали ще има някакви последствия от това.

Педварително благодаря за всяка информация.
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 декември 2008 - 16:41

Може да се изолира този клапан, последсвия няма да имаш, освен че ще вредиш повече на околната среда ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#3 Bobi T.

Bobi T.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    ML270CDI 2005г.

Публикувано 27 декември 2008 - 18:16

Изолирах EGR като му запуших вакума, който го управлява и колата се уби т.е. не иска да върви само при пълна газ влиза в 4000 оборота и там си седи без да превключва, което означава, че нещо се бърка въздуха.
Като си възстанових маркуча всичко е ОК освен, че стрелката на горивото спада на пряка.
Моля за помощ.
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 декември 2008 - 18:19

Системата за рециркулация на отработените газове при твоя модел двигател не може да бъде изолирана,...нито физически,..нито софтуерно!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!

Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!

Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!

Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
  • 1

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 декември 2008 - 01:19

После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!


ЛИНКС, искам да знам за себе си-- в каква посока се издухва саждоуловителя??
В посоката на излизане на изгорелите газове, или в обратна??
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 декември 2008 - 12:35

Нема значение Бояне,...важно е да продухаш комина,...
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
  • 1

#7 Bobi T.

Bobi T.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    ML270CDI 2005г.

Публикувано 29 декември 2008 - 09:11

Линкс, би ли ми обяснил кое точно е саждоуловителя и моторче на вакумните колектори???
Мерси
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 декември 2008 - 19:55

Саждоуловителя е първото тумбесто метално тяло след турбокомпресора-назад към катализатора!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...

А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....

Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
  • 1




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни