Проблем с EGR
Започната от Bobi T., 27 дек 2008 - 13:26:27
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 декември 2008 - 13:26
Здравейте,
имам следния проблем който искам да споделя и да получа съвет:
ML 163 на около 56000 км. 2005 г. започна да харчи без видима причина около 16/100л. градско.
След прверка в БС казаха всичко е ок.
Но на практика не е, след което разглобих въздуховода при клапана за рецирколация на отработените газове - там всичко беше запушено от сажди и масло.
След като почистих всичко разхода се нормализира до 12-13/100 л. граско.
И така 1 седмица след което всичко пак се затлачва.
Та въпросът ми е има ли начин да се изключи този клапан за рецирколаци при положение. че като изключа буксата за него колата минава в авариен режим и достига само 2000 оборота.
Мога ли да запуша маркуча за вакум след уравляващия клапан и дали ще има някакви последствия от това.
Педварително благодаря за всяка информация.
имам следния проблем който искам да споделя и да получа съвет:
ML 163 на около 56000 км. 2005 г. започна да харчи без видима причина около 16/100л. градско.
След прверка в БС казаха всичко е ок.
Но на практика не е, след което разглобих въздуховода при клапана за рецирколация на отработените газове - там всичко беше запушено от сажди и масло.
След като почистих всичко разхода се нормализира до 12-13/100 л. граско.
И така 1 седмица след което всичко пак се затлачва.
Та въпросът ми е има ли начин да се изключи този клапан за рецирколаци при положение. че като изключа буксата за него колата минава в авариен режим и достига само 2000 оборота.
Мога ли да запуша маркуча за вакум след уравляващия клапан и дали ще има някакви последствия от това.
Педварително благодаря за всяка информация.
#2
Публикувано 27 декември 2008 - 16:41
Може да се изолира този клапан, последсвия няма да имаш, освен че ще вредиш повече на околната среда
#3
Публикувано 27 декември 2008 - 18:16
Изолирах EGR като му запуших вакума, който го управлява и колата се уби т.е. не иска да върви само при пълна газ влиза в 4000 оборота и там си седи без да превключва, което означава, че нещо се бърка въздуха.
Като си възстанових маркуча всичко е ОК освен, че стрелката на горивото спада на пряка.
Моля за помощ.
Като си възстанових маркуча всичко е ОК освен, че стрелката на горивото спада на пряка.
Моля за помощ.
#4
Публикувано 27 декември 2008 - 18:19
Системата за рециркулация на отработените газове при твоя модел двигател не може да бъде изолирана,...нито физически,..нито софтуерно!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!
Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!
Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!
Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
Но не е тя причината за образуването на онова мазно и черно нещо по всмукателния тракт!
И с почистване само в областа на вентила ще постигаш едноседмични удовлетворителни резултати!
Нема да се увличаме по разсъждения на колко хиледи километра ти е джипа,...на какво дередже са ти дюзите и търбокомпресора и с какво моторно масло си!
Съвета ми е да свалиш всмукателните колектори ,да ги огледаш отдолу да нема откачена некоя клапичка,...дали е здрав мотора им,...и да ги изчестиш вътрешно докато замязат на нови!
Същото се полага и на ЕГР вентила и на кулера!
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
Сменяш въздушен филтър с дебитомер,...и образно казано си готов!
Дано не пропускам нещо ,....но засега толкова,....Успех!
#5
Публикувано 28 декември 2008 - 01:19
После демонтираш саждоуловителя на изпускателната система и го продухваш с въглероден двуокис докато достигнеш нормална пропускателност!
ЛИНКС, искам да знам за себе си-- в каква посока се издухва саждоуловителя??
В посоката на излизане на изгорелите газове, или в обратна??
#6
Публикувано 28 декември 2008 - 12:35
Нема значение Бояне,...важно е да продухаш комина,...
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
Не ползвам сгъстен въздух,защото при свистенето м/у решетките се палят саждите и вътре се получава ефект на тлеене с висока температура/като в доменна пещ/,...и познай кво следва!
#7
Публикувано 29 декември 2008 - 09:11
Линкс, би ли ми обяснил кое точно е саждоуловителя и моторче на вакумните колектори???
Мерси
Мерси
#8
Публикувано 29 декември 2008 - 19:55
Саждоуловителя е първото тумбесто метално тяло след турбокомпресора-назад към катализатора!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...
А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....
Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
а за вакуумни тръби и дума не съм продумвал,.....но под всмукателните има мотор който чрез рейка клати клапичките за разпределяне на въздуха у горивните камери...
А за нещата за които съм ти писал ,,,и не си ме питал,...ще приема че са ти ясни у дълбокия смисъл....
Виж,...защо не посетиш регионалния ти дилър да ти праснат поне една диагностика!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни