Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!


  • Please log in to reply
464 мнения по тази тема

#316 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 20 декември 2017 - 19:11

Защо няма начин да караш на газ? Само че при фейслифта бензиновите не са за препоръчване от 2005 бройките (и малките и V6-таци). Дизел хубаво, ама като дойде в България на 980 милиона км и ще се гръмнеш после. Аз лично бих препоръчал С320 преди фейса, 2002-2004 с газ. Лесен за гледане мотор, носи на газ и върви прилично. Звукът е много приятен и обикновено са прилично натоварени откъм екстри.
  • 0

#317 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2017 - 19:16

Лесно се познават, по интериора

 

Виж копчетата, при преди фейса са по-овални.

След фейса са направо правоъгълни.

 

При 209 има междинни фейслифти, (нов интериор, със старо купе), но при 203 не ми е известно.

 

Виж снимките.

 

Прикачен файл  203_pre-facelift.jpg   122,34K   17 Брой сваляния Прикачен файл  203_facelift.jpg   137,3K   16 Брой сваляния

 

Не съм фен на дизела, според мен се намират из Европа много хубави бензинки, на малко км. Не са евтини, но евтин кеф е трудно.

Същото важи и за дизелите, аз съм скептичен към коли от БГ, въпреки че съм намирал няколко много читави през годините.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#318 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 декември 2017 - 21:32

Защо няма начин да караш на газ? Само че при фейслифта бензиновите не са за препоръчване от 2005 бройките (и малките и V6-таци). Дизел хубаво, ама като дойде в България на 980 милиона км и ще се гръмнеш после. Аз лично бих препоръчал С320 преди фейса, 2002-2004 с газ. Лесен за гледане мотор, носи на газ и върви прилично. Звукът е много приятен и обикновено са прилично натоварени откъм екстри.

Всъщност и по-малки бензинчета се газифицират,дори компресорни.Защо не!?
Зависи от това колко караш градско-извънградско или от собствени предпочитания.
Иначе шестака си е супер от всякъде,само досадните разходи към губернията са малко повече.
  • 0

#319 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 21 декември 2017 - 02:03

Още един глас за ГИ, при мен извънградско ми гори 9/100 с климатика, на фона на Х5цата този разход изглежда като блян от сън. НО щом не искаш бензин, съответно газ едно 220cdi 150к.с като това откъм екстри  https://www.cars.bg/offer/c2416236


Този пост е редактиран от az_be: 21 декември 2017 - 02:03

  • 0

#320 aleksiev275

aleksiev275

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Ford Focus

Публикувано 21 декември 2017 - 05:16

Ами колеги, карал съм като по-млад коли на газ и да ви кажа доста проблеми са ми създавали, затова не искам да се занимавам с още нещо евентуално за правене по колата. Аз не разбирам от коли и т.н. (имам предвид че не съм механик или нещо от сорта). Колкото по-малко има за разваляне, по-добре.

ЦецоКолев, по принцип ми е важен разода на гориво, не искам да давам по 30 лв. за 100 км. Та затова си помислих че по-добрият вариант е дизел.

kld, като се замисля си прав, дизел на малко километри не вярвам да се намери. Но пък и нямам вариант да обикалям чужбина да търся кола. Ще трябва да е тук из БГ.
az_be, тази обява която си ми пратил само като видях цената и се уплаших. Толкова ли вървят фейс лифтовите модели ? Защото това си е цена за Е-класа според мен. Мислех да се сместя в нещо до към 8500-9000 макс.

 

И в крайна сметка ако се примиря на бензин/газ, по-добре да търся преди фейслифта така ли?


  • 0

#321 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 21 декември 2017 - 09:14

Аз смятам, че точно тази обява е надута без да има смисъл - колата няма никакви екстри и е с малък двигател.

По принцип на фейслифтовите цената им е г/д такава, за съжаление. Хубавото при тях е, че няма ръжди :)

Като цяло мерцедес след 2003та няма ръждички.

Аз също гласувам за дизел, но бих те посъветвал да си вземеш 2.7 ЦДИ - по разтоварен е от 2.2 и разхода му извънградско със 140 км/ч на темпомат е около 5.3 (4.5 - 6.0, зависи от пътя). Има такива запазени, но е много важно да му прегледаш дюзите и турбото, при много километри дези неща просто си отиват.

Успех!


  • 0

#322 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 21 декември 2017 - 10:00

Още един глас за ГИ, при мен извънградско ми гори 9/100 с климатика, на фона на Х5цата този разход изглежда като блян от сън. НО щом не искаш бензин, съответно газ едно 220cdi 150к.с като това откъм екстри  https://www.cars.bg/offer/c2416236

 

Тази кола изглежда читава, макар и бедна. Само ме притеснява по-мътния ляв фар. Може да е и от снимката.

 

az_be, тази обява която си ми пратил само като видях цената и се уплаших. Толкова ли вървят фейс лифтовите модели ? Защото това си е цена за Е-класа според мен. Мислех да се сместя в нещо до към 8500-9000 макс.

 

И в крайна сметка ако се примиря на бензин/газ, по-добре да търся преди фейслифта така ли?

 

Колега, имай предвид, че високата цена не ти гарантира запазен автомобил, но ниската цена е признак, че 100% му е взета душицата. Като човек, който си плати 203ката 2 пъти ти препоръчвам да извадиш повече пари в началото (включително и за детайлни проверки), отколкото да спестиш лев и след това да имаш изненади, да хвърляш пари по майстори и време в разследване на проблеми.

 

203ка търси от колкото се може по-късна година.


  • 0

#323 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 21 декември 2017 - 11:08

...И в крайна сметка ако се примиря на бензин/газ, по-добре да търся преди фейслифта така ли?


Фейслифт търси, първо по-лесно ще намериш запазен екземпляр, второ риска да ти избият ръжди впоследствие е доста редуциран и трето на мен поне доста повече ми харесва - уреди на таблото, централна конзола, фарове.
  • 0

#324 aleksiev275

aleksiev275

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Ford Focus

Публикувано 21 декември 2017 - 17:00

Не знам за мен до колко ще е проблем ръждата. Като цяло не държа една кола повече от 2 години. По-често ги сменям защото после започват да си губят стойността и продаването губи смисъл. Както казах в предния пост не мога да си позволя над 9000 в момента. Ще гледам , ще мисля, ако изпадне нещо по силите ми добре. Колкото до проверка на турбо и дюзи, как става това? Не ги разбирам тези неща.


Този пост е редактиран от aleksiev275: 21 декември 2017 - 17:01

  • 0

#325 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 21 декември 2017 - 17:06

Не знам за мен до колко ще е проблем ръждата. Като цяло не държа една кола повече от 2 години. По-често ги сменям защото после започват да си губят стойността и продаването губи смисъл.

 

А ако почне да ръждясва в твоите ръце?

Колкото и да я правеха, на моята 203 ръждицата по калниците избиваше на 8-9 месеца. Така че, няма "Бърз съм, мен куршум не ме лови." :)


  • 0

#326 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 21 декември 2017 - 18:30

Аз бих взел едно CLK 209, ако нямаш деца и пр. Много приятна и все така актуална визия (лично мнение). За 8/9к има хубави предложения.

Дюзи в специализиран сервиз, за Пловдив не мога да ти дам насоки обаче.


  • 0

#327 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2017 - 19:17

При цялото ми уважение, но за 8-9 се намират постни, уморени пре-фейс 209ки или таванени тотални щети.

Наскоро видях едно врачанско чудо, което след невинен теч на семеринг от скоростната кутия, се оказа че е рязана и заварявана през средата.

Това стана видно след свалянето на ламарините.

 

Но разбира се, всеки преценя как да си пръска парите :)

10к за фейсова 203ка дори са ми гранична стойност. Нищо че е 12-13 годишна кола.

Просто погледнете колко пари струват в autoscout и километрите им, после добавете още 1000лв. и толкова им е себестойността. Някой друг лев отгоре и се качиха на по 13х.лв. минимум :)


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#328 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 21 декември 2017 - 19:50

+1 за горното. Да, фейса е по-красив, по-модерен, но и значително по-скъп. За 8-9к читаво 2002-2004 може да изпадне. Просто наистина сравнете цените в европа и у нас. Отделно м111 и м112 са доказани мотори, а м271 и м272 си ги знаем през първите години. Ако говорим за бензин де.
  • 0

#329 C180 :)

C180 :)

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Mercedes C180 w202
    BMW E39 523I
    Vw Golf 4 1.9 SDI

Публикувано 22 декември 2017 - 21:03

Колеги прочетох цялата тема и останах с впечатлени,че модела в203 ,не е много харесвам от любителите на марката.Като цяло искам да си взимам такъв модел,но повечето казват да се взима след 2005 че преди това ,не стига ,че ръждата ги лови много ,а и откъм електроника създават ядове.Та вие какво бихте ме посъветвали да взема някоя в203 2002-2003 или да посъбера ,някои лев повече и да гледам фейслифта?


  • 0

#330 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 22 декември 2017 - 23:09

Е нали викаш, че си прочел всичко.
Но разбирам, че не ти достигат още едно -две мнения в тая посока, за да бъдеш напълно сигурен какво да вземеш, потвърждавам - вземи фейслифт.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни