При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Started by House M.D., 26 Dec 2008 - 10:10:38
464 replies to this topic
#301
Posted 08 June 2017 - 23:12
Здравейте, колеги.Ще се възползвам да попитам, тъй като повечето тук сме горди собственици на w203, и по конкретно да отправя въпрос към колегите притежатели на ц 200 компресор 2.0 163 конски сили управляван на гас. Въпросът ми е моята ц200 компресор е на с газова уретба и с фабричен тунинг на фирмата carlsson и вместо 163 е 204 конски сили (150kw), не знам в какво се изразява повишаването на мощността но имам проблем с разхода на градско, който не пада под 20 литра на 100. Дали фабричните 163 се доближават до този разход и ако не на какво може да се дължи този висок разход при мен. Благодаря предварително.
#302
Posted 08 June 2017 - 23:22
В Ямбол е възможно. Имах 200К, който в Ямбол ми гореше 20ина. Но паля в центъра и отивам около центъра.
В София ми гореше 11-12.
#303
Posted 09 June 2017 - 15:51
Благодаря колега, възможно е да заради малкото изминати километри, тъй като и аз я карам на къси разтояния за по 1-2 километра.
#304
Posted 04 July 2017 - 00:41
C220cdi 2006-2007 имат гледам 122/136/150 к.с. Дайте повече инфо особено за този 122 що за агрегат? Защо го слагат на "Спортната" версия?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#305
Posted 04 July 2017 - 17:19
#306
Posted 18 September 2017 - 07:04
Колеги, от къде мога да купя ангренажна верига, която да пасне?
Автомобила съм го разглобил тотално.
Стигна се до покупката на друг мост, шенкели дори и долни носачи.
Автомобила съм го разглобил тотално.
Стигна се до покупката на друг мост, шенкели дори и долни носачи.
Attached Files
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#307
Posted 19 October 2017 - 11:48
Колеги, тази как ви изглежда по снимки? Мисля да отида да я видя наживо:
http://www.cars.bg/offer/c2315086
#308
Posted 21 October 2017 - 17:49
Здравейте,
насочил съм се към покупка на W203 комби с бензинов двигател в диапазона 150-200кс. От прочетеното тук във форума, останах с впечатлението, че М271, във вариант ц200К или ц230К е един не лош вариант. Но реших да задълбая за повече инфо в нета и има много информация за проблеми с ангренажната верига и обтегачите, и леко ми се изпари желанието за този двигател.
И тук въпросите ми са :
До колко е сериозен проблема и колко всъщност е ресурса на тези обтегачи? Срещам мнения в нета за проблеми на автомобили,на под 150к км.
Има ли година при W203 след, която проблема да е оправен ?
Някаква ориентировъчна информация колко струва замяната на въпросните ?
Подобен ремонт предполагам е удобен момент превантивно да се подменят и други неща - например срещнах инфо за две пласмасови маслени тръби, които с времето се изпичат и създават ядове. Някакви насоки в тази посока ?
Имал съм БМВ, на което сменях верига и обтегачи и преди това имаше много характерен шум на tdi двигател . При M271 също само на слух ли се хваща подобен проблем или има вариант и на диагностика ?
Бихте ли ми препоръчали човек/ сервиз в София където да закарам автомобил, ако искам да се прегледа някой .?
Благодаря ви за отгворите предварително
Поздрави.
#309
Posted 21 October 2017 - 19:08
Здравей,
Аз имам w203 със същия двигател м271, само че в модификация c180k със 143к.с. Досега не съм имал проблем с веригата, но съм чел по форуми за него и съм се оглеждал за ориентировъчни цени. От това, което съм гледал ангренажен комплект може да се намери за около 500-600лв. Това при условие, че хванеш проблема навреме преди да заминат зъбните колела на разпределителните валове. Те са скъпички- бях ги открил за 1200лв. с доставка от Германия. За сервиз не мога да те ориентирам.
Поздрави!
Аз имам w203 със същия двигател м271, само че в модификация c180k със 143к.с. Досега не съм имал проблем с веригата, но съм чел по форуми за него и съм се оглеждал за ориентировъчни цени. От това, което съм гледал ангренажен комплект може да се намери за около 500-600лв. Това при условие, че хванеш проблема навреме преди да заминат зъбните колела на разпределителните валове. Те са скъпички- бях ги открил за 1200лв. с доставка от Германия. За сервиз не мога да те ориентирам.
Поздрави!
#310
Posted 22 October 2017 - 07:44
Преди месец сменях верига с облегач и банани, но не замених ваносите.
Причината е, че в моят случай не си струваше чак толкова голяма инвестиция.
В крайна сметка веригата ми струваше 450лв. на Сваг и 350лв. -труд.
Рузултат, абсолютно никакъв!
Причината е, че в моят случай не си струваше чак толкова голяма инвестиция.
В крайна сметка веригата ми струваше 450лв. на Сваг и 350лв. -труд.
Рузултат, абсолютно никакъв!
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#311
Posted 22 October 2017 - 08:16
Д.Пеев и emmotoss , благодаря ви за отговорите. Всъщност 800лв за смяна на верига и обтегачи си е съвсем нормална цена, така че може направо да се сменят при покупката.Остава въпроса с неясното състоение на зъбните колела ...
Д.Пеев би ли дал повече подробностти - имаше характерен шум на разтеглена верига и това наложи смяната или я смени превантивно.
Пишеш че е било без резултат -в смисъл проблема, който си имал си е останал и след ремонта ? И имаше ли видими следи от износване на зъбите, на колелата ?
Поздрави.
П.С. Сетих се и още нещо - от обявите в нета оставам с впечатлението, че W203 C240 се е предлагал само преди фейслифта. Така ли е или съм в грешка ?
Респект.
#312
Posted 22 October 2017 - 10:01
240 e основно преди фейса. Рядко има междинки (фейс вътре, но реално преди фейс коли), които са с този мотор, както при W209.
Ако търсиш 6-цил, 280 мотора (М272 3.0 V6) е един много добър избор за това купе пред 240 М112.
Иначе 4цил са доста приятни мотори.
#313
Posted 22 October 2017 - 10:44
Самите клапани чукаха, и от там се замислих дали веригата не се е разтеглила, но явно съм бил в грешка.
Мотора си остана шумен и след ремонта, а зъбните колела бяха с видимо износване.
Когато се сменя верига се сменят всички семеринги, уплътнения водна помпа, радиатор ако е необходимо, тъй като се разглабя половин двигател.
Мой съвет към тебе е, да избереш автомобил на малко километри и да си спестиш цялото това главоболие.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#314
Posted 22 October 2017 - 11:34
Д.Пеев благодаря отново !
Да, гледам само автомобили след фейслифта, без да обръщам толкова внимание на оборудването.
Леко ме обърква факта, че всички коли, които гледах тук във Варна със М271, ми звучат значително по-шумни от старото ми бмв с М54 О.о
Но както и да е, благодаря за отговорите .
#315
Posted 20 December 2017 - 18:15
Здравейте колеги! Нов съм тук. Регистрирах се защото ми писна да карам таралясници (в момента карам Фокус),обмислям да го сменям с C-Class и търсих информация за модела и проблеми съответно. Ако съм разбрал правилно от прочетеното до тук, по-добре да се насоча към дизел (понеже няма начин да карам кола на газ, а бензиновите си горят). Също така разбрах че трябва да е 2005+ за да се избегнат проблемите с ръжда, хидравлика и електроника. Правилно ли съм разбрал? Също така не разбрах как се различава фейс лифта. Искам да знам защото в България по салоните обичат да лъжат с годинка за производството. Та идеята ми е да не ми пробутат някоя 2004 за 2005 година. Най-вероятно ще изникнат и още въпроси с времето но за сега е това.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users