При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#286
Публикувано 06 май 2017 - 08:24
Всичко е много относително при ремонти спрямо години. Същото е и със дохода. Аз имах чисто нов ML и на 6-тия месец му замина трансмисията. Добре, че беше гаранционен. Ако се чудиш колко да похарчиш за кола, но искаш да си 100% сигурен и спокоен с плащания използвай 10-те % правило. Ако имаш 80,000лв в банката, купуваш кола за 8000лв. Казваш, че вноската ще ти е 160лв. с твоя доход и заема. За още малко на месец, ще вземеш чисто нов Хюндай примерно. Ако все пак 203-ка ти е на сърце, взимай (колкото и да е риска) и карай. Никой няма да ти каже точно колко ще похарчиш за ремонти. Предположения и хипотези, но всичко относително
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#287
Публикувано 06 май 2017 - 12:53
Колеги, извинявам се че разбуних духовете. Съжалявам, че поставих въпроса за разходите по този начин.
Исках да просто да си направя горе-долу сметката. Благодарен съм, че не ми се налага да изплащам кредит за жилище. Би ли обяснил някой в резюме за какво да бъда внимателен при огледа. Благодаря за отделеното внимание. Знам че периодично се появява един такъв,като мен с тези въпроси, извинявам се за което. Още веднъж - не исках да се оплаквам или да изглеждам жалък, начинът по който подходих не беше правилен.
Може би утре или вдруги ден ще ходя да я гледам. Вчера карах една такава и дост осезаемо си дърпа вдясно.
Исках да просто да си направя горе-долу сметката. Благодарен съм, че не ми се налага да изплащам кредит за жилище. Би ли обяснил някой в резюме за какво да бъда внимателен при огледа. Благодаря за отделеното внимание. Знам че периодично се появява един такъв,като мен с тези въпроси, извинявам се за което. Още веднъж - не исках да се оплаквам или да изглеждам жалък, начинът по който подходих не беше правилен.
Може би утре или вдруги ден ще ходя да я гледам. Вчера карах една такава и дост осезаемо си дърпа вдясно.
#288 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 06 май 2017 - 17:03
Абе, хора, какво обсъждате бюджетите на хората?
Дали с 1000 лв/месец иска да тегли кредит или с 10000, според мен, не ви засяга...
Факт е, че ако ще правиш ремонт за по 1000 лева всеки, по-добре се вози с такси навсякъде и е факт, че това е толкова изтискано от някой коментар, че не знам...
Карам 209, което е с абсолютно същото окачване като на 203 и мога да ти кажа, че от септември (когато я купих) до сега съм дал 1200 лева за носачи и кажи речи всичко по предницата. Да чукам на дърво, за сега нищо не се е обадило (колата съм я карал вече 17000 км). Части за 203 по път и над път. Рейката със сигурност няма да я взимаш нова, а ще свалиш твоята и ще ти я рециклират за 600 лв, не знам какъв е проблема тук?
Според мен си вземи не фейсова, за да можеш да намериш читава за 6000-7000 лв и 1000 да имаш да я обслужиш, от там нататък.. Лесно
Та така, че не се вглеждай толкова в цените на всяко мнение тук. Реално, ако искаш да си я поддържаш само с нови части... Успех
Този пост е редактиран от vmvelev: 06 май 2017 - 17:03
#289
Публикувано 06 май 2017 - 17:30
Всичко зависи от самата кола.Ако е боклук ще даваш яко пари;ако е читава няма да извадиш и лев.W203 спорткупе е много по-здраво както и от седана така и от W209. Само и единствено от W203 спорткупето(CL203W се води) гредата зад бронята (буфера) е два пъти по-масивна ( това при бензиновите ).Което значи че е и по-сигурна.
Въпрос на късмет и финансии е да уцелиш хубава кола. Късмет ти пожелавам!
Аз имах такава кола и 9 години я карах.Взех я на 68 000км а я продадох на 203 000км (всичките си бяха реални).
За тези години смених 1бр,носач, амортисьори ( по мое желание ), 1бр.датчик на колянов вал,бензиновата помпа( месец преди да я продам,но пак си сложих BOSH ).
Няколко пъти след това съм говорил с купувача и : " не съм очаквал ,че ще е толкова здрава.Благодаря ти , че не ме измами...."
#290
Публикувано 06 май 2017 - 18:41
При W203 не виждам нищо страшно. Има ги по моргите така че. Търси си поне от 2003 да е колата. Тогава са оправени болежките с ръждата при всички мерцедеси.
#291
Публикувано 06 май 2017 - 19:36
Всичко зависи от самата кола.Ако е боклук ще даваш яко пари;ако е читава няма да извадиш и лев.W203 спорткупе е много по-здраво както и от седана така и от W209. Само и единствено от W203 спорткупето(CL203W се води) гредата зад бронята (буфера) е два пъти по-масивна ( това при бензиновите ).Което значи че е и по-сигурна.
Въпрос на късмет и финансии е да уцелиш хубава кола. Късмет ти пожелавам!
Аз имах такава кола и 9 години я карах.Взех я на 68 000км а я продадох на 203 000км (всичките си бяха реални).
За тези години смених 1бр,носач, амортисьори ( по мое желание ), 1бр.датчик на колянов вал,бензиновата помпа( месец преди да я продам,но пак си сложих BOSH ).
Няколко пъти след това съм говорил с купувача и : " не съм очаквал ,че ще е толкова здрава.Благодаря ти , че не ме измами...."
Бамааму. Аз моята CL203 я взех на 142 хил и я продадох към 240 хил. и съм сменил само окачването 2,5 пъти за 5 години. А уж карам спокойно.
Другите системи и ремонти няма да ги коментирам. Половин автотехникум завърших с нея.
#292
Публикувано 06 май 2017 - 20:06
Всичко е въпрос на късмет явно. Аз по моята за 3 години и 60000 километра смених само един долен носач.
Иначе непредвидените ремонти бяха турбо и компресор на климатика и блокирал лагер на алтернатора.
#293
Публикувано 09 май 2017 - 13:15
Благодаря за мненията, колеги
#294
Публикувано 08 юни 2017 - 11:02
Здравейте колеги,
Към момента съм собственик на S202 C 200 kompressor 192к.с. и искам да купя нещо малко по-мощно от настоящият автомобил.Спрял съм се на бензинов S203 фейслифт и се колебая между екземплярите,които съм посочил по-долу.Ще бъда благодарен на всеки,който сподели мнение,защото знаете човек в мерака си за нова кола е склонен да пропусне доста неща и после започваме с '' колеги помагайте ''.Ще се радавам и да споделите нещо повече ако сте притежавали следните екземпляри : W203 - C 230,C 280, C 320, C350.Относно дизелите имам голямо колебание,макар че много ме изкушава 320 CDI.Другата дилема,която ме мъчи е дали да бъде ръчка или автомат.
Благодаря предварително на всички отзовали се !
Поздрави и много безаварийни километри !
http://www.mobile.bg...77&slink=3l1evo
http://www.mobile.bg...98&slink=3l1evo
https://suchen.mobil...e/details.html?
id=245145173&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=27&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&maxPrice=7000&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&pageNumber=1&scopeId=C
https://suchen.mobil...ber=2&scopeId=C
#295
Публикувано 08 юни 2017 - 11:44
Ей страшни са тези джамбази...не могат ли по-кротко с фотошопа да оправят седалките и волана...
#296
Публикувано 08 юни 2017 - 12:03
Ей страшни са тези джамбази...не могат ли по-кротко с фотошопа да оправят седалките и волана...
Коя от всички визираш колега или всичките ... ?
#297
Публикувано 08 юни 2017 - 12:12
Втората. А първия швейцарски "unikat" също бих го пропуснал.
Последната от немско на снимки изглежда нормална.
#298
Публикувано 08 юни 2017 - 12:20
Черното комби много ми хвана окото, поне по снимките е много добро, струва си да се погледне!
Сребристият седан е 4х4, което е супер, ама още по снимките се виждат кусури...
Гледай ги наживо и който ти допадне вземай - все е на късмет, няма хващане!
#299
Публикувано 08 юни 2017 - 12:24
Аз пък бих погледнал "швейцарката".
Много пазена изглежда, поне на снимки. Може да се поспори за километрите с тая хвърчаща хартийка на снимката, но определено е интересна кола.
#300
Публикувано 08 юни 2017 - 13:12
Аз съм за немската,ама не е по-мощна от твоята...
Може би първата "швейцарка"също.
Може би първата "швейцарка"също.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни