Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Централното замина


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 24 December 2008 - 23:09

След като преди седмица задния капак на комбито се опита да ме закове на място реших че повече няма да търпя тази история и отидох и си купих нови газови амортесьорчета. Смених ги преди два дни по описания начин (пипкаво е и има нужда от помощник, но е по силите на технически средно грамотен човек) и ето че веднага почнаха изненадите. Да не си кривя душата верно е че облекчението от това да не се пазиш всеки път от падащ тежък капак е голямо. Първия локализиран проблем обаче беше че се загубиха токовете до механизма, който дозатваря вратата на багажника. Преглътнах го някак си защото предположих че при смяната на газовите амортесьорчета съм откачил някой кабел и се надявам че ще успея да отстраня този досаден ефект. Днес обаче констатирах че автомобила е загубил способноста си да се заключва автоматично. Алармата си работи, активира се и се дезактивира по команда, обаче машинките във вратите не мръдват. Прочетох няколко поста с подобни тревоги и там е описан евентуален проблем с бушон. Това ще е първото нещо, което ще проверя утре. Има ли вариант нещо да е замръзнало покрай настъпилите студове. Карал съм този автомобил и на доста по-студено и проблема нема. Чудих се дали не е нещо свързано с вакуумната система, обаче там всичко май е наред. Реглажа на фаровете работи перфектно. От друга страна съм сигурен че и двете предни врати работеха перфектно когато ми се налагаше да ползвам ключ. И отключваха и заключваха. Нямаше ситуации от типа: дясната отваря, пък лявата само затваря или нещо подобно. Споделете ако имате идея как бих могъл да се преборя с горепосоченото затруднение.
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:12

123,124,210.................?

И профилчето,а докато го оправиш аз ще ти намеря една схема ако мога.
  • 0
.

#3 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 24 December 2008 - 23:14

След като преди седмица задния капак на комбито се опита да ме закове на място реших че повече няма да търпя тази история и отидох и си купих нови газови амортесьорчета. Смених ги преди два дни по описания начин (пипкаво е и има нужда от помощник, но е по силите на технически средно грамотен човек) и ето че веднага почнаха изненадите. Да не си кривя душата верно е че облекчението от това да не се пазиш всеки път от падащ тежък капак е голямо. Първия локализиран проблем обаче беше че се загубиха токовете до механизма, който дозатваря вратата на багажника. Преглътнах го някак си защото предположих че при смяната на газовите амортесьорчета съм откачил някой кабел и се надявам че ще успея да отстраня този досаден ефект. Днес обаче констатирах че автомобила е загубил способноста си да се заключва автоматично. Алармата си работи, активира се и се дезактивира по команда, обаче машинките във вратите не мръдват. Прочетох няколко поста с подобни тревоги и там е описан евентуален проблем с бушон. Това ще е първото нещо, което ще проверя утре. Има ли вариант нещо да е замръзнало покрай настъпилите студове. Карал съм този автомобил и на доста по-студено и проблема нема. Чудих се дали не е нещо свързано с вакуумната система, обаче там всичко май е наред. Реглажа на фаровете работи перфектно. От друга страна съм сигурен че и двете предни врати работеха перфектно когато ми се налагаше да ползвам ключ. И отключваха и заключваха. Нямаше ситуации от типа: дясната отваря, пък лявата само затваря или нещо подобно. Споделете ако имате идея как бих могъл да се преборя с горепосоченото затруднение.

провери си машинката за централното мисля че се намира под задната седалка сваляш седалката и има едно като кутия това е помпата за вакума виж да не се е измъкнал някой маркуч или дали изобщо работи вратите на мередесите се затварят с вакум та провери за извадени маркучи от машинката
  • 0

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:16

http://www.gdtm.net/...r/RearSpacT.htm

Да си ровил около ключалката на задната врата?

http://www.gdtm.net/5RDoor/5door.htm

http://www.gdtm.net/Interior/5RDWS.htm

И не си рови под седалката ако преди това не си ровил.Проверявай това което е пипано преди проблема,да не си врьтнеш нови проблеми и да няма оправия после
  • 0
.

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 December 2008 - 23:19

вакуума на фаровете, няма общо с вакуума на вратите.

прегледай пак маркучите. имаш кабелени снопове които минават покрай двата амортисьора
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:26

4 отговора,в темата си,а още не се знае каква е колата.

Клапите на парното пробвал ли си дали бачкат?
  • 0
.

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 December 2008 - 23:30

124 ТЕ итал
  • 0

#8 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 24 December 2008 - 23:31

Sorry , заплеснах се в писанието. 124 комби '91. Аз за вакуума се сетих първо. Едни майстори ме бяха светнали преди години като ми сменяха единя фар че ако забравиш да закачиш маркуча за вакуума към фара и централно се преебва. За това тествах фаровете и те се движат перфектно. Около ключалката не съм ровил изобщо, обаче в процеса на смяната на амортесьорчетата подпирах от време на време с крак вратата.Тя си е тапицирана и не вярвам това да е предизвикало нещо. Другото е че като разглобих задната част от тапицерията на тавана под пластмасовата кора, която крие механизма за захващане на вратата и амортесьорчетата видях от ляво доста кабели които бяха вързани към един куплунг ( не съм сигурен че използвам точната терминология). Допускам че е възможно при монтажа на новия елемент да съм откачил нещо без да ми е направило впечатление, или да има кофти връзка. Това ще е второто място където ще фокусирам усилията си утре.
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:34

124 ТЕ итал



Бе аз линковете му ги набих вече ма ти от кьде разбра каква е колата?

Само е избил вакума на задната,помпата е бачкала на празни обороти и се е изключила.Сега го чака изнамиране на теча и отстраняването му,после бушона за помпата да рисетне / снулира за французите у форума / и ше яде Асан баница.

Ма ти от де разбра каква е колата ми кажи?И тая помпа спираше на цяло нали,не изолира само едната магистрала като на 140 вратите?Да не обьркаме човека де
  • 0
.

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:38

Публикувано изображение

http://www.gdtm.net/Interior/5RDWS.htm

Виж тая снимка,последната на линка и прочети какво пише под нея.Те там е ключа за палатката.После рови за схема бушони и вади тоя за помпата ма гледай да си отстранил теча преди това.
  • 0
.

#11 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 24 December 2008 - 23:39

Benz, мерси за линковете, аз съм се борил и преди с тая врата. Сменях маркуча на водата за от зад и ми е ясна като структура, ама сега се получи некво наслагване на ефекти с отрицателна стойност.
  • 0

#12 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 24 December 2008 - 23:45

Едно нещо обаче ме обърква в това дето е показано. Това е дясната страна на вратата. От там минава маркуча за водата на задното стъкло до колкото си спомням. Има ли и някакъв вакуумен маркуч, щото "Само е избил вакума на задната,помпата е бачкала на празни обороти и се е изключила.Сега го чака изнамиране на теча и отстраняването му,после бушона за помпата да рисетне" малко ме обърка. Под "задната" какво разбираш?
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 24 December 2008 - 23:49

подключаем в салоне вакуумную магистраль , обрезаем по месту шланг подачи

Аз за тва ти казвам "чети под снимката",там си пише,че вакумната магистрала е там.Ако това е откачено и ти пуска вакума при затваряне на вратата и опита да се заключи се включва помпата.Помпата работи едно определено време и като не успее да насмогне на теча се самоизключва за да не изгори или поне моите така правят.

Намери кой е бушона за помпата.Вади го за 30 секунди и после един да заключва,друг да слуша за сьскане около пантите на задната врата.Рискуваш помпата обаче

Те тва мога да те посьветвам,логиката това сочи,подобни модели така правят...............ма честно такова не сьм ровил.Виж ако е помпа за заключването на 140 или за централното,за клапите на парното,за антенките на задния ход,за врати и багажник..................малииии и снимки имах ма за комби само идеи мога да ти дам
  • 0
.

#14 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:

Posted 25 December 2008 - 00:01

ОК, ще докладвам лично за резултата. Дано утре да е над 0 градуса. Благодарско още веднъж за съветите.
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 25 December 2008 - 00:06

Кьсмет с проекта,май Вени беше ровил такава,но може и да се льжа.
  • 0
.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users