w124 или w202- коя е по-добра?
Започната от CL65, 21 дек 2008 - 18:47:44
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 декември 2008 - 21:53
http://www.mbclub.bg...showtopic=12141
На ти тема,гледай.И ми кажи,че искаш снимки на 124 и ти пращам от сьщото място.другия 140 е за боя,тая седмица го взимам и ти правя тандем снимки,3 броя за героя.
И дали се облизвам за 500 модел 124...............ОБЛИЗВАМ СЕ
На ти тема,гледай.И ми кажи,че искаш снимки на 124 и ти пращам от сьщото място.другия 140 е за боя,тая седмица го взимам и ти правя тандем снимки,3 броя за героя.
И дали се облизвам за 500 модел 124...............ОБЛИЗВАМ СЕ
.
#17
Публикувано 21 декември 2008 - 22:41
много е хубава тази S-ka.Аз си падам по големите коли и (джипове)естествено,но не бих отказал и една Е500.До колкото разбрах ти живееш в Калифорния(USA).Вероятно там не е проблем да си купиш и подържаш такава S-класа.
#18
Публикувано 21 декември 2008 - 22:48
Ми не е,смяна на горивен филтьр за такава кола е 500 кинта при дильра.Смяна накладки 1000,смяна фар 2..............никви нерви нямаш.
Не е проблем да я купиш,проблема идва след това.Не ми е проблем да взема Е500,проблема е,че това според мен заслужава много повече от колкото мога аз да и предложа.
И аз си говоря с колите,имат си име и не сьм много луд.500 за да взема ми трябва много повече от багажник с инструменти.
Мисли му ти,това важи за всички коли.Не е проблем като я платиш,а като я закараш пред вас.После става интересното.ВЕРВАЙ МИ
Не е проблем да я купиш,проблема идва след това.Не ми е проблем да взема Е500,проблема е,че това според мен заслужава много повече от колкото мога аз да и предложа.
И аз си говоря с колите,имат си име и не сьм много луд.500 за да взема ми трябва много повече от багажник с инструменти.
Мисли му ти,това важи за всички коли.Не е проблем като я платиш,а като я закараш пред вас.После става интересното.ВЕРВАЙ МИ
.
#19
Публикувано 03 януари 2009 - 03:07
При положение, че и двете са с една и съща ходова част та даже и двигателя мисля ако не се лъжа бих ти препоръчал 124-ка според мен вътрешно тя е по добре особено ако както казва Босс-а е с екстри. Няма значение дали е 94 или 95 моята е 92-ра и е фулл екстри и нямам оплакване от както съм я взел да чукна на дърво. Прецени си сам, но ако търсиш гледай мотора да е винтилиран, защото харчат малко по-малко. Примерно 200Е с нормален двигател дава градски разход 12-13л, а същия джигател само, че 16v дава разход 10-11л.
Сега се сещам, че на тия цетки май им крадяха отпреде компютъра през предния ляв мигач така, че ще гризнеш греда с 1000лв от воле....... при 124 този проблем го нямаш.
Сега се сещам, че на тия цетки май им крадяха отпреде компютъра през предния ляв мигач така, че ще гризнеш греда с 1000лв от воле....... при 124 този проблем го нямаш.
#20
Публикувано 03 януари 2009 - 11:26
На 124 също им дигат комутаторите - не бой се...
Сега се сещам, че на тия цетки май им крадяха отпреде компютъра през предния ляв мигач така, че ще гризнеш греда с 1000лв от воле....... при 124 този проблем го нямаш.
До колкото разбрах дилемата е между 124 купе и Ц компресор!
Аз залагам на Ц-ката, не защото имам такава,
просто е по-нова като година. Купето е по-красиво ако се направи, но и тунинга на Ц-ката не е никак лош.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#21
Публикувано 03 януари 2009 - 18:08
Аз залагам на Ц-ката, не защото имам такава,
просто е по-нова като година. Купето е по-красиво ако се направи, но и тунинга на Ц-ката не е никак лош.
ООООФФФФФ от темата макар,че пак сме тук.
От това каква тема може да се спретне...................не си е работа.Ц пасти да яде,малко коли имат истинската стойка на 124 и Цедката може да прилича на него,но няма как да се сравнява с класиката на 124.
Пусни тема ако не ми вярваш и да видим коя е по красива.Крадем снимки от нета и пердашим в темата,след 3-4 дни и пускаме анкета кьм темата и да видим кой стой по-добре на пьтя - 124 или Цедка.
.
#22
Публикувано 03 януари 2009 - 18:30
Босе,ООООФФФФФ от темата ....
мойте уважения, ма кат си дал веднъж мнение , оти после пак и пак?
Хубаво - имаш предпочитания - нека всеки си каже мнението без да го обсъждаме допълнително, а?
Разни хора , разни идеали ....
У форума преобладават собственици на 124, но не защото е най-добрия бенц,
и все пак нека всеки си каже мнението - стига сме спамили, че човека си има питане и требе да си вади изводи за колите а не за Нас
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#23
Публикувано 03 януари 2009 - 18:40
Отговор на твоето писание,просто отговор.И ДА,124 не е най-добрия Бенц,нещо друго е ма не се сещам кое точно.
Как да е,другия пьт май ще си я карам на лични с пича както и почна всичко.
Жив и здрав
Как да е,другия пьт май ще си я карам на лични с пича както и почна всичко.
Жив и здрав
.
#24
Публикувано 03 януари 2009 - 21:00
здрасти BOSS-e ,пак сам аз.Аз си вземах Е200 бензин (W210).просто го намерих на тънка цена,пък е и по нов модел от W124.Да ти кажа доволен съм, много ме радва този Benz.Да те питам,имам един проблем колата не може да качи повече от 50 градуса на празен ход.Според мен термостата нещо не е наред,може би трябва да отида на диагностик да я види.Вуйчо ми има Ц-класа и при него го няма тоя проблем.като я запали работи 3 мин. и си вдига 80 градуса без проблем.Ще ми кажеш ли какъв може да е проблема.Благодаря предварително.
#26
Публикувано 03 януари 2009 - 23:10
здрасти BOSS-e ,пак сам аз.Аз си вземах Е200 бензин (W210).просто го намерих на тънка цена,пък е и по нов модел от W124.Да ти кажа доволен съм, много ме радва този Benz.Да те питам,имам един проблем колата не може да качи повече от 50 градуса на празен ход.Според мен термостата нещо не е наред,може би трябва да отида на диагностик да я види.Вуйчо ми има Ц-класа и при него го няма тоя проблем.като я запали работи 3 мин. и си вдига 80 градуса без проблем.Ще ми кажеш ли какъв може да е проблема.Благодаря предварително.
С КЕФ да си я караш и на КЬСМЕТ да ти е.
Минало бешало,пред пьрва кола от модела или последна от предния аз избирам второто,но па знае ли човек какво вади като брькне в торбата с п.....е какьв х.й ше набара.
Колата трябва да ти е Италиянка,те така правят,че имат термостати на по 76 градуса / по спомени / и зимата бая зор им идва да стоплят.
Смени го тоя термостат,Ивайджет е магазина от четеното из Форума,координати му има в Полезна Информация.От друго няма какво да е,след смяната ще се стоплиш,а и това е ЗАДЬЛЖИТЕЛНО ЗА МЕН след купуване на кола втора рька.
Ти си,имаш да ги черпиш пичовете от Форума или...................КАТО се строши няма да ти ударят едно рамо.
.
#27
Публикувано 07 януари 2009 - 17:13
същия проблем от 3 дни .термостат със смяна 135 лева във балкан стар .вече заковава на 85 градусаздрасти BOSS-e ,пак сам аз.Аз си вземах Е200 бензин (W210).просто го намерих на тънка цена,пък е и по нов модел от W124.Да ти кажа доволен съм, много ме радва този Benz.Да те питам,имам един проблем колата не може да качи повече от 50 градуса на празен ход.Според мен термостата нещо не е наред,може би трябва да отида на диагностик да я види.Вуйчо ми има Ц-класа и при него го няма тоя проблем.като я запали работи 3 мин. и си вдига 80 градуса без проблем.Ще ми кажеш ли какъв може да е проблема.Благодаря предварително.
#28
Публикувано 07 януари 2009 - 19:12
Здравей колега аз също давам едно мнение за 124-ката аз лично карам такава 93г. с климатроник и всичко без кожа и автомат с 111 мотор което ще рече 2000см 16v 136к.с. и трябеа да ти кажа че ако искаш да се отвозиш за без пари и същевременно да се движиш достатъчно пъргаво това е модела на мотора. Аз лично съм мъ вдигал 230км/ч с 4 човека вътре и се чустваш комфортно и с висока скорост ускорява достатъчно добре и има много екстри за тези пари (8000-9000лв) поздрави!
NO PAIN - NO GAIN!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни