Смяна радиатора на парнотоW 123
Започната от nonev, 19 дек 2008 - 22:36:28
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 декември 2008 - 22:36
Верно е че кола се разваля от стоене а не от каране. Налага се да сменям радиаторчето на парното. Днес свалих барчето и копчалъците по него и се откри предната част на парното. За да се стигне до радиатора за да може да се развият болтовете прикрепящи питата и след това питата да се измъкне напред и навън е необходимо да се отдели предната част на кутията. Та въпроса ми към знаещите е- може ли това упражнение да се извърши без да се разкача и повдига цялото арматурно табло?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#2
Публикувано 19 декември 2008 - 22:56
не,
отделно трябва да свалиш и кутията, ако го направиш на место--си факир
то не ти е останало много---махни километража, а под тонколонките ще видиш скритите болтове
отделно трябва да свалиш и кутията, ако го направиш на место--си факир
то не ти е останало много---махни километража, а под тонколонките ще видиш скритите болтове
#3
Публикувано 20 декември 2008 - 01:03
Значи ли това, че цялата кутия трябва да се вади отвън-в едно със тръбите и разкачване на жила,букси и тем подобни? Нали има делене на кутията преди питата. Закрепването е със мет. скоби? За болтчетата под тонколоните-знам ги. Благодаря. Утре ще огледам отново полесражението.не,
отделно трябва да свалиш и кутията, ако го направиш на место--си факир
то не ти е останало много---махни километража, а под тонколонките ще видиш скритите болтове
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#4
Публикувано 20 декември 2008 - 01:09
Значи ли това, че цялата кутия трябва да се вади отвън-в едно със тръбите и разкачване на жила,букси и тем подобни? Нали има делене на кутията преди питата. Закрепването е със мет. скоби? За болтчетата под тонколоните-знам ги. Благодаря. Утре ще огледам отново полесражението.
не е толкова разглобяването.
кутията я вадиш със се жилата. имаш да откачиш 2 маркуча от към мотора, които са за антифриза.
ел. инсталацията не пречи.
BENZBOSS беше пускал някъде линк, как се вади и разглобва кутията със снимки.
да има метални скоби, но има и такива които са завряни...
#5
Публикувано 27 декември 2008 - 22:50
Бояне,безусловно си прав. След твоето твърдение се огледах и свалих цялата кутия.(Заради спорта може да се цепи на място, ма трябва да си мазохист или да нямаш друга работа.) Протичането се оказа от уплътнението м/у средната тръба и питата. Колата е стояла от 2001 до 2008 суха. Затова смених и водния радиатор. Мисля да монтирам радиаторче със тръбите к-т втора употреба без да му сменям уплътнителите след измиване отвън и отвътре. Надух го във вода и държи. Знам колата от която го свалих. Предполагам,че това е по-добрият вариант отколкото да слагам "О" пръстени на този,който свалих и да не съм сигурен до колко ще държи. Варианта с нов отпада. Не ми се дават 485 лв. за Нисенс- датски. За оригинален даже и не съм питал. Какво е мнението ти- да действам ли така?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#6
Публикувано 27 декември 2008 - 23:28
NIssens - датска фирма в град Horsens.
#7
Публикувано 27 декември 2008 - 23:53
Е няма какNIssens - датска фирма в град Horsens.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#8
Публикувано 30 декември 2008 - 15:16
Бояне,безусловно си прав. След твоето твърдение се огледах и свалих цялата кутия.(Заради спорта може да се цепи на място, ма трябва да си мазохист или да нямаш друга работа.) Протичането се оказа от уплътнението м/у средната тръба и питата. Колата е стояла от 2001 до 2008 суха. Затова смених и водния радиатор. Мисля да монтирам радиаторче със тръбите к-т втора употреба без да му сменям уплътнителите след измиване отвън и отвътре. Надух го във вода и държи. Знам колата от която го свалих. Предполагам,че това е по-добрият вариант отколкото да слагам "О" пръстени на този,който свалих и да не съм сигурен до колко ще държи. Варианта с нов отпада. Не ми се дават 485 лв. за Нисенс- датски. За оригинален даже и не съм питал. Какво е мнението ти- да действам ли така?
е мнението ми е нов---но цифрата е дебела.
слагай 2ра употреба, но го надуй до 1,2 бара за тест (толкова е максимумът на системата в колата
и знай че някога може и да ти се наложи пак да сваляш табло, психически поносимо ли ти е??
мога да разпитам на мен на каква цена ще ми дадат нов, но следващата доставка може да стане най-рано края на януари. цената сигурно ще е с поне 100лв надолу
#9
Публикувано 31 декември 2008 - 00:04
Нов няма да е. И на стария питата не е изтървала,но не ми се рискува със уплътнението на тръбата.Преди да събера кутията пробвах и двата във вода с помпата( но без манометър). Мисля че налягането е било достатъчно. Не че ще се успокоявам, но ти на колко 123 и 126 си сменял радиатора за парно- сигурно не са толкова много? Верно, на завряно място е и не е удоволствие. Ще го монтирам тези дни защото гаража ми е неотоплен и каквото покаже.е мнението ми е нов---но цифрата е дебела.
слагай 2ра употреба, но го надуй до 1,2 бара за тест (толкова е максимумът на системата в колата
и знай че някога може и да ти се наложи пак да сваляш табло, психически поносимо ли ти е??
мога да разпитам на мен на каква цена ще ми дадат нов, но следващата доставка може да стане най-рано края на януари. цената сигурно ще е с поне 100лв надолу
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#10
Публикувано 03 януари 2009 - 20:47
Абе чат пат се случва да протече.. нов радиатор държи около 20г
В кв. Банишора има един дядо дето тва прави по цял ден--надува всякакви радиатори и може да ти даде прогноза колко време ще държи новия ти. за 2лв
ако ти се разхожда да ти обясня как да го намериш?
В кв. Банишора има един дядо дето тва прави по цял ден--надува всякакви радиатори и може да ти даде прогноза колко време ще държи новия ти. за 2лв
ако ти се разхожда да ти обясня как да го намериш?
#11
Публикувано 08 февруари 2009 - 21:06
Абе чат пат се случва да протече.. нов радиатор държи около 20г
В кв. Банишора има един дядо дето тва прави по цял ден--надува всякакви радиатори и може да ти даде прогноза колко време ще държи новия ти. за 2лв
ако ти се разхожда да ти обясня как да го намериш?
Дай някакво обяснение,защото на друг може да му се наложи да пробва.Аз събрах всичко и пробвах-доволен съм от резултата. Докога? Времето ще покаже. Забавих се защото правих и други неща покрай вдигнатото табло- разглобих и смазах контактния ключ;смених ключа за включване на фаровете,защото стария се разглоби при вдигането на таблото, оправих потенциометъра в арматурното табло. Дребни и полезни неща. От цялото упражнение не съм доволен само че от мърдането и напъването на таблото се появиха пукнатини.Съвет-много внимателно боравене при вдигане и преместване на таблото.Желателно е да има помощник. Успех и благодарност на Lorinser.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни