Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с АБС-а на ML 270 CdiЛампите BAS ESP/ETS/ABS светат на таблото.


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 cyberjedi

cyberjedi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz ML 2.7 CDi, 2002

Публикувано 19 декември 2008 - 17:37

Привет на всички,

притежател съм на ML 270 CDi 2002, и имам следния проблем със спирачките - лампите на таблото за BAS ESP/ETS/ABS светват минута след като потегля и в резултат ABS-a не работи, както и тракшън контрола. В началото светваха рядко, но напоследък светват всеки път.Порових се в интернет и видях че проблема не е от вчера и всъщност е често срещан. Тъй като ASR модула, който на практика е компютъра, който се грижи за тези функции се намира под казанчето на водата за чистачките, се получавали течове в резултат на които се получавало клеясване на клеми, студени спойки и т.н. в този компютър. Явно ми трябва грамотен електричар който да се намеси и да отвори въпросния модул и да видиме какво се случва. От предполаганите решения досега съм сменил спирачната машинка, но резултат няма. Остава и някакво реле на ABS-a,което също дефектирало и довеждало до това положение. Финално остава и процедурата с отварянето на ASR модула. Грешките, които генерира колата свързани с тоя проблем са:

ESP - C1401 high - pressure/return - 016 pump A7/3m1
BAS - C1025 CAN signals ABS not available

Молбата ми е ако някой се е сблъскал с този проблем и намерил решение да сподели. Всякаква полезна информация е добре дошла.
Мерси предварително!
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 19 декември 2008 - 18:21

Причина за този проблем е прекъснат кабел за ABS, огледай хубаво колата отдолу.
Прекъсната спирала на волана, върви комплект с пръта - 1100лв.
Прекъснати кабели на модула на ESP-то, намират се зад предния ляв подкалник - често снопа минава под ръба на подкалника и от вибрации и с годините се прокъсва обшивката и се прекъсват кабели от снопа.

PS: С две думи закарай е в сервиз, сам много трудно ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#3 cyberjedi

cyberjedi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz ML 2.7 CDi, 2002

Публикувано 19 декември 2008 - 18:46

Причина за този проблем е прекъснат кабел за ABS, огледай хубаво колата отдолу.
Прекъсната спирала на волана, върви комплект с пръта - 1100лв.
Прекъснати кабели на модула на ESP-то, намират се зад предния ляв подкалник - често снопа минава под ръба на подкалника и от вибрации и с годините се прокъсва обшивката и се прекъсват кабели от снопа.

PS: С две думи закарай е в сервиз, сам много трудно ;)

Grosmaster,

мерси за бързия отговор. Само да попитам в случай, че е проблема е този който казваш не би ли трябвало лампите на таблото за ABS-a/ETS/BAS да светят постоянно? Питам, защото при мен светват, както написах по-рано около минута след като потегля. При палене си се изключват коректно.
  • 0

#4 Winstrol

Winstrol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 декември 2008 - 21:57

Колега и при мен го имаше същия проблем. Смениха ми накладките с нови кабелчета и всичко изгасна.
  • 0

#5 cyberjedi

cyberjedi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz ML 2.7 CDi, 2002

Публикувано 06 януари 2009 - 11:10

Колеги,
първо за много години/безаварийни километри. Сега на въпроса - проблема е разрешен след смяна на ABS релето. Всичко вече е ок, модераторите може да заключат темата.
  • 0

#6 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 06 януари 2009 - 11:13

Колеги,
първо за много години/безаварийни километри. Сега на въпроса - проблема е разрешен след смяна на ABS релето. Всичко вече е ок, модераторите може да заключат темата.

Драсни някой ред,
за това, къде, как и колко излезе ремонта - темата си остава, няма смисъл да се заключва :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#7 cyberjedi

cyberjedi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benz ML 2.7 CDi, 2002

Публикувано 06 януари 2009 - 22:56

Привет отново,

бих предоставил детайлите още в предния пост, само не бях сигурен дали това решение вече не е познато на хората във форума и не исках да спамя излишно.
Колата беше ремонтирана в Балчик - тъй като бях там за празниците от местен майстор. Общо взето аз му предоставих информацията от сайта по долу:
Линк към дискусия по темата
Линка сочи към форума на mbworld и изисква регистрация, но повярвайте ми заслужава си. Там всичко е описано доста подробно.
Само да добава,че и в моя случай беше k25 релето, което отговаря за АБС помпата.Надявам се да успея да спеста нерви и най-вече много пари, които няколко псевдо големи майстори в София ме убеждаваха, че няма как и трябва да дам. Всички бяха единодушни че съм за смяна на ASR модула, чиято цена както се досещате спира дъха.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни