
Проблем с АБС-а на ML 270 CdiЛампите BAS ESP/ETS/ABS светат на таблото.
Започната от cyberjedi, 19 дек 2008 - 17:37:28
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 декември 2008 - 17:37
Привет на всички,
притежател съм на ML 270 CDi 2002, и имам следния проблем със спирачките - лампите на таблото за BAS ESP/ETS/ABS светват минута след като потегля и в резултат ABS-a не работи, както и тракшън контрола. В началото светваха рядко, но напоследък светват всеки път.Порових се в интернет и видях че проблема не е от вчера и всъщност е често срещан. Тъй като ASR модула, който на практика е компютъра, който се грижи за тези функции се намира под казанчето на водата за чистачките, се получавали течове в резултат на които се получавало клеясване на клеми, студени спойки и т.н. в този компютър. Явно ми трябва грамотен електричар който да се намеси и да отвори въпросния модул и да видиме какво се случва. От предполаганите решения досега съм сменил спирачната машинка, но резултат няма. Остава и някакво реле на ABS-a,което също дефектирало и довеждало до това положение. Финално остава и процедурата с отварянето на ASR модула. Грешките, които генерира колата свързани с тоя проблем са:
ESP - C1401 high - pressure/return - 016 pump A7/3m1
BAS - C1025 CAN signals ABS not available
Молбата ми е ако някой се е сблъскал с този проблем и намерил решение да сподели. Всякаква полезна информация е добре дошла.
Мерси предварително!
притежател съм на ML 270 CDi 2002, и имам следния проблем със спирачките - лампите на таблото за BAS ESP/ETS/ABS светват минута след като потегля и в резултат ABS-a не работи, както и тракшън контрола. В началото светваха рядко, но напоследък светват всеки път.Порових се в интернет и видях че проблема не е от вчера и всъщност е често срещан. Тъй като ASR модула, който на практика е компютъра, който се грижи за тези функции се намира под казанчето на водата за чистачките, се получавали течове в резултат на които се получавало клеясване на клеми, студени спойки и т.н. в този компютър. Явно ми трябва грамотен електричар който да се намеси и да отвори въпросния модул и да видиме какво се случва. От предполаганите решения досега съм сменил спирачната машинка, но резултат няма. Остава и някакво реле на ABS-a,което също дефектирало и довеждало до това положение. Финално остава и процедурата с отварянето на ASR модула. Грешките, които генерира колата свързани с тоя проблем са:
ESP - C1401 high - pressure/return - 016 pump A7/3m1
BAS - C1025 CAN signals ABS not available
Молбата ми е ако някой се е сблъскал с този проблем и намерил решение да сподели. Всякаква полезна информация е добре дошла.
Мерси предварително!
#2
Публикувано 19 декември 2008 - 18:21
Причина за този проблем е прекъснат кабел за ABS, огледай хубаво колата отдолу.
Прекъсната спирала на волана, върви комплект с пръта - 1100лв.
Прекъснати кабели на модула на ESP-то, намират се зад предния ляв подкалник - често снопа минава под ръба на подкалника и от вибрации и с годините се прокъсва обшивката и се прекъсват кабели от снопа.
PS: С две думи закарай е в сервиз, сам много трудно
Прекъсната спирала на волана, върви комплект с пръта - 1100лв.
Прекъснати кабели на модула на ESP-то, намират се зад предния ляв подкалник - често снопа минава под ръба на подкалника и от вибрации и с годините се прокъсва обшивката и се прекъсват кабели от снопа.
PS: С две думи закарай е в сервиз, сам много трудно

#3
Публикувано 19 декември 2008 - 18:46
Grosmaster,Причина за този проблем е прекъснат кабел за ABS, огледай хубаво колата отдолу.
Прекъсната спирала на волана, върви комплект с пръта - 1100лв.
Прекъснати кабели на модула на ESP-то, намират се зад предния ляв подкалник - често снопа минава под ръба на подкалника и от вибрации и с годините се прокъсва обшивката и се прекъсват кабели от снопа.
PS: С две думи закарай е в сервиз, сам много трудно
мерси за бързия отговор. Само да попитам в случай, че е проблема е този който казваш не би ли трябвало лампите на таблото за ABS-a/ETS/BAS да светят постоянно? Питам, защото при мен светват, както написах по-рано около минута след като потегля. При палене си се изключват коректно.
#4
Публикувано 22 декември 2008 - 21:57
Колега и при мен го имаше същия проблем. Смениха ми накладките с нови кабелчета и всичко изгасна.
#5
Публикувано 06 януари 2009 - 11:10
Колеги,
първо за много години/безаварийни километри. Сега на въпроса - проблема е разрешен след смяна на ABS релето. Всичко вече е ок, модераторите може да заключат темата.
първо за много години/безаварийни километри. Сега на въпроса - проблема е разрешен след смяна на ABS релето. Всичко вече е ок, модераторите може да заключат темата.
#6
Публикувано 06 януари 2009 - 11:13
Драсни някой ред,Колеги,
първо за много години/безаварийни километри. Сега на въпроса - проблема е разрешен след смяна на ABS релето. Всичко вече е ок, модераторите може да заключат темата.
за това, къде, как и колко излезе ремонта - темата си остава, няма смисъл да се заключва
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#7
Публикувано 06 януари 2009 - 22:56
Привет отново,
бих предоставил детайлите още в предния пост, само не бях сигурен дали това решение вече не е познато на хората във форума и не исках да спамя излишно.
Колата беше ремонтирана в Балчик - тъй като бях там за празниците от местен майстор. Общо взето аз му предоставих информацията от сайта по долу:
Линк към дискусия по темата
Линка сочи към форума на mbworld и изисква регистрация, но повярвайте ми заслужава си. Там всичко е описано доста подробно.
Само да добава,че и в моя случай беше k25 релето, което отговаря за АБС помпата.Надявам се да успея да спеста нерви и най-вече много пари, които няколко псевдо големи майстори в София ме убеждаваха, че няма как и трябва да дам. Всички бяха единодушни че съм за смяна на ASR модула, чиято цена както се досещате спира дъха.
бих предоставил детайлите още в предния пост, само не бях сигурен дали това решение вече не е познато на хората във форума и не исках да спамя излишно.
Колата беше ремонтирана в Балчик - тъй като бях там за празниците от местен майстор. Общо взето аз му предоставих информацията от сайта по долу:
Линк към дискусия по темата
Линка сочи към форума на mbworld и изисква регистрация, но повярвайте ми заслужава си. Там всичко е описано доста подробно.
Само да добава,че и в моя случай беше k25 релето, което отговаря за АБС помпата.Надявам се да успея да спеста нерви и най-вече много пари, които няколко псевдо големи майстори в София ме убеждаваха, че няма как и трябва да дам. Всички бяха единодушни че съм за смяна на ASR модула, чиято цена както се досещате спира дъха.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни