Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

сервиз за W124търся съвет


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 fackir

fackir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 04 юли 2006 - 11:50

Здравейте! Утре ще купувам евентуално една 124/200ТЕ и ме интересува каде може да я закарам (София) да я погледнат технически преди да удара парата в масата. Някое сервизче кадето има грамотни майстори на мерцедес. Освен това приемам съвети и препоръки относно първоначалното обслужване.... какво да сменя и какво да не пипам? верига, масло на скорости/диференциал, спирачна течност, хидравлична на кормилото и т.н.

мерси предварително!
  • 0

#2 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 04 юли 2006 - 15:02

Приятел,

за добър сервиз в София имат думата столичани! ;) Аз не съм от София.

А за първоначалното обслужване провери/смени всички консумативи най-добре. Веригата ако е двойна не я закачай при положение, че не се е разхлабила, но това става при доста сериозен пробег обикновено! Ако е единична (моделите преди 09.1988 год.) е препоръчително при пробег 300 000, дори и по-рано да се смени. Казвам препоръчително, не и задължително!
Над 100 лв. е веригата (оригинална разбира се), но в предвид пробега който издържа може да се каже, че не е скъпа.
Смени маслото на двигател, скоростна, диференциал и хидравликата! Погледни свещите и останалата запалителна система, особено ако има газова уредба. Смени си спирачната течност също, а и антифриза провери. Не е желателно дори и през лятото охладителната система да има само вода, тъй като антифриза има и други функции за системата, които водата няма.

За масло (без да влизам в полемики и дискусии с колегите) бих ти препоръчал такова с вискозитет 10W-40 полусинтетика. Разбира се и с минерално и със синтетично можеш да караш. За маслата съм изчел информация равняваща се на малък роман (включително и от немски източници) и да ти кажа честно противоречията са много особено на тема синтетично масло. Така че спокойно карай с 10W-40, като единствената препоръка тук е да е качествено и да отговаря на спецификациите и стандартите. Лично моята кола (със 2.0 двигател) е била карана винаги с Мобил 10W-40. И до ден днешен си я карам с такова. Зима, лято перфектно се държи. Пробвал съм и с минерално 15W-40. Много важно е да го сменяш редовно, а при превес на градското каране, дори по-често от предвидените 10 000км.

Преди да смениш маслото нека ти направят една качествена промивка на двигателя. Понякога след една такава на яве излиза голата истина за състоянието на двигателя. А и вече има такива добавки на пазара, че и разбиращ може трудно да ги хване в маслото. В България не знам дали ги има, но в страните от които внасят тия коли със сигурност ги има! ;)
  • 0

#3 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 юли 2006 - 16:47

"Захарна Фабрика" ул.Кукуш 1 на гърба на бившия завод Ворошилов.тел:8129993
А колегата izoholz ти е казал всичко останало :welldone:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни