Здравейте! Утре ще купувам евентуално една 124/200ТЕ и ме интересува каде може да я закарам (София) да я погледнат технически преди да удара парата в масата. Някое сервизче кадето има грамотни майстори на мерцедес. Освен това приемам съвети и препоръки относно първоначалното обслужване.... какво да сменя и какво да не пипам? верига, масло на скорости/диференциал, спирачна течност, хидравлична на кормилото и т.н.
мерси предварително!
сервиз за W124търся съвет
Started by fackir, 04 Jul 2006 - 11:50:58
2 replies to this topic
#1
Posted 04 July 2006 - 11:50
#2
Posted 04 July 2006 - 15:02
Приятел,
за добър сервиз в София имат думата столичани! Аз не съм от София.
А за първоначалното обслужване провери/смени всички консумативи най-добре. Веригата ако е двойна не я закачай при положение, че не се е разхлабила, но това става при доста сериозен пробег обикновено! Ако е единична (моделите преди 09.1988 год.) е препоръчително при пробег 300 000, дори и по-рано да се смени. Казвам препоръчително, не и задължително!
Над 100 лв. е веригата (оригинална разбира се), но в предвид пробега който издържа може да се каже, че не е скъпа.
Смени маслото на двигател, скоростна, диференциал и хидравликата! Погледни свещите и останалата запалителна система, особено ако има газова уредба. Смени си спирачната течност също, а и антифриза провери. Не е желателно дори и през лятото охладителната система да има само вода, тъй като антифриза има и други функции за системата, които водата няма.
За масло (без да влизам в полемики и дискусии с колегите) бих ти препоръчал такова с вискозитет 10W-40 полусинтетика. Разбира се и с минерално и със синтетично можеш да караш. За маслата съм изчел информация равняваща се на малък роман (включително и от немски източници) и да ти кажа честно противоречията са много особено на тема синтетично масло. Така че спокойно карай с 10W-40, като единствената препоръка тук е да е качествено и да отговаря на спецификациите и стандартите. Лично моята кола (със 2.0 двигател) е била карана винаги с Мобил 10W-40. И до ден днешен си я карам с такова. Зима, лято перфектно се държи. Пробвал съм и с минерално 15W-40. Много важно е да го сменяш редовно, а при превес на градското каране, дори по-често от предвидените 10 000км.
Преди да смениш маслото нека ти направят една качествена промивка на двигателя. Понякога след една такава на яве излиза голата истина за състоянието на двигателя. А и вече има такива добавки на пазара, че и разбиращ може трудно да ги хване в маслото. В България не знам дали ги има, но в страните от които внасят тия коли със сигурност ги има!
за добър сервиз в София имат думата столичани! Аз не съм от София.
А за първоначалното обслужване провери/смени всички консумативи най-добре. Веригата ако е двойна не я закачай при положение, че не се е разхлабила, но това става при доста сериозен пробег обикновено! Ако е единична (моделите преди 09.1988 год.) е препоръчително при пробег 300 000, дори и по-рано да се смени. Казвам препоръчително, не и задължително!
Над 100 лв. е веригата (оригинална разбира се), но в предвид пробега който издържа може да се каже, че не е скъпа.
Смени маслото на двигател, скоростна, диференциал и хидравликата! Погледни свещите и останалата запалителна система, особено ако има газова уредба. Смени си спирачната течност също, а и антифриза провери. Не е желателно дори и през лятото охладителната система да има само вода, тъй като антифриза има и други функции за системата, които водата няма.
За масло (без да влизам в полемики и дискусии с колегите) бих ти препоръчал такова с вискозитет 10W-40 полусинтетика. Разбира се и с минерално и със синтетично можеш да караш. За маслата съм изчел информация равняваща се на малък роман (включително и от немски източници) и да ти кажа честно противоречията са много особено на тема синтетично масло. Така че спокойно карай с 10W-40, като единствената препоръка тук е да е качествено и да отговаря на спецификациите и стандартите. Лично моята кола (със 2.0 двигател) е била карана винаги с Мобил 10W-40. И до ден днешен си я карам с такова. Зима, лято перфектно се държи. Пробвал съм и с минерално 15W-40. Много важно е да го сменяш редовно, а при превес на градското каране, дори по-често от предвидените 10 000км.
Преди да смениш маслото нека ти направят една качествена промивка на двигателя. Понякога след една такава на яве излиза голата истина за състоянието на двигателя. А и вече има такива добавки на пазара, че и разбиращ може трудно да ги хване в маслото. В България не знам дали ги има, но в страните от които внасят тия коли със сигурност ги има!
#3
Posted 04 July 2006 - 16:47
"Захарна Фабрика" ул.Кукуш 1 на гърба на бившия завод Ворошилов.тел:8129993
А колегата izoholz ти е казал всичко останало :
А колегата izoholz ти е казал всичко останало :
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users