Пак аз....то май само аз си пиша тука де-ама карай....
Нали съм си прост(в случай ,че не знаете)-реших отново да си отремонтирам нещо самичък...въпреки ,че всеки път като опитам да правя каквото и да било по интериора на колата обикновенно го чупя...ама нали гледам тука теми-хората свалят табла.,,касетофони..сменяват крушки.....и си викам-що па да не мога и аз......ми да ама ей на-хич ме няма
случката е такава-голямата ми жабка-дето е под пасажерския еърбег-не ми се отключваше-трябва да я поотворя леко в ъгъла със сила и после с още по голяма сила сецам надолу и се отваряше...
и днеска си седя и си я гледам тая жабка и си мисля-абе убава си е-голяма-просторна,.свети-има место да си сложа кока колата..да си наредя монетки...абе дет се вика=готина си е-що да не поправя....гледах умно-гледах...видимо нищо не е счупено или да заяжда-натискам си заключалката(челюстите)-работят...мислих струвах....и викам я да понапъна малко с ледърмана-може самата ключалка да е леко изместена и затва да не отключва....дееба кво съм ял не знам ама как го подфанах с клещите..и се разпарчетоса.....
реве ми се ама кво да правя....
ако некои има снимки или знае как се сваля и сменява тая пущина...да казва(аз си знам кои ще е де ама много пиьене му се събра на морския та ш видим...)...
Благодаря...и да знам ,че съм прост.....ма такъв съм си ся...
жабка....ключалка-или с други думи-ремонт
Започната от SAMURAIJACK, 15 дек 2008 - 03:30:11
4 мнения по тази тема
#2
Публикувано 15 декември 2008 - 06:57
А бре Самурайка,как така с Латермана бе майка,ти кат ебеш канго ли ползваш????
Кажи сега кое от всичкото се разпарчетоса,кое се отваря и кое не,кое е строшено и кое работи да не ти пиша фермани за жабките на тая кола.
Пантите на жабката няма да са ти проблема.Ония пласмасовите дето дьржьт жабката да се отваря са ти проблема май.Дясното се откача като го завьртиш на една страна и леко го вадиш от таблото,лявото идея нямам щото мойто не излезе.
Ако проблема е в ключалката кликни на линка долу е карай стьпка по стьпка.Стьпките като кликаш НЕКСТ долу у дясно ма ти езика го владееш та няма да ти е проблем.Една отверка ти трябва,заеби Латермана.
И щь пиша у паспорта си значи,де барнеш и трева не никне.Питай пьрво бе майка,стига троши,после за 10 бона искаш да ми я продадеш
http://www.pvv.org/~...0A959CE708.html
И не затваряй жабката ни малката за телефона / дето аз го скубах преди седмица /ни голямата преди да си сигурен,че си сложил ключалката на мястото и както трябва,че после пак трябва да я развиваш.
Айде и ако много си строшил ми свирни да ти намеря ключалка и да ти я пратя за Коледа.
.
#3
Публикувано 16 декември 2008 - 08:39
Ма така кажи бе пич,кво ме мьчиш.
http://www.mercedess...ad.php?t=151205
Езика го разбираш,няма да ти го превеждам.Тия пинове май им се махаше ринга пьрво,но говоря за 94 модела,за 99 идея нямам,не сьм го ровил там още моя.
И като махнеш кората ще видиш една макина в която влизат трьбичките за вакума за клапите ти на парното.Там бьрках преди 10 дни,ако запьнеш кажи и ти удрям едно .............рамо.
Ей ку ни сьм аз бееее,тия дни като ме ритнат кво ше прайш не те знам.Пак по телефона
http://www.mercedess...ad.php?t=151205
Езика го разбираш,няма да ти го превеждам.Тия пинове май им се махаше ринга пьрво,но говоря за 94 модела,за 99 идея нямам,не сьм го ровил там още моя.
И като махнеш кората ще видиш една макина в която влизат трьбичките за вакума за клапите ти на парното.Там бьрках преди 10 дни,ако запьнеш кажи и ти удрям едно .............рамо.
Ей ку ни сьм аз бееее,тия дни като ме ритнат кво ше прайш не те знам.Пак по телефона
.
#4
Публикувано 19 декември 2008 - 18:27
Ей това е. Неуморим да помага. Евала Босе
W211-Avantgarde
#5
Публикувано 20 декември 2008 - 06:34
Thanks to Brett San Diego, I have just managed to adjust the cable on my s420 glove box which was difficult to open without pulling the glove box lid.
Getting to the adjustment wheel is very simple and here are further instructions to what Brett gave.
(1)Remove the light fitting by pulling. Remove the wire connection plug and set the light fitting aside.
(2) The glove box liner is held by four plastic gromet type clips (male/female), 2 on the top on either side of the latch and 2 on the bottom inside the glove box. Use a flat blade screwdriver to gently prise out the male clips followed by prising out the female clips.
(3) Removing the clips will free the liner. Use your fingers to gently free the bottom of the liner and a tug will allow it to be completely removed from the glove box.
(4) Adjust the cable with the wheel to the point it operates the latch. (I pushed a small flat screwdriver into the latch to mimick the lid closure and kept on adjusting and pushing the open button to the point where the screwdriver was released from the latch indicating correct adjustment.)
Sclass
Getting to the adjustment wheel is very simple and here are further instructions to what Brett gave.
(1)Remove the light fitting by pulling. Remove the wire connection plug and set the light fitting aside.
(2) The glove box liner is held by four plastic gromet type clips (male/female), 2 on the top on either side of the latch and 2 on the bottom inside the glove box. Use a flat blade screwdriver to gently prise out the male clips followed by prising out the female clips.
(3) Removing the clips will free the liner. Use your fingers to gently free the bottom of the liner and a tug will allow it to be completely removed from the glove box.
(4) Adjust the cable with the wheel to the point it operates the latch. (I pushed a small flat screwdriver into the latch to mimick the lid closure and kept on adjusting and pushing the open button to the point where the screwdriver was released from the latch indicating correct adjustment.)
Sclass
Член на УС на МБКБ- "Мисля че е очевидно, че щом е Мерцедес-Бенц КЛУБ България форума е на клуба и респективно на членовете му. Всичко други са добре дошли но са само гости. smile.gif А като отидеш на гости не даваш акъл как да си подредят хората мебелите, нали?"
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни