събирам мнения и коментари за Пежо 206пичове
Започната от grosmaster, 10 дек 2008 - 23:12:16
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 декември 2008 - 11:31
Всички казват че тия Пежа са добри... един приятел си купи 2 наскоро - служебни и е много доволен, но все пак мисля, че БОСА е прав - ако имаш няколко коли по добре е да са от една марка. Ако се търси малка кола, за града, може и на Смарт да отидеш. На 19 г. девойка ще й отива
#17
Публикувано 12 декември 2008 - 12:41
Гросе,така и така ще се охарчваш,ами вземи една "Тойотка Yaris" на девойката-доволна ще остане!(и ти също )-1.4 D4D,75коня-малък самолет с разход едва 3-4/100 нафта...Решил съм догодина(ще паднат с още 2-3 иледи) да взема на жената една.
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#18
Публикувано 12 декември 2008 - 13:18
За мен в този клас най-добро е VW Поло/Шкода Фабия. Шкодичка имам служебна 1,4 бензин за 4,5 г. ~ 150 000 км. предимно градско каране без грижи. А за 1,9 дизела нямам преки наблюдения, но чувам само хвалби. Успех с избора. То малко се разводни темата, ама според мен така се стига до истината по-лесно.
Конските сили продават колата, а нютон-метрите я движат!
#19
Публикувано 12 декември 2008 - 18:44
Ми те са рьбести 190ките,то и 124 е рьбесто ама като го барнеш и става кукла.140 не е много заоблено сьшо,но за мен си е ебаси класиката.................но всеки с вкусовете си.
От тойота последните модели доста хора не са доволни,еле от Ярис мрьнкат нещо.
Кажи,че ти се рови по 190 и пусни една тема за снимки да ти наковам малко там па после да си избере каката как да изглежда и я почвай колицата.Розов салон искаш ли да скиваш????Или лилавочерно 190 с хром по него???
Или да си продьлжим темата за 206....................
От тойота последните модели доста хора не са доволни,еле от Ярис мрьнкат нещо.
Кажи,че ти се рови по 190 и пусни една тема за снимки да ти наковам малко там па после да си избере каката как да изглежда и я почвай колицата.Розов салон искаш ли да скиваш????Или лилавочерно 190 с хром по него???
Или да си продьлжим темата за 206....................
.
#20
Публикувано 12 декември 2008 - 19:17
Гросе,така и така ще се охарчваш,ами вземи една "Тойотка Yaris" на девойката-доволна ще остане!(и ти също )-1.4 D4D,75коня-малък самолет с разход едва 3-4/100 нафта...Решил съм догодина(ще паднат с още 2-3 иледи) да взема на жената една.
Ице, аз приключих в избора си за малка кола, сега е нейн ред
#21
Публикувано 13 декември 2008 - 21:06
Във фирмата в която работя поддържам 5 бр. Пежо 206 HDI,1,4, 2006 г.,купени нови от "София Франс Ауто".За разлика от Пежо Партнер при 206 имаме много по-добра сглобка-няма скърцания и паразитни шумове в купето,колата е много стабилна в завои,много маневрена,пъргава и приятна за каране както в града,така и на дълъг път.Купето е удобно и в никакъв случай тясно-както например Вектра Б.Сервото и климатика работят перфектно,двигателят не се чува в купето,не се товари при изкачване.Много чувствителни към качеството на нафтата!Разход - по-малко от 5л/100 км.Проблемите,които съм имал са изключително от некадърно задкормилно устройство(водач) - повредена рейка - 1100 лв,трудно се отремонтира,изпуснали амортисьори.В момента колите са на около 110 000 км. - никакви проблеми. Когато купуваш Пежо 206,Ситроен АХ или Саксо особено внимание трябва да обърнеш на задния мост - колата не трябва да е "разкрачена". В периода от 100 до 120 000 км. се препоръчва смяна на лагерите на задното окачване - 350 лв. с труда,ако това не се направи рискуваш по-скъп ремонт на целия заден мост - 1100 лв. Ако е с хубава нафта двигателят пали и на -20 градуса. Компютърът не прави проблеми с изключение на заложения в него бъг на 100 000 км. - колата отказва да се форсира и си иска влизане в сервиз за да те одерат допълнително. Здрава кола,като се има в предвид,как се кара служебно (като за последно).
Успех!
Всичко това което е казал колегата по горе е абсолютно вярно.За тези пари в момента,колата(206) според мен си заслужава,самоче да е дизел(на всяка цена).При бензиновите дефектите са доста повече,по отношение на електрониката.Работил съм в сервиз на Пежо(много ги мразя тея коли)и мога да кажа че последните хубави и съответно здрави(кажи-речи)коли са 206 и 406.Всичко друго е кола за изкарване на пари от проиводителя.То не ти 607 не ти 407,307 ,да не говорим за 107 и 1007-пълни тояги.
#22
Публикувано 13 декември 2008 - 21:35
1.Нека да бъде дизел но не на 100% 1.9 много шумен.(според мен)
2.Преи да е купиш закачи я на стенд да видиш задния мост.От сервиза май им дават 100000км но в БГ според моя опит 60000-70000км.(
3.Предни амортесори.(личен опит)
4.Биалети.(личен опит)
5.Скапва се вентилатора или управлението на парното.
6.Гледай закопчалката на задния капак (врата).
7.И не напоследно място гледай хидравличната реика.
Дано да съм бил полезен.
Успех в покупката!!!
Все пак е за човека до теб.
2.Преи да е купиш закачи я на стенд да видиш задния мост.От сервиза май им дават 100000км но в БГ според моя опит 60000-70000км.(
3.Предни амортесори.(личен опит)
4.Биалети.(личен опит)
5.Скапва се вентилатора или управлението на парното.
6.Гледай закопчалката на задния капак (врата).
7.И не напоследно място гледай хидравличната реика.
Дано да съм бил полезен.
Успех в покупката!!!
Все пак е за човека до теб.
#23
Публикувано 13 декември 2008 - 23:19
Днес бяхме на огледи.... ужас пълни щайги.
Гледахме основно 2.0 HDI, нищо интересно.
Само едно ни хареса, но беше 1.1 бензин, с клима и тн.... не ми хареса само това че климатика неработеше а продавача ми говореше глупости от рода, че при ниски температури нямало да се включи...
Гледахме основно 2.0 HDI, нищо интересно.
Само едно ни хареса, но беше 1.1 бензин, с клима и тн.... не ми хареса само това че климатика неработеше а продавача ми говореше глупости от рода, че при ниски температури нямало да се включи...
#24
Публикувано 13 януари 2009 - 19:18
купи…трабант!
#25
Публикувано 14 януари 2009 - 08:55
За мене пежото си е идеална градска кола за млад водач.Баба Меца има пежо 206 2.0 HDI пъргава колица малка не е маневрена но е малка и икономична градски разход в София 5 и малко.
Като подръжка ми то за 2.5 години като се има предвид че фърли 4-5 предни гуми /срязани/нормално е нещо да се прави но не беше скъпо.
На 185 000 км сменихме съединителя щото и почивал крака по добре върху педала.Успех в покупката.
Като подръжка ми то за 2.5 години като се има предвид че фърли 4-5 предни гуми /срязани/нормално е нещо да се прави но не беше скъпо.
На 185 000 км сменихме съединителя щото и почивал крака по добре върху педала.Успех в покупката.
#26
Публикувано 14 януари 2009 - 09:16
..... щото и почивал крака по добре върху педала.Успех в покупката.
Аз затова и търсих да е автоматик )))0 хехехехе
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни