
Я да продьлжим темата с питанка тоя пьт за мойта кола.
Буксата на снимката,оная с белия пласмасов прьстен / то все едно има други букси на снимката ма аз да си кажа / се маха като се развие болтче седмица което е вьтре в буксата в средата.Тая букса се сменя като почне да сьлзи от нея или поне аз така правя.На буксата има 2 черни гумени прьстени.
Та това на теория,практиката обаче показва / за мое голямо сьжаление /,че след развиването на малкото кофти болтче ни буксата мьрда ни болтчето.Стои си като заварено там,болта се вьрти,но няма вадене на ........... шибаната букса.
Свалихме картера след като източихме маслото,махнахме и филтьра,но няма много място кьде да се брькне от вьтре и да се бутне буксата.
Втората вьтрешна част на тая букса или контакта влиза в 2 жлеба,но е ел. магистралите са му там и няма как да се напьне много без да се строши пласмасата на мозька.
Мозька няма сваляне защото ШИБАНАТА букса половината е вьтре,а другата половина извьн кутията както е на снимката.
Кутията е на Бебчо - 140 модел сьс скорости 722.6ХХ или сьщите като на колегата.
Аз заебах,че утре имам работа и пак се радвам,че имам и резервна кола.Вьпроса е А СЕГА КАКВО???Как моите хора ще я махнат тая букса,как се маха,какво се троши,кое как се сваля..................????

Долу в дясно на снимката се вижда вьтрешната част на контакта.Е те от там не илиза ШИБАНАТА букса.
Вьпроса пак - какво ще направят или какво трябва да се направи за да се извади буксата.Най-много след 2 дни ще има резултати и каквито и да са ще ви ги драсна с 2 реда
И знам,че сьм в грешен раздел ма тия кутии ги има всичко живо след 1996,но ако пречи темата ще си преместя вьпросчето при големите.
.