нашия семеен Мечо 190D 2,0 не изгасва, след като се завърти ключа в изключено положение. Единственият ефект който се постига е, неравномерни и ниски(по - ниско от свободен ход) обороти, като се даде на "изключено".
имм няколко подозрения:
-вакуума който управлява горивната помпа
-самата горивна помпа
-нещо друго
...проверих контактния ключ, който се оказа изряден електрически и механично.
ходих на сервиз и казаха че най вероятно е вакуум помпата която управлявала това действие, но пък имам спирачки?!?!!
Моля дайте някакви идеи или място(за предпочитане около/в София) на, което могат да го погледнат и излекуват без да ми отрежат главата.
благодаря ви много
Този пост е редактиран от Faca: 31 януари 2009 - 13:18