Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

изгасва по време на движениеW210 E250D 97г


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 16:54

Здравейте колеги имам голям проблем. Както си карах колата придарпа два пъти и спря.След което неиска да запали.И светна лампичка ESP.На следващия ден сменихме всички филтри пак не палеше. Но докато се ровиха маисторите запали по чудо лампичката ESP продалжи да свети оправиха грешката на компютара и спря да свети. Карах два дни и пак изгасна . Пак светна ESP. Прочистиха резевоара пак запали но след няколко часа пак спря. Припалва и спира. Лампичката си свети.Разглобиха клапани на нафтовата помпа правиха нешто продухваха по компютара гледаха . Запали ESP си светеше . Трагнах да я пробвам лампичката сама си угасна.Така две седмици .Вчера пак изгасна ESP светна. След малко запали .След два километра пак се повтори сащото. Запалих пак прибрах се и я оставих .Незнам какво да правя маисторите и те вдигат рамене вече. Някои казват клапани на нафтовата попа.Моля ви помогнете
  • 0

#2 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2008 - 16:58

Здравейте колеги имам голям проблем. Както си карах колата придарпа два пъти и спря.След което неиска да запали.И светна лампичка ESP.На следващия ден сменихме всички филтри пак не палеше. Но докато се ровиха маисторите запали по чудо лампичката ESP продалжи да свети оправиха грешката на компютара и спря да свети. Карах два дни и пак изгасна . Пак светна ESP. Прочистиха резевоара пак запали но след няколко часа пак спря. Припалва и спира. Лампичката си свети.Разглобиха клапани на нафтовата помпа правиха нешто продухваха по компютара гледаха . Запали ESP си светеше . Трагнах да я пробвам лампичката сама си угасна.Така две седмици .Вчера пак изгасна ESP светна. След малко запали .След два километра пак се повтори сащото. Запалих пак прибрах се и я оставих .Незнам какво да правя маисторите и те вдигат рамене вече. Някои казват клапани на нафтовата попа.Моля ви помогнете


Грешката не са я оправили а само са я изчистили временно, но явно е постоянна. Общо взето това което до момента си правил според мен няма общо с проблема защото ESP означава електронна система за стабилност и няма общо с резервоара и филтрите. Отиди на нормална диагностика и виж каква грешка точно ти дава.
  • 0

#3 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 19:19

Не са я оправили а само са я изчистили временно, но явно е постоянна. Общо взето това което до момента си правил според мен няма общо с проблема защото ESP означава електронна система за стабилност и няма общо с резервоара и филтрите. Отиди на нормална диагностика и виж каква грешка точно ти дава.


В Варна ако знае някой каде правят диагностика добре моля напишете ми
  • 0

#4 slavi E-klas

slavi E-klas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 09 декември 2008 - 19:53

провери си маркучетата всички които излизат от филтера и влизат в помпата там има едни О пръстени може да смуче въздух,ако са хлабави значи е от тях.
  • 0

#5 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 20:00

ще ги проверя но като се ровиха около нафтовата помпа мисля че правеха но все пак ще проверя мерси
  • 0

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 09 декември 2008 - 20:13

виж си и тоците това светва и като ти падне акумулатора
или прекъсне нещо захранването
  • 0

#7 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 20:20

чета в форума за алармите ключат ми е с имобилайзер алармата ми не работи само издава някакъв признак на живот дали е вазможно да е и от ключа .Тази вечер я запалих поработи 5 минути и спря
  • 0

#8 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 09 декември 2008 - 20:26

И аз имах подобен проблем.
Виж тази тема; може и при теб да е същото.
http://www.mbclub.bg...showtopic=11750
  • 0

#9 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 20:31

много добре разгледах тази тема в крайна сметка от тези спойки ли беше проблема
  • 0

#10 slavi E-klas

slavi E-klas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 09 декември 2008 - 20:37

почти убедн съм че проблема е в горивната система щом припалва така прави когато няма нафта.Когато ти огасне колата отвии горивния филтър и провери дали е празен ако е празен смуче въздух УСПЕХ
  • 0

#11 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 09 декември 2008 - 20:58

почти убедн съм че проблема е в горивната система щом припалва така прави когато няма нафта.Когато ти огасне колата отвии горивния филтър и провери дали е празен ако е празен смуче въздух УСПЕХ

благодаря ти утре ще погледна тези маркучета за които ми каза
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 декември 2008 - 21:44

Смени си реле модула,...или си го оправи,......и ще бъдеш отново щастлив!

Остави намира горивопроводите и всичко по горивната система,...за да не си вкараш допълнителни нерви!
  • 0

#13 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 10 декември 2008 - 09:43

Смени си реле модула,...или си го оправи,......и ще бъдеш отново щастлив!

Остави намира горивопроводите и всичко по горивната система,...за да не си вкараш допълнителни нерви!


LYNX докато обяснявах на майсторите за проверка на реле модула а те докато се чудека за какво им говоря .Трагнах от контактната букса на нафтовата помпа и докато я размърдах се чу някакво прищракване ;Задаржах буксата и им казах да вратнат ключа и веднага запали колата.Сега ще я презапоят и ще пиша отново какво се е получило .Благодаря ти за съвета ако не бях трагнал по кабелите да търся реле модула .Майсторите още щяха да се чудят каде е проблема .Дано да се е отстранил.
  • 0

#14 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 10 декември 2008 - 18:23

LYNX докато обяснявах на майсторите за проверка на реле модула а те докато се чудека за какво им говоря .Трагнах от контактната букса на нафтовата помпа и докато я размърдах се чу някакво прищракване ;Задаржах буксата и им казах да вратнат ключа и веднага запали колата.Сега ще я презапоят и ще пиша отново какво се е получило .Благодаря ти за съвета ако не бях трагнал по кабелите да търся реле модула .Майсторите още щяха да се чудят каде е проблема .Дано да се е отстранил.


Колеги тази контактна букса е здрава . Искам да попитам в клапана ли я вкючвам на нафтовата помпа .
  • 0

#15 elin

elin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W210 250D 1997г

Публикувано 11 декември 2008 - 20:28

Колеги тази контактна букса е здрава . Искам да попитам в клапана ли я вкючвам на нафтовата помпа .


Момчета оказва се от буксата много интересно но тя не се продава по отделно .Ходих в МЕРЦЕДЕС но там варви с Цялата инсталация. Клапана е здрав
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни