Смяна на масло, проблем с кардана
Започната от bangboy, 07 дек 2008 - 22:15:59
35 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 декември 2008 - 22:15
Здравейте, колеги. Скоро си купих цедка 220 чист дизел 95к. с. Много ми харесва автомобила. 1. Вероятно още не съм добре ориентиран във форума, но не можах да намеря, какво двигателно масло е предпочитано за този двигател. 2. Проверявах маслото и в скоростанта кутия и там трябва да долея, но и там не знам какво е за предпочитане. 3. Има вибрации когато отнема газта, без значение дали съм на скорост или по инерция. Предположих, че е опорен лагер на кардана, но се оказа луфт в шлиците съединяващи двете части на кардана. Освен смяната с нов кардан, който предполагам, че е скъп има ли по безболезнен вариант? Става ли от друг мечок? Надявам се на компетентен отговор и Ви благодаря предварително!!!
#2
Публикувано 07 декември 2008 - 22:42
НЕ искам да съм лош пророк, но най-вероятно много ще страдаш от този азтомобил. 220 дизел, 95к.с., лукас помпа е най-скапания двигател, всеобщо мнение.
#3
Публикувано 07 декември 2008 - 22:45
подкрепям Човека с бастуна!
Ще има много рев и сълзи,.......и сополи!
Ще има много рев и сълзи,.......и сополи!
#4
Публикувано 07 декември 2008 - 22:48
Ти го закопа момчето направо. Няма ли да му кажеш нещо за кардани, масла.....за които пита, а може и за тресене, загуба на мощност, гаснене в движение, въздух в горивната с-ма и нафта извън нея, абе красота.подкрепям Човека с бастуна!
Ще има много рев и сълзи,.......и сополи!
#5
Публикувано 07 декември 2008 - 23:02
Еееееее не с лошо.Пак толкова скапани не са.Аз досега сериозни проблеми нямам,пък колата е на 234хил.По добре да помислим как да му помогнем на новия колега.
#7
Публикувано 07 декември 2008 - 23:04
Тоя пич май не уцели точния форум.
Като Ви прочете постовете или ще Ви вземе за луди или ще мисли за самоубийство!!!
Абе на тия цетки гайка на шлиците на кардана няма ли да се стегне както е при нас със старите дъргели?
Като Ви прочете постовете или ще Ви вземе за луди или ще мисли за самоубийство!!!
Абе на тия цетки гайка на шлиците на кардана няма ли да се стегне както е при нас със старите дъргели?
#8
Публикувано 07 декември 2008 - 23:33
Да,,... ама не,.....оти не е от кардана,....и оти го е гледал некой дето е майстор колкото кучето е касапин!
Кво да не го плашим,....той толкова е очарован от автомобила си,....че като разбере след време кво е купил и кви ядове си е образувал,...сам ще си сложи въжето!
Айде да му пожелаем повече да не пита,..да си я кара със здраве,......да си я оправи,....и преди да се обеси ,...да я продаде в Делиормана!
Кво да не го плашим,....той толкова е очарован от автомобила си,....че като разбере след време кво е купил и кви ядове си е образувал,...сам ще си сложи въжето!
Айде да му пожелаем повече да не пита,..да си я кара със здраве,......да си я оправи,....и преди да се обеси ,...да я продаде в Делиормана!
#9
Публикувано 08 декември 2008 - 00:00
Преди да се обеся, някой ще каже ли нещо конкретно?
#10
Публикувано 08 декември 2008 - 00:37
Съжалявам че ще излезна от темата,но имам едно питане???Само W124,W126 и W140 ли са Мерцедеси?Или Ц-класите излизат от завода на BMW?Или са излезнали и проектирани там откъдето и W124 и.........другите???Това че цедките дават дефекти(и не само те)е срам за Мерцедес като цяло,а не за цедките в частност.За съжаление надеждноста на Мерцедес е минало,и е жалко, че човек който си е купил автомобил с трилъча звезда на капака,да бъде едва ли не подиграван ,че си е взел МЕРЦЕДЕС C220 D.Срам за марка с велико име.Защото и А и Б и Ц-класите носят звезда на предния капак,а не емблеми на VW например,а щом я носят значи и те се казват МЕРЦЕДЕС.Поздрави
#11
Публикувано 08 декември 2008 - 00:51
Преди да се обеся, някой ще каже ли нещо конкретно?
Koнкректно:
-в мотора сипвай 10В40.Фирма по избор зависи колко пари имаш.
-маслото в скоростите е АТФ,същото като за автоматична кутия.Направо го сменяй цялото а не доливай.Нито го знаеш какво е що е и на колко е.Слагай Кастрол.
-за вибрациите.Като почнеш от гумите през джантите,минаваш през гумените карета на кардана,тампони на скоротите и двигателя...Впрочем нищо точно не каза за тази вибрация.Кога се появява и изчезва?Има ли значение колата загряла ли е или не...Колкото повече информация толкова повече вероятност някой да ти помогне понеже медума ни е пиян още от Никулден.
#12
Публикувано 08 декември 2008 - 10:28
Не Ц-класата, а специално двигателя 220дизел 95к.с. с "прекрасната" помпа Лукас. Подмяната и струва почти колкото цялата кола, как да не псуваме по този двигател после. Иначе този двигател се слага и на очиларката(210) и за нея ми е същото мнението.Съжалявам че ще излезна от темата,но имам едно питане???Само W124,W126 и W140 ли са Мерцедеси?Или Ц-класите излизат от завода на BMW?Или са излезнали и проектирани там откъдето и W124 и.........другите???Това че цедките дават дефекти(и не само те)е срам за Мерцедес като цяло,а не за цедките в частност.За съжаление надеждноста на Мерцедес е минало,и е жалко, че човек който си е купил автомобил с трилъча звезда на капака,да бъде едва ли не подиграван ,че си е взел МЕРЦЕДЕС C220 D.Срам за марка с велико име.Защото и А и Б и Ц-класите носят звезда на предния капак,а не емблеми на VW например,а щом я носят значи и те се казват МЕРЦЕДЕС.Поздрави
#13
Публикувано 08 декември 2008 - 20:27
Не бъркайте Марката Мерцедес с Модела дизелова помпа Лукас ,..която за жалост некой ебан индженер от Марката Мерцедес е успял да вгради в модела 202 и 210 ,...като издънка на 90-те години!
И Бош не са цвете за мирисане-поразгледайте из тематичните паркове на BMW и Audi,....и там има един модел разпределителни роторни помпи дето стъжняват живота на собственици и механици!
Бегайте далеч от 2,2 дизел на 210,..202....
И Бош не са цвете за мирисане-поразгледайте из тематичните паркове на BMW и Audi,....и там има един модел разпределителни роторни помпи дето стъжняват живота на собственици и механици!
Бегайте далеч от 2,2 дизел на 210,..202....
#14
Публикувано 08 декември 2008 - 20:52
Е а мъцни,колега и кажи от кво са вибрациите,просветли малко простолюдието.Да,,... ама не,.....оти не е от кардана,....и оти го е гледал некой дето е майстор колкото кучето е касапин!
Кво да не го плашим,....той толкова е очарован от автомобила си,....че като разбере след време кво е купил и кви ядове си е образувал,...сам ще си сложи въжето!
Айде да му пожелаем повече да не пита,..да си я кара със здраве,......да си я оправи,....и преди да се обеси ,...да я продаде в Делиормана!
#15
Публикувано 08 декември 2008 - 20:52
Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни