Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на масло, проблем с кардана


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 декември 2008 - 20:55

Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????

А ти па на всички надписи ли верваш.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#17 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 08 декември 2008 - 20:58

Хахахаххахахахахахахахахахахахахахаха ................... Мммммммм да :):):) Е не вярвам някой да даде около 40-50 лева за надпис като този ..... Или греша ... :):):)
  • 0

#18 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 09 декември 2008 - 11:14

Хахахаххахахахахахахахахахахахахахаха ................... Мммммммм да :):):) Е не вярвам някой да даде около 40-50 лева за надпис като този ..... Или греша ... :):):)


На моята пише C250 Kompressor :icon_coolgrin: , а то си е турбодизел. Не съм го слагал аз, така я зех амааа няма да го махам. :D Минавало ми е през акъла да го сменя с C200 DIESEL че да ме подценяват на пътя и после кат ритна педала :drift1: , и оня да си мисли: Брех тфа много вари за 72 коня. :D
  • 0

#19 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 09 декември 2008 - 12:48

Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????

Цената бате!Ама тя излиза по-скъпо после!Живи и здрави! :flagMB new:
  • 0

#20 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 09 декември 2008 - 16:35

Цитат(Vitcig @ 8th December 2008 - 20:52) *
Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????


Защото дизелите нямат комутатори!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#21 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2008 - 19:35

На моята пише C250 Kompressor :icon_coolgrin: , а то си е турбодизел. Не съм го слагал аз, така я зех амааа няма да го махам. :D Минавало ми е през акъла да го сменя с C200 DIESEL че да ме подценяват на пътя и после кат ритна педала :drift1: , и оня да си мисли: Брех тфа много вари за 72 коня. :D



Сори за :spam: -а.Поправка-не 72,а 75 куци магарета.С мойте 90 съм го изял :0_yahoo: .
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#22 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2008 - 19:41

А между другото има и 88 к.с. С200D.Какъв е тоя мотор или нещо бъркам.Май е винтилка или :dontknow: .
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#23 bangboy

bangboy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    C 220, 12.1996g.

Публикувано 10 декември 2008 - 00:12

Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.
  • 0

#24 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2008 - 00:24

Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.


Ей , колега нищо лично :friends: ,майтапа си е майтап.Що се отнася до това тресене и на мойта баба Яга има подобен проблем.На кардана имаше луфт при шлиците(мисля че си беше в норми)и го натегнахме.Проблема пак си остана.Пробвай с тампоните при скоростите и отзад при дифа-а.Не са за поценяване и тампоните на задния мост(предните,тия по малките).Като смених тях малко се пооправи,ама още има за смяна по задния ми мост и все си мисля там да сменя всичко и предполагам(не съм 100% сигурен)че ще има още по голям ефект.Поздрави и успех.

П.П. Твоя Бенц е по харен от моя.Все пак е С-класа,а не 190 .
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 декември 2008 - 02:43

Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.


http://www.whnet.com/4x4/oil.html

Мерцедес одобрени масла

Мерцедес спецификация течности,кликай на номера и ти излизат маслата за дифа,серво и квото там те интересува.

http://bevo.daimler....7b83a926a5b3dfd

Дифа и на тия и на ония и на третите дават проблем,че на 140 и гаранционни коли са страдали от това,цедките и те така.Тьрси втора рька,смени му маслото с оригинал и добавка ОРИГИНАЛ МЕРЦЕДЕС за диференциал и карай.

Обаче ако сьм НА ТВОЕ МЯСТО тая кола бих я разкарал веднага.Просто пусне една тьрсачка в тоя форум,нещо от тода на ПОМПА ЛУКАС и чети.После на пазара и колко ти дадат взимай и бягай,но ти това май си го разбрал вече.

Успех с колицата
  • 0
.

#26 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 декември 2008 - 12:00

малииии, казахте му истината на човека, по на стресиращ начин. По-леко де, знаете ли каква е радост--новата кола, пък и бенц... недейте така рязко.
Сори пич. Прави са за помпата. Но има светлина в тунела. Вече имало кой да ги прави в Пловдив, но ако някой дойде и ти бута пари за колата--давай я...

Кардана: абеее, доста коли с немалък луфт в кардана съм имал, но досега не са усетил вибрации. Не казвам че не е възможно и това...
Трябва да огледаш захващането на кардана в 2та края. прегледай карета, центриращи втулки. ако обърнеш каре, пак се получава дисбаланс.
прегледай балансните пластини на кардана да не са изпаднали. висящ лагер, също се гледа

последен вариянт, сваляш кардана, вече има доста места където ги балансират, макарче с луфт в шлица-трудно ще стане, но ще стане.
  • 0

#27 bang

bang

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Мерцедес С 220, 16V, 05.12.1996г.

Публикувано 10 декември 2008 - 15:09

Багодаря ти за инфото Lorinser. Между другото чух, че в гр. Кубрат имало завод за производство и ремонт и центроване /балансиране/ на кардани. Каретата и гумените тампони са проверени /здрави са/ Казват, че при 190-ките имало някаква гайка за натягане на шлиците, но при моята няма такова нещо. Просто като се хване предната част на кардана близо до шлиците и се размърда се чува чува сериозна тракане.
  • 0

#28 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 декември 2008 - 22:54

Дай да почнем с нещо съвсем елементарно,...остави луфта в шлиците,...не ти идват от там вибрацийте,.....я слез в канала с механика и го помоли да ти покаже белезите на предната част на кардана,...и този на задната част!
Ако съвпадатм,...което много ме съмнява,.....или ако механика те погледне ококорено и те пита :
-Де са тези белези бе старши!?,.......бегай оттам,..и оди намери добър специалист дето знае азбуката на Мерцедесите!

Успех!
  • 0

#29 bangboy

bangboy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    C 220, 12.1996g.

Публикувано 11 декември 2008 - 21:23

Дай да почнем с нещо съвсем елементарно,...остави луфта в шлиците,...не ти идват от там вибрацийте,.....я слез в канала с механика и го помоли да ти покаже белезите на предната част на кардана,...и този на задната част!
Ако съвпадатм,...което много ме съмнява,.....или ако механика те погледне ококорено и те пита :
-Де са тези белези бе старши!?,.......бегай оттам,..и оди намери добър специалист дето знае азбуката на Мерцедесите!

Успех!

Слизах в канала и лично огледах двете части на кардана. На предната част има една бележка, нещо като стрелка сочеща към задната част. Огледах задната част на кардана отново в близост до шлиците от единият край има два белега представляващи 0 І, а от другия І І. Можеш ли да кажеш стрелката на предната част с коя от тази на задната част трябва да съвпада? Щтот сега с никоя не съвпада.
  • 0

#30 bangboy

bangboy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    C 220, 12.1996g.

Публикувано 11 декември 2008 - 21:29

Между другото какво представляват центриращите втулки. Това да не са втулките в които влизат болтовете за захващане на кардана към диф-а и към скоростната кутия. Ако са те какво им се поврежда? И какво означава да обърнеш каре?
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни