А ти па на всички надписи ли верваш.Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/eeac187bed02ac72919d09401700b7f8?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Смяна на масло, проблем с кардана
Started by bangboy, 07 Dec 2008 - 22:15:59
35 replies to this topic
#17
Posted 08 December 2008 - 20:58
Хахахаххахахахахахахахахахахахахахаха ................... Мммммммм да ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Е не вярвам някой да даде около 40-50 лева за надпис като този ..... Или греша ... ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#18
Posted 09 December 2008 - 11:14
Хахахаххахахахахахахахахахахахахахаха ................... Мммммммм да
Е не вярвам някой да даде около 40-50 лева за надпис като този ..... Или греша ...
На моята пише C250 Kompressor
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![:drift1:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#19
Posted 09 December 2008 - 12:48
Цената бате!Ама тя излиза по-скъпо после!Живи и здрави!Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????
#20
Posted 09 December 2008 - 16:35
Цитат(Vitcig @ 8th December 2008 - 20:52) *
Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????
Защото дизелите нямат комутатори!
Аз на последък по задните капаци чета само "220" захранван от дизел ....... Какво и е на 250,та толкоз налитат на това 220 ????
Защото дизелите нямат комутатори!
![Публикувано изображение](http://store1.data.bg/mitun/parking1.jpg)
![Публикувано изображение](http://store1.data.bg/mitun/Pajak%20s%20kuki1.jpg)
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#21
Posted 09 December 2008 - 19:35
На моята пише C250 Kompressor
, а то си е турбодизел. Не съм го слагал аз, така я зех амааа няма да го махам.
Минавало ми е през акъла да го сменя с C200 DIESEL че да ме подценяват на пътя и после кат ритна педала
, и оня да си мисли: Брех тфа много вари за 72 коня.
Сори за
![:spam:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/spam.gif)
![:0_yahoo:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_yahoo.gif)
#23
Posted 10 December 2008 - 00:12
Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.
#24
Posted 10 December 2008 - 00:24
Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.
Ей , колега нищо лично
![:friends:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/friends.gif)
П.П. Твоя Бенц е по харен от моя.Все пак е С-класа,а не 190 .
#25
Posted 10 December 2008 - 02:43
Колеги, предполагам, че този форум е да си помагаме, а не да се хвалим на кой му е по-хубава колата. За маслото се ориентирах, но ако накой даде линк за подробна тема за видовете масла за различните двигатели ще бъда благодарен. Проблема с кардана е следния: при потегляне няма шумове и вибрации. Вибрациите се получават след като мина 40км/ч и то когато съм на скорост при върната газ или на свободна. При подаване на газ на скорост вибрациите изчезват напълно. Когато съм на свободна в движение няма разлика дали подавам газ или не, вибрации има. Проверявах на канал кардана и се оказа луфт в шлиците му, който не е минимален допустим. Е единият вариант е нов кардан или на някаква машина за изработка на нови шлици при двата детайла т. е. външни и вътришни шлици, но не знам къде може да стане.
http://www.whnet.com/4x4/oil.html
Мерцедес одобрени масла
Мерцедес спецификация течности,кликай на номера и ти излизат маслата за дифа,серво и квото там те интересува.
http://bevo.daimler....7b83a926a5b3dfd
Дифа и на тия и на ония и на третите дават проблем,че на 140 и гаранционни коли са страдали от това,цедките и те така.Тьрси втора рька,смени му маслото с оригинал и добавка ОРИГИНАЛ МЕРЦЕДЕС за диференциал и карай.
Обаче ако сьм НА ТВОЕ МЯСТО тая кола бих я разкарал веднага.Просто пусне една тьрсачка в тоя форум,нещо от тода на ПОМПА ЛУКАС и чети.После на пазара и колко ти дадат взимай и бягай,но ти това май си го разбрал вече.
Успех с колицата
.
#26
Posted 10 December 2008 - 12:00
малииии, казахте му истината на човека, по на стресиращ начин. По-леко де, знаете ли каква е радост--новата кола, пък и бенц... недейте така рязко.
Сори пич. Прави са за помпата. Но има светлина в тунела. Вече имало кой да ги прави в Пловдив, но ако някой дойде и ти бута пари за колата--давай я...
Кардана: абеее, доста коли с немалък луфт в кардана съм имал, но досега не са усетил вибрации. Не казвам че не е възможно и това...
Трябва да огледаш захващането на кардана в 2та края. прегледай карета, центриращи втулки. ако обърнеш каре, пак се получава дисбаланс.
прегледай балансните пластини на кардана да не са изпаднали. висящ лагер, също се гледа
последен вариянт, сваляш кардана, вече има доста места където ги балансират, макарче с луфт в шлица-трудно ще стане, но ще стане.
Сори пич. Прави са за помпата. Но има светлина в тунела. Вече имало кой да ги прави в Пловдив, но ако някой дойде и ти бута пари за колата--давай я...
Кардана: абеее, доста коли с немалък луфт в кардана съм имал, но досега не са усетил вибрации. Не казвам че не е възможно и това...
Трябва да огледаш захващането на кардана в 2та края. прегледай карета, центриращи втулки. ако обърнеш каре, пак се получава дисбаланс.
прегледай балансните пластини на кардана да не са изпаднали. висящ лагер, също се гледа
последен вариянт, сваляш кардана, вече има доста места където ги балансират, макарче с луфт в шлица-трудно ще стане, но ще стане.
#27
Posted 10 December 2008 - 15:09
Багодаря ти за инфото Lorinser. Между другото чух, че в гр. Кубрат имало завод за производство и ремонт и центроване /балансиране/ на кардани. Каретата и гумените тампони са проверени /здрави са/ Казват, че при 190-ките имало някаква гайка за натягане на шлиците, но при моята няма такова нещо. Просто като се хване предната част на кардана близо до шлиците и се размърда се чува чува сериозна тракане.
#28
Posted 10 December 2008 - 22:54
Дай да почнем с нещо съвсем елементарно,...остави луфта в шлиците,...не ти идват от там вибрацийте,.....я слез в канала с механика и го помоли да ти покаже белезите на предната част на кардана,...и този на задната част!
Ако съвпадатм,...което много ме съмнява,.....или ако механика те погледне ококорено и те пита :
-Де са тези белези бе старши!?,.......бегай оттам,..и оди намери добър специалист дето знае азбуката на Мерцедесите!
Успех!
Ако съвпадатм,...което много ме съмнява,.....или ако механика те погледне ококорено и те пита :
-Де са тези белези бе старши!?,.......бегай оттам,..и оди намери добър специалист дето знае азбуката на Мерцедесите!
Успех!
#29
Posted 11 December 2008 - 21:23
Слизах в канала и лично огледах двете части на кардана. На предната част има една бележка, нещо като стрелка сочеща към задната част. Огледах задната част на кардана отново в близост до шлиците от единият край има два белега представляващи 0 І, а от другия І І. Можеш ли да кажеш стрелката на предната част с коя от тази на задната част трябва да съвпада? Щтот сега с никоя не съвпада.Дай да почнем с нещо съвсем елементарно,...остави луфта в шлиците,...не ти идват от там вибрацийте,.....я слез в канала с механика и го помоли да ти покаже белезите на предната част на кардана,...и този на задната част!
Ако съвпадатм,...което много ме съмнява,.....или ако механика те погледне ококорено и те пита :
-Де са тези белези бе старши!?,.......бегай оттам,..и оди намери добър специалист дето знае азбуката на Мерцедесите!
Успех!
#30
Posted 11 December 2008 - 21:29
Между другото какво представляват центриращите втулки. Това да не са втулките в които влизат болтовете за захващане на кардана към диф-а и към скоростната кутия. Ако са те какво им се поврежда? И какво означава да обърнеш каре?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users