Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ПарноCL 500-99ta


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 06 декември 2008 - 05:52

Абе в тая тема не се пише хич-имам предвид в тоя раздел за ЦЛ -и си викам ,чекай да пусна една тема,па барем Асен се обади тука.....че напоследък е замлъкнал...а и май не е замлъкнал ами направо са му затворили устата
Е надявам се вече да са се оправили нещата щото тои на мен лично-подчертавам лично-ми е помагал много и не знам да не е писал някои с проблем и тои да не му е отделил внимание....ама както и да е де-аз си мълча
Въпроса ми е за парното на ЦЛ-а-не мога да му изключа дясната зона където свети червено и пуше "ауто"-демек климатроника бачка...и си бачка де-щото като спра някъде отдолу капе конденз...а не знам дали е нормално с парното да работи и климатроника-щото лявата зона изключва ама не и дясната-Асене ти имаш такива два-всмисъл ЕС класи-парното трябва да е същото -Помагай:)
И въпроса не е само към Асенчо де(БЕНЦБОСА)-всеки които знае и има желание да помогне-ще съм му благодарен-
не че е голям проблем това парно ама хора и за по малко питат-а и е грехота цял раздел да седи с три теми в него само
Поздрави и Благодаря
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#2 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 09 декември 2008 - 01:00

Мдааа....днеска е трети ден по мое изчисление..по темата-

ОТГОВОРИ-0

Аз писах ,че и други освен Асен могат да помогнат стига да имат желание....мЪ май няма ...
Следващия път ще си питам директно него....ама като се замисля за кво па да го питам тука-дето всички ще видят и евентуално ще си подпомогнат ако имат проблем....ш си му звънна по телелфона-ако има снимки (щото ако познавате Асен знаете ,че тои обяснява нагледно и със снимков материал -подробно като за първокласници)ще ми ги прати и готовУ....пък другите.//....кучета ги яли.....
...Абе почва да намирисва и тука ама ......(за форума говоря)
все пак понеже сърце не ми дава-ще ви покажа какво ми писа Асен -или BENZBOSS по никнейм-отговор по проблема ми даде някъде няколко часа след като пуснах въпроса-ето какво ми отгвори(разбира се на лични защото му е забранено да пише във форума и има БАН):

"Мен ми прилича на грешка в самия контролен модул,слаба черта им е мамка им.

SELF-DIAGNOSTICS
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE READOUT
Entering Diagnostic Trouble Code (DTC) Display Mode
1) Turn ignition on. Press down arrow push button until "LO" is shown in A/C-heater control panel temperature display window.
2) Within 20 seconds, simultaneously press REST and defrost push buttons for more than 2 seconds. The Light Emitting Diode (LED) in the recirculated air push button will blink and the display window will show "di R".3) Press AUTO push button repeatedly, recording each DTC,until all DTCs are displayed. Permanent malfunctions are displayed first. See DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) IDENTIFICATION tables.
4) If no permanent malfunctions are stored, the display window shows "En d". Press AUTO push button again. Intermittent DTCs will be displayed. Intermittent malfunctions are recognizable by the degree (°) symbol displayed along with the DTC (example: "04 °").
5) If no intermittent malfunctions are stored, the display window shows "En° d". Proceed to ERASING DIAGNOSTIC TROUBLE CODES.

Erasing Diagnostic Trouble Codes
1) After display window shows "En° d", press AUTO push button once again. Display window should show "dE L" (delete).
2) To erase DTCs, simultaneously press down and up arrow push buttons for more than 5 seconds. The display window should show "- --". If not erasing DTCs, press the AUTO push button. The permanent DTCs will again be displayed. Proceed to EXITING DTC DISPLAY MODE.
Exiting DTC Display Mode
Simultaneously press down and up arrow push buttons until the pre-selected temperature setting of "72 °F" is displayed. Turn ignition off.
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) IDENTIFICATION TABLE
----------------------------------------------------------------------
Code(s) (1) Cause
01 ......................Normal
02 ......................A/C-Heater Control Panel
03 & 04 ..............In-Car Temp. Sensor/Blower Short Circuit
05 & 06 ..............In-Car Temp. Sensor/Blower Short/Open Circuit
07 & 08 ..............Outside Temp. Sensor Short Circuit
09 & 10 ..............Outside Temp. Sensor Short/Open Circuit
11 & 12 ..............Heater Core Temp. Sensor Short Circuit
13 & 14 ..............Heater Core Temp. Sensor Short/Open Circuit
19 & 20 ..............Evaporator Temp. Sensor Short Circuit
21 & 22 ..............Evaporator Temp. Sensor Short/Open Circuit
23 & 24 ..............Engine Coolant Temp. Sensor Short Circuit
25 & 26 ............. Engine Coolant Temp. Sensor Short/Open Circuit
27 & 28 ..............Refrigerant Pressure Sensor Short Circuit
29 & 30 ............. Refrigerant Pressure Sensor Short/Open Circuit
31 ......................A/C Compressor RPM Sensor Circuit
32 ......................Drive Belt Slip Recognition Circuit
47 & 48 ...............Auxiliary Coolant Pump Short Circuit
49 & 50 ...............Auxiliary Coolant Pump Short/Open Circuit
51 & 52 ...............Duovalve Short/Open Circuit
53 & 54 ...............Duovalve Short/Open Circuit
59 & 60 ...............A/C Compressor Clutch Circuit
61 & 62 ...............A/C Compressor Clutch Short/Open Circuit
63 & 64 ...............(2) Auxiliary Fan Activation Short Circuit
65 & 66 ...............(2) Auxiliary Fan Activation Short/Open Circuit
67 & 68 ...............(3) Auxiliary Fan Activation Short Circuit
69 & 70 ...............(3) Auxiliary Fan Activation Short/Open Circuit
(1) - Other than codes 01 and 02, the even numbered codes indicate an intermittent malfunction.
(2) - Auxiliary (condenser) fan stage 1 (low speed).
(3) - Auxiliary (condenser) fan stage 2 (high speed).
----------------------------------------------------------------------
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) IDENTIFICATION TABLE
----------------------------------------------------------------------
Code(s) (1) Cause
71 & 72 ....Closed Throttle Speed Increase Short/Open Circuit
73 & 74 ....Closed Throttle Speed Increase Short Circuit
75 & 76 ....Diverter Flap Switchover Valve
77 & 78 ....Diverter Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
79 & 80 ....Tempering Flap Switchover Valve
81 & 82 ....Tempering Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
83 & 84 ....(2) Fresh/Recirculated Air Flap Switchover Valve
85 & 86 ....(2) Fresh/Recirculated Air Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
87 & 88 ....(3) Fresh/Recirculated Air Flap Switchover Valve
89 & 90 ....(3) Fresh/Recirculated Air Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
91 & 92 ....(2) Defroster Flap Switchover Valve
93 & 94 ....(2) Defroster Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
95 & 96 ....(3) Defroster Flap Switchover Valve
97 & 98 ....(3) Defroster Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
99 & 100 ...(2) Footwell Flap Switchover Valve
101 & 102 ..(2) Footwell Flap Switchover Valve Short/Open Circuit
103 & 104 ..(3) Footwell Flap Switchover Valve
105 & 106 ..(3) Footwell Flap Switchover Valve Short/Open Circuit

(1) - Even numbered codes indicate an intermittent malfunction.
(2) - Long (80 percent movement) stroke.
(3) - Short (20 percent movement) stroke.
----------------------------------------------------------------------

READING SENSOR VALUES
1) Turn ignition on. Simultaneously press down and up arrow push buttons until the pre-selected temperature setting of "72 °F" is displayed. Press the AUTO push button.
2) Press REST push button for more than 6 seconds. The display window will alternately show "01" and an in-car temperature of "72 °F", or "LO" if there is an open circuit, or "HI" if there is a short circuit.
3) By pressing the windshield air distribution push button, the next ascending test step is displayed. By pressing the footwell air distribution push button, the next descending test step is displayed. See SENSOR VALUE DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) IDENTIFICATION table. Press REST push button to exit reading sensor values mode.

SENSOR VALUE DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) IDENTIFICATION
------------------------------------------------------------
Code Cause/Value
01 ............................. In-Car Temperature Sensor
02 ............................ Outside Temperature Sensor
03 ........................ Heater Core Temperature Sensor
05 .................... Evaporator Core Temperature Sensor
06 ................. (1) Engine Coolant Temperature Sensor
07 .............................. (2) Refrigerant Pressure
08 ............................ (3) Blower Control Voltage
09 .......... Software Status Of A/C-Heater Control Module
15 ........................... Selected In-Car Temperature
20 ................................. Software Version Code
21 ...................................... (4) Engine Speed
22 .............................. (5) A/C Compressor Speed
23 ......................................... Vehicle Speed
50 ................................ 80.° - 00.° (Not Used)
51 ......... Number Of Actual Drive Belt Slip Recognitions
52 ......... Number Of Actual Drive Belt Slip Recognitions
(1) - A display of "12.°5" corresponds to 125 Celsius (257°F).
(2) - Refrigerant pressure is displayed in bar. One bar equals 14.5037 psi. A display of "12.°8" corresponds to 12.8 bar (185.6 psi).
(3) - A display of "16.°5" corresponds to 1.65 volts.
(4) - A display of "06.°0" to "70.°0" corresponds to 600 RPM to 7000 RPM respectively.
(5) - A display of "00.°0" to "84.°0" corresponds to 0 RPM to 8400 RPM respectively.

СНИМКИ КАК дьното"

Та така....ако някои го заксъса=така се прави-кодовете и начина на ремонт са вярни-оправих си парното
Пък Вие (си знаете кои сте)-ако искате си оправете форума

Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2008 - 07:10

http://www.doomshell.net/~stoma/?p=61

Това го имам от някьде,на БГ си е,засечи го дали е еднакво,че бебока реве и нямам време.
  • 0
.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни