Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

бавно падат оборотитеW210-250Д


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 slavi E-klas

slavi E-klas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 05 декември 2008 - 23:01

здр. колеги мн ми е страно защо като изфорсирам мотора и пусна гаста стрелката на оборотомера си пада нормално до като
стигне 1000об и на долу започват да падат мн бавно и мотора се тресе и на други модели като моя съм виждал същия проблем
някои ако може да ми помогне ще му бъда мн благодарен.
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 декември 2008 - 09:43

здр. колеги мн ми е страно защо като изфорсирам мотора и пусна гаста стрелката на оборотомера си пада нормално до като
стигне 1000об и на долу започват да падат мн бавно и мотора се тресе и на други модели като моя съм виждал същия проблем
някои ако може да ми помогне ще му бъда мн благодарен.

В първата част на въпроса всичко е наред.Така трябва да бъде.А това че тресе,вече не е добре,но не търси връзка между двете.Тресенето може да е от много неща,провери си дюзите. :flagMB new:
  • 0

#3 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 14 март 2009 - 23:49

и аз имам подобен проблем, но без тресенето само шум. Шума не знам как да го опиша появява се някъде около 900-1000 оборота после изчезва. Смених един път някакви успокоители, но резултата беше краткотраен. Казаха ми, че частите били навсякъде такива и не държали. Аз все пак се съмнявам, че е така. До колкото си спомням успокоителя на вид нещо като амортисьорче май беше около 100 лв
  • 0

#4 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 02 май 2009 - 21:00

Странно, но и при мен от няколко дни се появи абсолютно същата история, до към 1200-1300 об/мин падат нормално, после почва едно претрисане и падат по-бавно до оборотите на празен ход и звука е все едно че не работи някой цилиндър,също така, когато е на празен ход има някакси прекъсва и това го има само като загрее колата, сутрин студена не прави тия шашми.Колата е ц250тд. моля някои ако е запознат с проблема и решаването му да сподели, че нямам представа какво му стана.

:4036:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 май 2009 - 22:47

при дизелаците няма моторчета за празен ход.

бавното падане на оборотите е нормално, защото газ-механизмът има амортисьорче за бавно връщане на газта.
ако е прекалено бавно е проблем. сменете амортисьорчето.
притрисането също е проблем. може да са доста неща.

190Д--веригата сменили я?
  • 0

#6 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 03 май 2009 - 00:35

Не, не съм. Смених амортисьорчето, но изглежда има много ментета, и не издържа много. Казаха ми, че това може да се оправи ако се вземе малко по-къс ремък
  • 0

#7 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 03 май 2009 - 01:35

при мен даването на газ е електронно,с реостат който е свързан с педала на газта с жило т.е. нямам механизъм и амортисьорчета. писах в темата на слави Е-клас, понеже е със същия мотор като моя.

Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка :dontknow:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#8 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 03 май 2009 - 01:40

при мен даването на газ е електронно,с реостат който е свързан с педала на газта с жило т.е. нямам механизъм и амортисьорчета. писах в темата на слави Е-клас, понеже е със същия мотор като моя.

Лоринзер, колегата 190д май говори за амортисьорчето на обтегача на ремъка :dontknow:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 май 2009 - 10:45

стана обърквация тотална....

190Д--за какъв шум говориш? свали ли ремъка и да запалиш мотора?? имаше ли го при свален ремък?
ако го има и си сменял плъзгач (успокоител) на веригата, защо не си сменил веригата?

или успокоител викаш на обтегача на ремъка??
  • 0

#10 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 03 май 2009 - 14:17

Значи при веригата нищо не съм бутал казаха, че е ок. Шума изглежда е от ремъка, защото след като смених успкоител (нещо на вид като амортисьорче) шума изчезна за кратко, но пак се появи.
  • 0

#11 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 04 май 2009 - 23:28

Странно, но и при мен от няколко дни се появи абсолютно същата история, до към 1200-1300 об/мин падат нормално, после почва едно претрисане и падат по-бавно до оборотите на празен ход и звука е все едно че не работи някой цилиндър,също така, когато е на празен ход има някакси прекъсва и това го има само като загрее колата, сутрин студена не прави тия шашми.Колата е ц250тд. моля някои ако е запознат с проблема и решаването му да сподели, че нямам представа какво му стана.

:4036:


Вариант 1 - Дюза(и),ако си попаднал на лоша нафта.Сипвай добавка за чистене и газ с 200 по магистралата.

Вариант 2 - Проблем в газоразпределението.Доста често срещан при 250ТД след определени километри(по мои наблюдения около 300-400х.км.),и съответно скъп за отстраняване.Ремонта се състои в сваляне и реновиране на главата (нови клапани,водачи,повдигачи и т.н.)

Вариант 3 - Нищо и няма,карай си я така .Ще изкара още много,все пак е Мерцедес.


P.S. Сега да не вземеш да си разхвърляш мотора ,щото някой "у форума" ти го е казал.Мини през компетентен сервиз за 2-3 мнения по въпроса.И те са хора ,и те требе да земат по некой лев.
  • 0

#12 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 05 май 2009 - 00:40

За сега най-ме устройва 1-ви вариант, ще пробвам с добавката да видим кво ше стане,ако не-вече започнах да свиквам, все пак не се отразява на вървенето-колата си е пушка иначе.

Мерси за отговора! :icon_coolgrin:

:4036:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение






1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни